Gå til innhold

anbefale psykolog

Fremhevede innlegg

Skrevet

Er det noen her inne som kan anbefale en psykolog i Bergen? Jeg sliter med ting som sjalusi og lav selvtillit. Prøvde en innen gestaltterapi, men det hadde ingen virkning. Setter stor pris på svar!

Anonymous poster hash: 32dcb...437

Videoannonse
Annonse
Gjest krokodillen
Skrevet

Hvor lenge gikk du til gestalt? Man blirikkr " fiksa" i løpet av noen måneder. Dessuten er det du som må gjøre jobben med å bli bedre

Skrevet

Jeg gikk kanskje 10 timer. Følte ikke at vi fikk noen god kjemi og ingen fremgang. Eller, jeg fikk følelesen av at han forventet fremgang hos meg så jeg latet som om jeg ble litt bedre. Følte meg kanskje ikke helt forstått av han.

Jeg vet at jeg må gjøre jobben selv, men jeg klarer ikke å gjøre den helt alene. Hadde jeg klart det ville jeg jo ikke hatt behov for psykolog.

TS

Skrevet

Selvfølgelig må TS gjøre jobben selv, men syns det er smart å søke hjelp til det!

Skrevet

Hm, vet ikke om du får dekket å gå til psykolog kun pga sjalusi ( spør legen din). Søk på nettet etter psykologer som tilbyr psykoterapi (ikke kognitiv terapi) i bergen, da får du opp noen. Skal du betale bør det være en psykologspesialist - ikke en nyutdannet en. Lykke til

Anonymous poster hash: 4718e...088

Skrevet

Å ha kjemi med en psykolog er faktisk alfa omega for at man skal klare den jobben man skal gjøre selv. Har dessverre ingen anbefalinger da jeg ikke har trivdes hos noen av de jeg har vært hos selv (som fortsatt jobber som psykolog vel og merke). :/

Anonymous poster hash: b6bbd...a7c
Skrevet

Hm, vet ikke om du får dekket å gå til psykolog kun pga sjalusi ( spør legen din). Søk på nettet etter psykologer som tilbyr psykoterapi (ikke kognitiv terapi) i bergen, da får du opp noen. Skal du betale bør det være en psykologspesialist - ikke en nyutdannet en. Lykke tilAnonymous poster hash: 4718e...088

Om sjalusien bunner i en psykisk lidelse, som den ofte gjør, så får man det dekket.

Anonymous poster hash: de9db...fc0

Skrevet

Det høres ikke ut som en god behandling når du føler du må late som du blir bedre - men enkelte behandlere legger dessverre press på at en for at en skal bli bedre. Når du velger psykolog så velg en du kan etablere en god felles forståelse med og hvor du er trygg på at det er plass til dine opplevelser slik som de faktisk er.

Lagde en tråd om psykologer her - du finner ikke navn men litt om ulike typer tilbud og hva du bør kunne forvente: http://forum.kvinneguiden.no/index.php?showtopic=884188&hl=

Jeg gikk kanskje 10 timer. Følte ikke at vi fikk noen god kjemi og ingen fremgang. Eller, jeg fikk følelesen av at han forventet fremgang hos meg så jeg latet som om jeg ble litt bedre. Følte meg kanskje ikke helt forstått av han.

Jeg vet at jeg må gjøre jobben selv, men jeg klarer ikke å gjøre den helt alene. Hadde jeg klart det ville jeg jo ikke hatt behov for psykolog.

TS

Er det noen her inne som kan anbefale en psykolog i Bergen? Jeg sliter med ting som sjalusi og lav selvtillit. Prøvde en innen gestaltterapi, men det hadde ingen virkning. Setter stor pris på svar!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...