AnonymBruker Skrevet 3. november 2014 #1 Skrevet 3. november 2014 Hei, har vært i lag med kjæresten min i 4 mnd nå, jeg er hans første faste kjæreste, vi er begge 24 år. Han går på medisiner mot depresjon samt sovepiller, men han bedyrer at han ikke begynner å bli deprimert. De siste tre ukene har vi hatt lit problemer med sex livet. Han sier han ikke er så kåt lenger (dette er helt ok, jeg må ikke ha sex 7 ganger i uken liksom). Vi har fortsatt sex 2-3 ganger i uken. Halvparten av disse gangene har han ikke komt og sluttet av etter at jeg har fått min orgasme, fordi han ikke føler så mye lenger i penis, sier han. Jeg tror på han når han sier at det ikke er noe "feil" med hans følelser ovenfor meg, men at han rett og slett ikke er så kåt lenger (som sagt, dette er hans første faste forhold og han har ikke opplevd dette før). Jeg lurer på om noen har aning eller teori over hva som er galt? Er det pga medisinen? At den ikke hindrer han i å få ereksjon og komme når man har sex "av og til" (ala når man er singel), men når det kommer til et langtidsforhold så svikter det av og til? Gir medisin mindre følsomhet? Noen andre? Jeg må ærlig si at jeg syns dette er vanskelig. Prøver å være tålmodig, og ikke presse han. Nå er avtalen at han ikke skal onanere og så får vi se om han får mer lyst fremover. På forhånd takk for alle svar! Anonymous poster hash: 11d49...542
AnonymBruker Skrevet 3. november 2014 #2 Skrevet 3. november 2014 TS her; Det har forresten alltid tatt han lang tid å komme, ala en halvtime +++. Kan det være at grunnen til at han ikke føler så mye er psykisk? At jeg har tatt for mye initiativ, og han føler seg immaskulert? (har spurt han om dette, "kanskje" var svaret, vi har etter det blitt enig om at vi skal vente til han føler lyst og tar initiav selv). Anonymous poster hash: 11d49...542
AnonymBruker Skrevet 5. november 2014 #3 Skrevet 5. november 2014 Kanskje han ikke kommer fordi han bor så langt unna? Anonymous poster hash: cf5ae...865
AnonymBruker Skrevet 6. november 2014 #4 Skrevet 6. november 2014 Det kan være medisiner men det er vanskelig å vote uten å vite hvilke medisiner det er. Ta en tur på felleskatalogen og mes på bivirkninger der Anonymous poster hash: 42237...ab0 1
Vasa Skrevet 6. november 2014 #5 Skrevet 6. november 2014 (endret) Høres ut som han har litt problemer. Kan også ha innvirkning på sexen Men kan også være bivirkninger av medisinen Endret 6. november 2014 av Vasa 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå