Gå til innhold

Hvorfor bryte avtaler og stadig lage nye?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har holdt på slik eller datet noen sånne?

Daten min gjør dette stadig vekk.Har spurt hvorfor men han skylder på sykdom. Stadig nye halsbetennelser og bihuleinfeksjoner...Jeg vet at dette ikke stemmer.

Han er heller ikke en player og han dater ingen andre.

Hva kan da være grunnen til at han stadig bryter avtalene våre,lover bedring foreslår nye treff og så skjer det samme igjen og igjen...?

Anonymous poster hash: 7ebb8...903
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvordan vet du det ikke stemmer?

Anonymous poster hash: 76d0b...1e3
Skrevet

Hvordan vet du det ikke stemmer?

Angående sykdom?

Jeg jobber selv som sykepleier,og det virker ekstremt usannsynlig at noen har influensa,forkjølelse, halsbetennelse,bihulebetennelse etc..omtrent annenhver uke.

TS

Skrevet

Han er ikke interessert, og orker ikke å innrømme at han ikke er det. Venter sikkert bare på at du skal bli gretten nok i en mld for så å si at "jeg orker ikke em sånn dramaqueen", slik at du ender opp som bad guy i stedet for ham.

Anonymous poster hash: e967f...9c2

• Liker 2
Skrevet

Høres ut som at han ikke er interressert i deg. Dessverre. Liker han deg godt nok, ville han tilbragt så mye tid med deg som mulig, ikke lyve på seg sykdom for å slippe.

• Liker 2
Skrevet

Angående sykdom?

Jeg jobber selv som sykepleier,og det virker ekstremt usannsynlig at noen har influensa,forkjølelse, halsbetennelse,bihulebetennelse etc..omtrent annenhver uke.

TS

Jeg har slitt med det i hele høst. Så jeg kan fint tro på han.

• Liker 1
Skrevet

Noen som har holdt på slik eller datet noen sånne?

Daten min gjør dette stadig vekk.Har spurt hvorfor men han skylder på sykdom. Stadig nye halsbetennelser og bihuleinfeksjoner...Jeg vet at dette ikke stemmer.

Han er heller ikke en player og han dater ingen andre.

Hva kan da være grunnen til at han stadig bryter avtalene våre,lover bedring foreslår nye treff og så skjer det samme igjen og igjen...?

Jeg har prøvd å date en fyr som holdt på sånn og etter avlysning nr 3 så skrev jeg tilbake at det her gadd jeg ikke mer og ønsket ham bare lykke til videre.

• Liker 1
Skrevet

Kanskje han har angst, og feiger ut når møte nærmer seg, for så å tenke at neste gang tør jeg?

• Liker 2
Skrevet

Holder deg på gress mens han dater en annen?

Skrevet

Kanskje han har angst, og feiger ut når møte nærmer seg, for så å tenke at neste gang tør jeg?

Jeg skal innrømme at tanken har slått meg...

Sist vi møttes hadde han avlyst mange ganger tidligere.Jeg ble til slutt forbanna og sa at hvis han ikke var interessert fikk vi bare kutte kontakten. Jeg regnet med å ikke høre mer fra ham,men etter en lengre prat der han til slutt unnskyldte seg, foreslo han ny avtale og den holdt han faktisk.

Det jeg så da vi møttes var at han virket ganske nervøs, noe han også innrømmet selv.Han viste meg at skalv på hendene (vet ikke om det går an å fake slik skjelving) og sa jeg fortjente bedre enn ham. Da jeg sa det var ham jeg ville ha ble han mer åpen og kosete,skulle holde rundt meg og kysse meg (dette var ute på en pub).

Høres dette ut som en som kan ha angst?

TS

Skrevet

Han er ikke interessert, og orker ikke å innrømme at han ikke er det. Venter sikkert bare på at du skal bli gretten nok i en mld for så å si at "jeg orker ikke em sånn dramaqueen", slik at du ender opp som bad guy i stedet for ham.

Har tenkt det samme, og jeg har hatt den diskusjonen med ham for å få en avklaring.Han står da fast på at han er interessert, men ikke har følt seg bra i lengre tid nå. Jeg har i perioder kuttet kontakten,men da tar han alltid kontakt med meg igjen.

TS

Skrevet (endret)

Jeg skal innrømme at tanken har slått meg...

Sist vi møttes hadde han avlyst mange ganger tidligere.Jeg ble til slutt forbanna og sa at hvis han ikke var interessert fikk vi bare kutte kontakten. Jeg regnet med å ikke høre mer fra ham,men etter en lengre prat der han til slutt unnskyldte seg, foreslo han ny avtale og den holdt han faktisk.

Det jeg så da vi møttes var at han virket ganske nervøs, noe han også innrømmet selv.Han viste meg at skalv på hendene (vet ikke om det går an å fake slik skjelving) og sa jeg fortjente bedre enn ham. Da jeg sa det var ham jeg ville ha ble han mer åpen og kosete,skulle holde rundt meg og kysse meg (dette var ute på en pub).

Høres dette ut som en som kan ha angst?

TS

Jeg sliter litt med angst selv, og jeg har opplevd ved et par anledninger at jeg har begynt å skjelve på hendene, så ja. Det med skjelving tror jeg kan tyde på angst.

Endret av Lady
Skrevet

Jeg sliter litt med angst selv, og jeg har opplevd ved et par anledninger at jeg har begynt å skjelve på hendene, så ja. Det med skjelving tror jeg kan type på angst.

Jeg har lurt på dette,så det var fint å få svar fra en som har opplevd det.

Han ble roligere ut over kvelden,kanskje det hadde en sammenheng med at vi drakk noen halvlitere hver.

Jeg har ikke våget å spørre ham rett ut om det er noe psykisk han sliter med,men vet han isolerer seg mye hjemme.Han kan bli veldig sur om jeg konfronterer ham med avlyste dater,og f.eks.si:

Du må forstå at jeg ikke alltid er like bra

TS

Skrevet

Jeg har lurt på dette,så det var fint å få svar fra en som har opplevd det.

Han ble roligere ut over kvelden,kanskje det hadde en sammenheng med at vi drakk noen halvlitere hver.

Jeg har ikke våget å spørre ham rett ut om det er noe psykisk han sliter med,men vet han isolerer seg mye hjemme.Han kan bli veldig sur om jeg konfronterer ham med avlyste dater,og f.eks.si:

Du må forstå at jeg ikke alltid er like bra

TS

Jeg ville muligens spurt hva han mente med dette, neste gang jeg så han, dersom dere møtes igjen og du finner en anledning hvor det passer å spørre han om det. Si du har tenkt over at han sa det.

Skrevet

Jeg ville muligens spurt hva han mente med dette, neste gang jeg så han, dersom dere møtes igjen og du finner en anledning hvor det passer å spørre han om det. Si du har tenkt over at han sa det.

Jeg må vel prøve på det ja.Vi har kjent hverandre en god stund,og prater ofte om personlige ting så jeg skal ta motet til meg og spørre.

TS

Skrevet

Jeg må vel prøve på det ja.Vi har kjent hverandre en god stund,og prater ofte om personlige ting så jeg skal ta motet til meg og spørre.

TS

Håper det går bra :)

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...