AnonymBruker Skrevet 2. november 2014 #1 Skrevet 2. november 2014 Dere kommer sikkert i lang tid framover se at jeg poster en del innlegg om skjeive spørsmål. Det jeg lurer på er hva er det dere tiltrekkers av hos damer? Både utseende og personlig Jeg liker former og et søt ansikt, ei som er positiv og sosial. Et ansikt med fyldige lepper og øyner, ikke overvektig, men skader ikke med noen kilo bare 1-3 kilo. Hun må like å være aktiv og trener en del :* :* Høres dette tiltrekkende ut, jeg er: lav 153 cm, 80 B i BH, middels stor rumpe, slank kropp. Veldig aktiv og middels lepper, svart langt tykt hår, store brune øyne. Kommer fra India. Jeg er veldig sosial, kul og kan Være tøysete. Jeg er veldig gald i barn og omtenksom. Blir veldig godt likt av andre. Jeg er et skikkelig yoga menneske. Spiser sunt og tar vare på andre og meg selv Kos dere, babes og menn da Anonymous poster hash: 49a2d...2a8
Gypsy22 Skrevet 2. november 2014 #2 Skrevet 2. november 2014 (endret) Lykke til med og finne den rette Endret 2. november 2014 av Gypsy22
AnonymBruker Skrevet 2. november 2014 #3 Skrevet 2. november 2014 Jeg er lesbisk og kommer vel kanskje under det som blir sett på som traktor lesbe. Går gjerne i jeans og skjorter. Hender jeg får innfall der jeg er feminin også. Selv liker jeg damer som er eldre enn meg og generelt større enn meg, høyde inkl. Jeg er veldig kosete og liker å være den som kryper inn i armkroken Vekta bryr meg fint lite, til et visst punkt så klart. Om dama er så stor at det går ut over hygiene kan jeg ikke si det tenner noen plugger hos meg. Så lenge dama har humor og et flott indre er jeg fornøyd, at hun er seg selv er også viktig. Kan ikke fordra strebere Anonymous poster hash: a6632...4ca
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå