AnonymBruker Skrevet 2. november 2014 #1 Skrevet 2. november 2014 Hei! Etter mye smerter i underlivet skal jeg til laparoskopi på st.olav i Trondheim om 3 uker. Det skal etter planen gjøres dagkirurgisk. Men jeg bor alene, og det er ingen som kan overnatte hos meg den dagen. Kan jeg da få overnatte på sykehuset? Gruer meg veldig til operasjonen og er veldig redd, så hadde vært betrggende om jeg fikk være der litt lengre etterpå... Hva kan jeg si til legen for å få bli lengre på sykehuset? Vet de kommer til å forselå overnatting, men syns det er så mye å be om + at jeg ønsker sikkerheten dersom noe skulle skje.. Anonymous poster hash: 1f510...db0
AnonymBruker Skrevet 2. november 2014 #2 Skrevet 2. november 2014 Lapraskopi er kun et diagnostisk inngrep med minimalt smerter/ubehag etterpå. Med mindre du reagerer negativt på narkosen (mer slapp enn vanlig, mye kvalme ol) så er det ingen vits i at du tar opp en seng på sykehuset. Vær glad om du får reise hjem etterpå, du får ikke hvilt ordentlig i en sykehusseng, tro meg Anonymous poster hash: 1647b...028
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå