Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hei!

Samboeren og jeg har vært sammen i 1.5 år og har nå for 6 mnd siden flyttet sammen. Vi begge studerer i en annen by enn den vi kommer fra.

De siste mnd har vi hatt lite sex, gjennomsnitt 5 ganger i løpet av 6 mnd. Har prøvd å snakke om det, men han blir bare stille. Den nærheten vi hadde før er også borte. Vi holder aldri hånd, eller tar på hverandre. Kyss har også blitt en mangelvare. Før ville han aldri ut på byen, nå vil han ut hver helg. Har noen tips til hva som kan være galt? Jeg prøver hele tiden å ta ingenativ men blir bare avvist. Har lyst til å ta det opp, men vet ikke helt hvordan jeg skal ordlegge meg, han er en mann av få ord.

Tusen takk for svar

Anonymous poster hash: 03117...701

Videoannonse
Annonse
Gjest Stining
Skrevet

Når dette skjer med meg og min kjæreste (minus det å gå på byn) så er det fordi vi har sklidd litt fra hverandre etter en peiode med dårlig kommunikasjon og missforståelser.

For oss hjelper det å snakke sammen, altså en skikkelig dyp samtale om følelser og slike ting.

På den annen side, så har jeg gjort det kjæresten din gjør nå, i et annet forhold. Jeg gikk på byn, aller helst uten han. Hvis han spurte meg om hvorfor vi hadde så lite sex, ble jeg bare stille. Jeg visste ikke hva jeg skulle svare. Hadde ikke helt orden på tankene mine heller. Men jeg visste at jeg kjdet meg, ville ha mer spenning, flørte med andre og egentlig bare ha det gøy.
I begynnelsen var det bare en liten utblåsning fra min side, fordi jeg kjdet meg og rett og slett bare ville ha det gøy. Men etterhvert gjorde det at jeg skled vekk fra partneren min. Det pågikk så lenge at det var ingen vei tilbake.

Så jeg anbefaler uansett å ta dere en skikkelig prat om det. Selv om det kanskje ikke er så lett hvis han ikke har så lyst. Men det er mitt tips ihvertfall.

Lykke til :)

Gjest brutal_mann
Skrevet

Her må dere snakke sammen, og hjelper ikke det så må du pakke kofferten.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...