Gå til innhold

Min tenåringsdatter på 16, ber meg droppe en avtale jeg har...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har en tenåringsdatter på 16. Hun bor fast hos faren. Hun ber meg droppe en avtale jeg har med en date, pga det passet best for henne å møte meg i dag, pga skole. Hun ringte og sa det til meg 3 timer før jeg skal møte daten min. Hva mener dere at jeg bør gjøre? Droppe en planlagt møte med en fast date jeg har, eller ?

Anonymous poster hash: 4f40a...b72
Videoannonse
Annonse
Skrevet

ja

• Liker 1
Skrevet

Syns du skal møte din datter. Er tydeligvis noe hun må prate med deg om, og da stiller du opp.

Daten får du avlyse/utsette.

• Liker 5
Skrevet

Syns du skal møte din datter. Er tydeligvis noe hun må prate med deg om, og da stiller du opp.

Daten får du avlyse/utsette.

Jeg sa til datteren at hun kan være med meg litt nå, også utsetter jeg heller daten noen timer. Jeg må bare la barna komme først. Det er sant. Og hvis daten min er interessert nok, så bør han forstå det.

Skrevet

Din datter er viktigst. Avtal en annen dag med daten din.

Gjest incognita
Skrevet

Jeg synes du kan si til datteren din at du har en avtale da-og-da, men at hun er hjertelig velkommen når som helst ellers. Hjelpe meg, skal du slippe alt du har i hendene fordi det passet henne best akkurat NUH? .... Dette er vel ikke helt slik verden fungerer, og det har hun bare godt av å få vite.

• Liker 9
Skrevet

Jeg sa til datteren at hun kan være med meg litt nå, også utsetter jeg heller daten noen timer. Jeg må bare la barna komme først. Det er sant. Og hvis daten min er interessert nok, så bør han forstå det.

Barn kommer alltid først. En date bør forstå dette, hvis ikke er det best å skrape han først som sist.

• Liker 2
Skrevet

Hvorfor vil hun møte deg? Har det skjedd noe, så ville jeg selvfølgelig stilt opp uten tvil, ellers ville jeg løst det slik du sa over. At du er ledig da og da :)

Anonymous poster hash: 80187...03d

• Liker 1
Gjest Violetta
Skrevet

Jeg synes du kan si til datteren din at du har en avtale da-og-da, men at hun er hjertelig velkommen når som helst ellers. Hjelpe meg, skal du slippe alt du har i hendene fordi det passet henne best akkurat NUH? .... Dette er vel ikke helt slik verden fungerer, og det har hun bare godt av å få vite.

Veldig enig i dette, forutsatt at det ikke er noe veldig viktig. Greit nok at barn skal komme først, men når de er 16 år gamle er det på tide at de forstår at voksne kan ha andre planer.

• Liker 3
Skrevet

Hvorfor bor hun fast hos faren? Hvis dere har hatt ett anstrengt forhold synes jeg du bør avlyse når hun ønsker kontakt. Hadde selv en mor som alltid satt mannfolk fremfor meg og den dag idag har vi ingen kontakt

Anonymous poster hash: 5285d...60c

• Liker 3
Skrevet

Kommer an på, tror jeg ville spurt om det var noe viktig/alvorlig/noe hun ville snakke om ol. for da synes jeg hun skal komme først. Hvis ikke så er hun gammel nok til å skjønne at det er kjedelig å avlyse en date.

Anonymous poster hash: 9b2ad...063
  • Liker 1
Skrevet (endret)

Jeg har en tenåringsdatter på 16. Hun bor fast hos faren. Hun ber meg droppe en avtale jeg har med en date, pga det passet best for henne å møte meg i dag, pga skole. Hun ringte og sa det til meg 3 timer før jeg skal møte daten min. Hva mener dere at jeg bør gjøre? Droppe en planlagt møte med en fast date jeg har, eller ?

JA. End of story.

Blod before dick/pussy!

Endret av Druid
  • Liker 2
Skrevet

Ville spurt henne hvor viktig det var og hvorfor hun ikke hadde gitt beskjed før, og basert mitt svar på det.

Anonymous poster hash: ecf02...0dc
Skrevet

Kommer helt an på hvorfor hun vil at dere skal treffes. Jeg har barn og det er ikke slik at jeg slipper alt jeg har i hendene og avlyser planer bare ungene knipser med fingrene. Ingen unger trenger å vokse opp i den tro at verden snurrer rundt deres akse.

Anonymous poster hash: 5ee16...456
  • Liker 1
Gjest incognita
Skrevet

Veldig enig i dette, forutsatt at det ikke er noe veldig viktig. Greit nok at barn skal komme først, men når de er 16 år gamle er det på tide at de forstår at voksne kan ha andre planer.

Ja, selvsagt om det var noe viktig ville det vært en annen sak. Men at mamma skal slippe alt hun har i hendene fordi det passer 16-åringen å besøke? Nei, vet du hva..........

• Liker 2
Skrevet

Hvis datteren din ber om et møte med deg, dropper du selvsagt daten. Date kan du gjøre en annen dag.

Kan hende hun har noe viktig/ alvorlig hun vil snakke med deg om. Men uansett så bør datteren være viktigere enn daten.

Du kunne ikke gi datteren din den tiden hun trenger :sjokkert:

Anonymous poster hash: 8f7ab...5de

• Liker 1
Skrevet

Enig med de andre. Bare si at du allerede har en avtale, men at du kan møte henne en annen dag. Hun er ikke noe småbarn lenger, hun overlever det.

Skrevet

Hvis datteren din ber om et møte med deg, dropper du selvsagt daten. Date kan du gjøre en annen dag.

Kan hende hun har noe viktig/ alvorlig hun vil snakke med deg om. Men uansett så bør datteren være viktigere enn daten.

Du kunne ikke gi datteren din den tiden hun trenger :sjokkert:

Anonymous poster hash: 8f7ab...5de

Eventuelt hun lærer en ungdom på 16 år at alt kan ikke skje akkurat når det passer henne.

Anonymous poster hash: 5ee16...456

• Liker 5

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...