AnonymBruker Skrevet 2. november 2014 #21 Skrevet 2. november 2014 ja du forstår rett.. bildene ble ikke lagt ut på nettet, men via sms... icloud... Skjønner. Dere deler livet til hverandre Men bare send henne en melding eller ring henne. Dette er ikke noe problem egentlig, men om du gjør det så er du iallfall på "den sikre side". Kan være greit å bare understreke at du mente ikke noe vondt med det. Anonymous poster hash: 51d6e...df3 3
Gjest made4u Skrevet 18. januar 2015 #22 Skrevet 18. januar 2015 Skjønner begge sider her, og det er ikke så stor sak at det er noe problem verdt å tenke for mye over.
AnonymBruker Skrevet 18. januar 2015 #23 Skrevet 18. januar 2015 RING SØSTEREN DIN DA =) Jeg har jo nesten lyst til å ringe henne for deg. Anonymous poster hash: 38a35...d60
AnonymBruker Skrevet 18. januar 2015 #24 Skrevet 18. januar 2015 Enig med din mor. Dette var upassende av deg, og i det hele tatt ganske merkelig gjort. Ikke minst fordi barna er premature og det ene er sykt. Anonymous poster hash: 9f028...0c2 1
AnonymBruker Skrevet 18. januar 2015 #25 Skrevet 18. januar 2015 Jeg synes ikke du hae gjort noe galt. Hvis andre blir såret over bilder av sin niese er det strengt tatt deres problem, du mente ikke noe vondt med det. Anonymous poster hash: 35e73...af1 1
AnonymBruker Skrevet 18. januar 2015 #26 Skrevet 18. januar 2015 Hvordan har det gått med tvillingene så langt?Anonymous poster hash: 06f10...c4e 1
Gjest Sirah Skrevet 18. januar 2015 #27 Skrevet 18. januar 2015 Jeg kan si meg enig i at det kanskje var en litt rar ting å gjøre TS, men jeg syntes alikevel at dette ble en storm i vannglass. Ring søstra de og spør henne du Kanskje hun faktisk syntes det var hyggelig å få bilde av tanteungen sin i retur?
AnonymBruker Skrevet 18. januar 2015 #28 Skrevet 18. januar 2015 Jeg hadde syntes det var rart om noen hadde gjort dette da vi delte bilder av våre nyfødte... Det blir som om noen hadde kommet og satt sine bilder i vårt fotoalbum... Anonymous poster hash: dd05c...13f
kisskissbangbang Skrevet 18. januar 2015 #29 Skrevet 18. januar 2015 Jeg synes det er merkelig med så skjøre familieforhold at dette i det hele tatt blir et tema. Noen i familien synes det var upassende? Jaha, da sier man "Ah, jeg tenkte ikke på det sånn, og tenkte bare det ville være koselig, men jeg ser deres side og beklager dersom dete føler dere støtt", og så er man ferdig. Når det er sagt ser jeg overhode ikke problemet sjøl, og hadde syntes det var hyggelig med bilde av jenta både som tante og bestemor. Men jeg skjønner at de sikkert er litt på tuppa over tvillingene, og sånn sett litt fintfølende. 2
AnonymBruker Skrevet 18. januar 2015 #30 Skrevet 18. januar 2015 må bare lufte litt meninger og tanker. Foreldra mine har inntil nylig kun ett barnebarn (jenta mi): søstera mi, fødte nettopp tvilllinger (gutter) etter en litt komplisert dramatisk, og prematur fødsel. Alt går foreløpig bra. Stolte besteforeldre, og jeg er en gla onkel. Som seg hør og bør, fikk vi bilder av de nyfødte guttene på en sånn bilde deling sak. Dette var nytt for meg , så jeg sendte noen bilder av jentungen min, til besteforeldra og søstera. Men da mente mamma at det burde e ikke ha gjort, og at e måttte ringe å si unnskyld, fordi jeg sendte bilder av jentungen min, i en vanskelig og sårbar tid. jeg ville bare glede og dele bilder. Men ho mente at e gjordet det vanskelig, og at søss ble litt "såra". E bor i en annen landsdel med jentungen, så besteforeldra ser jentungen min kun par ganger i året, om feriene. Det jeg lurer på er om det er jeg som over reagerer og er hårsår, eller skal e ikke bry meg om kritikken fra mamma. Ring søsteren din og si noe sånn som dette: "Kjempehyggelig at dere sendte bilder av tvillingene. De er helt nydelige. Jeg ble så glad da jeg så den nye niesen og nevøen min, at jeg ville sende bilder av kusinen tilbake til de nye familiemedlemmene. Mamma sa at det var litt teit å gjøre når noen sender bilder av nyfødte barn, og det hadde jo ikke jeg tenkt på. Så beklager hvis det ble litt dumt, men vi gleder oss i hvert fall veldig til å se dere. Hvordan går det?" Anonymous poster hash: 40ebc...515 6
AnonymBruker Skrevet 18. januar 2015 #31 Skrevet 18. januar 2015 Bare ring til søstra de og forklar hvorfor du sendte bilde tilbake, og at det ikke var meningen å såre henne. Om hun fortsatt er sur så får det være hennes problem, alle kan jo tråkke feil i bland og så lenge du ringer og ordner opp så ser jeg ikke problemet.Anonymous poster hash: e0e79...099
AnonymBruker Skrevet 18. januar 2015 #32 Skrevet 18. januar 2015 Ring søsteren din og si noe sånn som dette: "Kjempehyggelig at dere sendte bilder av tvillingene. De er helt nydelige. Jeg ble så glad da jeg så den nye niesen og nevøen min, at jeg ville sende bilder av kusinen tilbake til de nye familiemedlemmene. Mamma sa at det var litt teit å gjøre når noen sender bilder av nyfødte barn, og det hadde jo ikke jeg tenkt på. Så beklager hvis det ble litt dumt, men vi gleder oss i hvert fall veldig til å se dere. Hvordan går det?"Anonymous poster hash: 40ebc...515 Godt skrevet, sier meg enig i denne 😊Anonymous poster hash: e0e79...099 2
sweety pie Skrevet 18. januar 2015 #34 Skrevet 18. januar 2015 Lol, lurer på om folk leser datoen når innlegget blir skrevet. Det er fra 02 nov og folk råder til å ringe søsteren i nye innlegg hahaha
Gjest Klaveret Skrevet 18. januar 2015 #35 Skrevet 18. januar 2015 Kanskje var det ikke helt passende, men det var jo ikke vondt ment - og det er det viktigste. Om søsteren din ble lei seg eller noe slikt er det veldig fint om du tar en prat med henne. Det å nettopp ha født og i tillegg ha et alvorlig sykt barn er vanskelig og gjør en ofte følelsessmessig ustabil. Så selv om du ikke har gjort noe galt, eller ment å såre noen så legg deg "flat" og vær en støttende bror. Det taper du ingenting på, sannsynligvis vil det heller gjøre at dere kommer hverandre nærmere.
Gjest Klaveret Skrevet 18. januar 2015 #36 Skrevet 18. januar 2015 Ser nå at det er en stund siden ... Mon tro hvordan det gikk?
AnonymBruker Skrevet 18. januar 2015 #37 Skrevet 18. januar 2015 De nybakte foreldrene delte første nyfødtbilde av sine premature barn, og du svarte med å legge ut bilde av din egen pode? Ja, det syns jeg var upassende! Syns alikevel ikke det er noe å "unnskylde". Dumt gjort, fort glemt. Hva er upassende med det???Anonymous poster hash: 87fba...3df
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå