K@tt Skrevet 3. november 2014 #1 Skrevet 3. november 2014 Jeg har lyst på ny mobil, men vet ikke helt hva jeg skal velge. Jeg har en Samsung Galaxy s3, som jeg har vært fornøyd med. Snuser litt på iPhone og litt på Samsung galaxy s5, men vet liksom ikke helt. Er jo vant til Android samtidig som jeg er fornøyd med både MacBook og iPad hjemme. Hvordan er batteritiden til iPhone og Samsung galaxy s5? Synes min nåværende har dårlig batteritid til tross for reinstallering. Hvilke forskjeller er det på Android og iOs i praksis? Synes det er vanskelig siden man ikke får prøvd mobilen før man kjøper og det er kjedelig å angre seg etterpå.
ransfelt are Skrevet 4. november 2014 #2 Skrevet 4. november 2014 Gudene vet. Men jeg har bestilt meg en Sony Z3 Compact nå. Z3 skal ha bra batterikapasitet (alt er relativt ) og har fått skryt i tester. Så vi får se. Har Samsung XCover2 og S4 i dag. Z3-en skal ta over for XCoveren. Forsåvidt grei telefon, men treg og ALTFOR lite minne og lite muligheter til å legge apper over på SD-kort. Mulig dette hadde blitt bedre hvis jeg hadde rootet den men orker ikke styre med det. En av unga får overta den. Apple-produkter rører jeg ikke
Neket Skrevet 4. november 2014 #3 Skrevet 4. november 2014 Har iPhone 5s og Galaxy s5. Galaxyen taper mest strøm på natten når ingen av dem er i bruk. Alle sa Galaxyen skulle ha så mye bedre batteri. Pisspreik.
Polly Ester Skrevet 4. november 2014 #4 Skrevet 4. november 2014 Nå har jeg riktignok ikke så ny tlf som en S5, men jeg har en Galaxy S2 og en LG G2 og sønnen min har en Note 5. Alle de tre er dårlige på mobildekning, altså at antennen ikke er så veldig sterk. Mulig den funker bra de aller fleste andre steder, jeg bor i en kjellerleilighet og her må vi gå ut for å få bra nok dekning med de telefonene jeg nevnte. Jeg har også en iPhone 4s, og den har mye sterkere antenne, for med den kan jeg sitte inne i stua og ha en samtale uten at den hakkes opp eller brytes. Så hvis dekning er viktig så virker det som om iPhone er bedre på det. Ellers savner jeg veldig å bruke LG'n min, for den syns jeg er helt super.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå