Gå til innhold

Sirkas Sirkus

sirka

Anbefalte innlegg

Gjest Teletubbien

Tubbi med reisefeber her :ler: Nå tenkte jeg at jeg skulle ta meg en liten tur innom deg i dag Sirka og ønske deg en fortsatt fin uke og GOD HELG :klem: Du vet, jeg drar på min etterhvert så omtalte husmorferie i morgen rett fra jobb, så dette er min siste hilsen i boka di F.T.- Før Trondheimsturen :ler:

Håper på nytt fra UL snart da, blir spennende å komme hjem og se om du har sett noe mer :wink:

Hade så lenge :vinke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Mayamor

Tusen takk for koselig 1.hilsen i dagboken min.

Nå har jeg lest gjennom de siste sidene dine for å bli litt mer "kjent" med deg. :wink:

Du får 3 år i aldersforskjell på barna dine.

Det var det jeg håpte på... Her ble det 7 år.

Spennende om du får gutt eller jente...

Har du en magefølelse?

Gleder meg til å følge med deg i innspurten din. :klem:

Klem fra Mayamor

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jippi jej og hipp hurrei for 32 og 33 uker! :danse:

Og det nærmer seg med stormskritt :roll::wink:

Godt å høre at du er i fin form og sover godt!

Murmelklem! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

JA nå nermer det seg mer og mer Sirka! Utrolig spennende!

det der med om babyen skal ligge på rom med dere eller ikke finner dere nok utav etter hvert! Vi har valgt å ha henne inne hos oss selv om rommet hennes ligger rett over gangen! dette fordi hun krever opp til 3 måltider om natta og jeg ikke orker å stå opp for å mate! Jeg blir også roligere når jeg bare kan åpne øynene og se at hun har det bra - er litt sånn urolig ellers! (selv om jeg jo vet at hun har det bra.........)

Men det er jo ganske trangt inne på soverommet da! Senga hennes står helt inni på min side og Charminamannen har ikke store plassen heller på sin side for vi har en ganske diger seng! Også måtte vi jo slutte å ha det så kaldt på soverommet så det savner jeg veldig!

Men kan jo ikke ha det så kaldt føler jeg med henne der inne.

Tok henne endel oppi senga vår og lot henne sove der! Men etter at Charminamannen en gang vekket meg da jeg hadde sovnet under amminga og Martine lå med hodet ned og kroppen opp slutta jeg med det! Nå ligger jeg og ammer henne og holder meg alltid våken! Så sånn sett kunne jeg jo stått opp også da........................hærregud for en avhandling på meg her da

Kos deg skikkelig nå og sørg for å få masse ro og hvile!

Stor :klem: fra Charmina

:babyjente: Martine 17.10 :babyjente:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det snøøøøør... *sukk* (Nå er jula over, nå kan våren komme....)

Takk for hilsener, @riel, Tubbien, Mayamor, Murmel og Charmina! :kghjerte:

(Jeg er bare glad for slike avhandlinger jeg, Charmina. Kom gjerne med flere... :wink: )

I morgen skal jeg på sykehuset igjen, ikke sykehuset her jeg bor men på et større ett... (Der jeg skal føde og der spesialisten jeg går til er.) Det blir nok siste gangen jeg skal dit før fødselen.... :o .... :redd:

I tillegg til time hos spesialisten har jeg time med ei jordmor der nede. Håpet er å få en UL i samme slengen. :tommelsmil:

Siden sykehuset er et stykke unna, og jeg må tidlig opp for undersøkelser i morgen, skal jeg sove over hos min søster. Det er alltid like koselig! :klem2:

Mannen skal være med på undersøkelsene i morgen. Greit at han tar del i forberedelsene til fødselen han også, og vet hva jeg vil og ikke vil.

Etterpå blir det nok litt shopping.... :hoppe:

Nå er gulvet lagt på barnerommet så nå kan vi kjøpe barneseng og kommode og sette inn. Men først må vi finne "drømmesenga" og "drømmekommoden".. :ler:

GOD HELG TIL ALLE SAMMEN! :blomst:

32+0

33+0 :klappe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

heisann. det ser virkelig ut til at det går strålende med dere. det er jo kjempe fint. blir nok godt når alt er ferdig, men da får man mer tid til å vente da, hehe.

kroppe din forbreder seg nok selvom du ikke merker noen kynnere. så det går nok bra. håper du slipper å gå over da, men det kan jo fort skje det og.

ha en fin dag, og håper at alt så bra ut på sykehuset, og det gjør det helt sikkert.

godt du får sove nå, for det kan jo bli litt mindre av det en stund fremover. men det er jo verdt det, det er helt sikkert. syns du er heldig som ikke drømmer så mye om fødselen og sånt, for det hjelper ikke på uannsett. for den blir nok litt som den blir alikevel, og det kommer til å gå kjempe fint.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tusen takk for koselig 1.hilsen i dagboken min.

Nå har jeg lest gjennom de siste sidene dine for å bli litt mer "kjent" med deg. :wink:

Du får 3 år i aldersforskjell på barna dine.

Det var det jeg håpte på... Her ble det 7 år.

Spennende om du får gutt eller jente...

Har du en magefølelse?

Gleder meg til å følge med deg i innspurten din. :klem:

Klem fra Mayamor

Trodde ikke Sirka hadde flere barn?! :wink: Eller har du gjemt unna noen for oss sirka?? :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:Nikke: Det kan godt være!! :ler:

Det snør hos dere også!! Her ble det plutselig hvitt igjen i dag... 8)

Litt koselig å gå tur når snøen daler lett....kaldt og fint ute..!

Men så er det jammen godt å sløve på sofaen også etterpå..i en varm stue!! :ler:

Ha en flott torsdagskveld Sirka! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt å lese at det ikke bare er meg som sover godt :wink:

ha en super helg og kos deg masse!! Tenk, det nærmer seg med store steg!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da gleder jeg meg til oppdatering i morgen! :rosasmil:

Håper du får UL.

Bare litt pirk, men er du ikke 32+1/33+1 i dag? :klø:

Murmelklem! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spennande dag for deg i morgon Sirka. Kos deg hjå syster di og lykke til i morgon. Håpar du fin mykje fint på shopping og. :wink:

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

[1] Category widget

Tusen takk for hilsener alle sammen!

(Takk for at du holder styr på tellingen min, Murmel. Det gikk visst litt fort unna... :ler: )

Jeg fikk UL i går. Trodde egentlig at alt var plankekjøring og at vi kunne få tid til å se kjønnet, men så viste det seg at barnet har begynt "å slanke seg" litt. Det vil si at magestørrelsen er litt mindre enn hodestørrelsen og lengden tilsier. Fremdeles ligger begge målene på det grå feltet, men hvis utviklingen fortsetter, og magen blir mindre, kan det tyde på at det er en svangerskapsforgiftning på gang.... :cry: (Å få vite kjønnet ble plutselig ikke så viktig..) Pga min kroniske tilstand, har trangere blodårer enn vanlig og da har jeg det antagelig i morkaka også, kan det gå ut over næringen til barnet.

Skal tilbake for UL 4 februar. (Jammen bra jeg har mast om UL.. Ellers hadde vi ikke oppdaget dette..)

Ungen var veldig aktiv og det sa legen var et godt tegn. Så ikke ut som den led noe nød for å si det sånn.

Det trenger ikke være begynnende forgiftning, det kan være at ungen blir lang og tynn. Både jeg og mannen har vel heller en lang og tynn kroppsfasong, og da vi var små var vi noen "bengler".. :ler: , så det kan jo bare være slik det skal være....

Blodtrykket var ganske høyt hos legen etter UL, men han så bort fra det, for han så jeg var stresset pga. nyheten. Ellers ser det ganske bra ut. Føler meg helt topp, så jeg kan ikke skjønne at det kan være noe alvorlig på fære..., men får følge godt med..

Fortsetter den dårlige utviklingen kan det hende de setter i gang fødselen før tiden. Det var vist ikke noe krise siden jeg var så langt på vei. Fødselen har plutselig kommet veldig tett innpå.... :redd:

Vi snakket ikke om hvordan en evt. tidlig fødsel skulle foregå, men jeg har lest at man gjerne velger keisersnitt hvis det er noen uker før termin. Vi får se. Godt å få oppfølging i hvertfall.

Vi fikk kjøpt oss barneseng og kommode i går. :hoppe: Det var deilig å få gjort. Har litt dårlig tid med innkjøpene nå, siden det er en sjanse for tidligere fødsel enn jeg har trodd... (Legen trodde ikke de ville la meg gå over tiden ihvertfall..... :o .. Jeg har nesten regnet med 2 uker over tiden, jeg... :oops: )

Har ikke fått kjøpt amme-BHer bl.a. Har til vanlig 75D, men nå skulle det ikke forundre meg om jeg må opp i 75E eller mer, slik som jeg strutter... :oops: Ikke lett å finne slike størrelser. Vil gjerne ha spiler også.

Men i helgen skal jeg slappe av. Mye å fordøye fra undersøkelsen.

32+3

33+3 :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner at det ble litt mye å fordøye, men det er bra dere er i trygge hender. Dette kommer til å gå så bra, så! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...