Gå til innhold

Erfaringer med Kragerø resort og spa?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har noe erfaringer her? jeg og kjæresten har fått tur hit i gave.

Anonymous poster hash: 8f45b...c78
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ingen?

Skrevet

Har du mulighet å velge når du skal dra? Dra om sommeren. Er ganske dødt og øde der nå. Men er jo folk som liker det også.

God pizza der da :-)

Anonymous poster hash: 4e8ff...d80

Skrevet

Jeg er på ingen måte objektiv, jeg jobber der..

Ville ikke reist om sommeren! Hotellet flommer over av barnefamilier og det er ofte for mye på programmet. Senhøst og tidlig vår er høysesong for spa-avdelingen, så book god tid i forveien. Jeg hadde valgt Mai måned. Da er det stort sett mer rolig på hotellet, men butikkene i Kragerø har begynt sin sesong slik at det er gode muligheter for en restauranttur eller litt shopping. Vi har akkurat fått ny kjøkkensjef som lager helt fantastisk mat, dere burde absolutt ta en middag på restauranten.

Si gjerne ifra når dere booker at dere vil ha utsikt. Rommene uten gir et helt annet inntrykk.

Følg med på hjemmesiden eller facebook ang hvilket opplegg det vil være når dere skal. Styr unna golfhelger (med mindre dere spiller) og jenteweekends. Da er det fult av fulle mennesker i baren til en hver tid, noe som bråker mye i den store lobbyen med høyt tak og mye fliser..

Ha en flott tur!

Anonymous poster hash: 5f792...d66

Skrevet

Jeg er på ingen måte objektiv, jeg jobber der..

Ville ikke reist om sommeren! Hotellet flommer over av barnefamilier og det er ofte for mye på programmet. Senhøst og tidlig vår er høysesong for spa-avdelingen, så book god tid i forveien. Jeg hadde valgt Mai måned. Da er det stort sett mer rolig på hotellet, men butikkene i Kragerø har begynt sin sesong slik at det er gode muligheter for en restauranttur eller litt shopping. Vi har akkurat fått ny kjøkkensjef som lager helt fantastisk mat, dere burde absolutt ta en middag på restauranten.

Si gjerne ifra når dere booker at dere vil ha utsikt. Rommene uten gir et helt annet inntrykk.

Følg med på hjemmesiden eller facebook ang hvilket opplegg det vil være når dere skal. Styr unna golfhelger (med mindre dere spiller) og jenteweekends. Da er det fult av fulle mennesker i baren til en hver tid, noe som bråker mye i den store lobbyen med høyt tak og mye fliser..

Ha en flott tur!

Anonymous poster hash: 5f792...d66

vi har bestilt nå, blir i november - gjorde det online. Skrev vi ville ha rom med utsikt. Kan selvfølgelig ringe og forsikre oss om at dem har fått det med, hva tror du? Vi trenger å komme oss litt bort, vi bor to timer unna. Har fått kurbad til to personer i gave i tillegg. har veldig lyst til å overraske mannebeinet med ribtur i skjærgården, men vet ikke om de selger tomanns-tur uten at det koster skjorta. :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...