AnonymBruker Skrevet 2. november 2014 #1 Skrevet 2. november 2014 Litt usikker på hvor jeg skulle poste dette hen...:D Men kan noen ramse opp noen fortkortelser som brukes på forum, og skrive betydningen av forkortelsen? Eks. TS, Hi osv. Hilsen en fersking på forumet!Anonymous poster hash: 96d57...8f1
Gjest Tekola Skrevet 2. november 2014 #2 Skrevet 2. november 2014 TS - Trådstarter HI - Hovedinnlegg AB - AnonymBruker TLDR - Too long, didn't read. Og så har du forkortelsene fra prøver/graviditet/dagbøker IKM= Ikke kommende mens FTD = Første testdato NTD = Neste testdato PP = Prøveperiode EL = Eggløsning ET= Embryo Transfer NT = Negativ test TR = Tante rød (mensen) TB = To blå B1 = Barn nr 1 (osv.) MA/SA = Mista spiren
AnonymBruker Skrevet 2. november 2014 #4 Skrevet 2. november 2014 Supert! Da ble jeg litt klokere, da jo! WTF - why the face (neida ) Haha Anonymous poster hash: 96d57...8f1
frksølekopp Skrevet 2. november 2014 #5 Skrevet 2. november 2014 WTF - why the face (neida ) Phil Dunphy?! :D 2
Timza Skrevet 2. november 2014 #7 Skrevet 2. november 2014 WTF - why the face (neida ) Modern Family. ^^
frksølekopp Skrevet 2. november 2014 #8 Skrevet 2. november 2014 Jaaaa ååh, elsker Phil og hans Philosophy 1
AnonymBruker Skrevet 2. november 2014 #9 Skrevet 2. november 2014 Kvinneguiden-spesifikt: FF- enten "Fotballfrue" eller "fuck friend". Bruk skjønn, og les ut fra kontekst. "OMG FF ser ut som hun kommer fra Sarpsborg"- Antageligvis fotballfrue. "FF nekter å bruke kondom"- Med all overhengde sannsynlighet en såkalt fuck friend. Anonymous poster hash: f5d29...cf3 7
Gjest incognita Skrevet 2. november 2014 #10 Skrevet 2. november 2014 Phil Dunphy?! :D Modern Family. ^^ ååh, elsker Phil og hans Philosophy high five til dere som tok referansen!!
Minya Skrevet 4. november 2014 #11 Skrevet 4. november 2014 Jeg blir like forvirra hver gang jeg leser DPS på helseforumet. Er datanerd og gamer, så for meg betyr den forkortelsen Damage Per Second og er generelt en forkortelse som brukes på damagedealers i spill 5
Minya Skrevet 5. november 2014 #13 Skrevet 5. november 2014 BF = barnefar Evt BoyFriend som det også blir mye brukt som.
globalagogo Skrevet 6. november 2014 #14 Skrevet 6. november 2014 (endret) Evt BoyFriend som det også blir mye brukt som. Blir det forkortet boyfriend på kg???? Er du sikker? Haha. Aldri sett det her. SVD er skal vi danse og LKE er fotballfruemannen. Endret 6. november 2014 av vestia 1
Tøytigern Skrevet 6. november 2014 #15 Skrevet 6. november 2014 Jeg blir like forvirra hver gang jeg leser DPS på helseforumet. Er datanerd og gamer, så for meg betyr den forkortelsen Damage Per Second og er generelt en forkortelse som brukes på damagedealers i spill Du skal ikke se bort fra at akkurat den samme betydningen kan legges i forkortelsen for Distrikts Psykiatrisk Poliklinikk, også... At det forekommer Damage Per Second på de stedene? Absolutt. 1
Tøytigern Skrevet 6. november 2014 #16 Skrevet 6. november 2014 Blir det forkortet boyfriend på kg???? Er du sikker? Haha. Aldri sett det her. SVD er skal vi danse og LKE er fotballfruemannen. Fotballfruemannen er utenfor Kg kjent som Lars Kristian Eriksen. Han blir jevnt og trutt beskyldt for å ha en profil her inne. Noe han garantert ikke har...
Tøytigern Skrevet 6. november 2014 #17 Skrevet 6. november 2014 FML = Fuck My Life Frepper= En hatet rase i Aktualitetsforumet på Kg, av typen nordmann som stemmer Frp. 1
Sugar&Spice Skrevet 6. november 2014 #18 Skrevet 6. november 2014 Sambo = samboer. Forøvrig ingen forkortelse, bare latskap.
AnonymBruker Skrevet 6. november 2014 #19 Skrevet 6. november 2014 Jeg blir like forvirra hver gang jeg leser DPS på helseforumet. Er datanerd og gamer, så for meg betyr den forkortelsen Damage Per Second og er generelt en forkortelse som brukes på damagedealers i spill Hva er DPS? Og hva går det ut på? Anonymous poster hash: 22df8...a8e
AnonymBruker Skrevet 6. november 2014 #20 Skrevet 6. november 2014 BY og BM er bidragsyter og bidragsmottaker tror jeg..har sett det i bidragstråder og ressonert meg frem til det, håper jeg ikke tar feil. BM kan jo også være barnemor eller biologisk mor, tror jeg har sett det brukt slik i tråder om bonusforeldre/steforeldre/bioforeldre Anonymous poster hash: 96950...889
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå