Veronal Skrevet 23. desember 2004 #481 Del Skrevet 23. desember 2004 God jul til deg og god bedring til mannen! Håper det blir en trivelig feiring både her og der! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Siam Skrevet 23. desember 2004 #482 Del Skrevet 23. desember 2004 Jeg ønsker deg en riktig god jul!! Håper du får det riktig så koselig sammen med familie og venner! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sandra Skrevet 23. desember 2004 #483 Del Skrevet 23. desember 2004 God jul sirka! Håper dere koser dere masse i julen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Charmina Skrevet 23. desember 2004 #484 Del Skrevet 23. desember 2004 ØNSKER DEG EN KJEMPEFIN JUL STOR KLEM FRA CHARMINA Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tetra Skrevet 23. desember 2004 #485 Del Skrevet 23. desember 2004 Ønsker Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 23. desember 2004 #486 Del Skrevet 23. desember 2004 Håper du og dine får en riktig riktig GOD JUL Stor juleklem fra monja og monjagutten! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
RoadQueen Skrevet 23. desember 2004 #487 Del Skrevet 23. desember 2004 Hei Sirka! Ønsker deg og dine ei fredfull julefeiring! Juleklem frå RoadQueen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Teletubbien Skrevet 24. desember 2004 #488 Del Skrevet 24. desember 2004 God jul Sirka-vennen Ønsker deg og dine en riktig god jul Sirka Juletubbyklemmer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hulderjenta Skrevet 26. desember 2004 #489 Del Skrevet 26. desember 2004 God jul! Håper du nyter dise dagene!! Ønsker deg samtidig et riktig godt nytt år!! :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
murmeldyret Skrevet 29. desember 2004 #490 Del Skrevet 29. desember 2004 Hipp hurrei for 29 og 30 uker! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Teletubbien Skrevet 30. desember 2004 #491 Del Skrevet 30. desember 2004 Tittei Sirka Kommer innom med en liten hilsen på dagen før dagen jeg... Vi hufser oss i bilen og åker rake vegen til Porsgrunn i morgen for å feire nyttår, så jeg ville bare ønske deg et riktig Godt nyttår Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
@riel Skrevet 30. desember 2004 #492 Del Skrevet 30. desember 2004 Titter innom med ønske om et godt og spennende nyttår! Kos deg masse imorgen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Glossy Skrevet 30. desember 2004 #493 Del Skrevet 30. desember 2004 GODT NYTT ÅR TIL DEG!!! HÅPER DU FÅR EN SUPER FEIRING !!! Klem fra meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pia1006 Skrevet 31. desember 2004 #494 Del Skrevet 31. desember 2004 godt nyttår Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MsSunshine Skrevet 31. desember 2004 #495 Del Skrevet 31. desember 2004 Vil ønske deg ett fantastisk godt nytt år! Stor klem fra MsSunshine. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Madden Skrevet 1. januar 2005 #496 Del Skrevet 1. januar 2005 Tenkte jeg skulle stikke innom for å ønske deg et riktig godt nyttår! Det blir et spennende år for dere..tenk nå blir dere snart foreldre!! Stoor fra Madden Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tetra Skrevet 1. januar 2005 #497 Del Skrevet 1. januar 2005 Godt nyttår Sirka!! Dere går nok et spennede år i møte nå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Veronal Skrevet 2. januar 2005 #498 Del Skrevet 2. januar 2005 Godt nyttår, Sirka! Håper at du har hatt en fin jule- og nyttårsfeiring! Det er ikke lenge igjen nå... The final countdown! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sirka Skrevet 2. januar 2005 Forfatter #499 Del Skrevet 2. januar 2005 GODT NYTT ÅR!!! (Unødvendig å nevne at jeg er spent på det nye året.... :-) ) Så koselig å komme hjem til hilsener. Takk for både julehilsener og nyttårshilsener. :bukke: Nå har jeg kommet meg hjem. Må si at jeg synes det er litt deilig å komme tilbake til hverdagen igjen. Nå skal jeg forberede meg fram mot mars.. Julen var som vanlig koselig og jeg fikk mye fint, bl.a. en mp3-spiller. Har brukt noe av romjulen til å legge inn sanger. Siden det er plass til ca. 5000 sanger på den, virker det nå som et livstidsprosjekt... Vi hadde en rolig nyttårshelg hos mannen min sin familie. Tragedien i Asia la nok en demper på det hele . Vi savner ingen nære venner/familie, men mannen har spilt sammen med en musiker som er savnet fra Khao Lak sammen med sønnen. Har bilder av dem sammen på scenen og det er rart å se bilde av han i avisa nå, som savnet. Skrev jeg forresten rolig nyttårshelg??? Glemte da å ta med at mine tre tantebarn på 1, 4 og 6 år skapte mer en nok liv. Har egentlig en ganske så preventiv virkning på oss ( :oops: ), men nå er det for seint.... Men de er da søte også da.... Kjempemasse liv i magen for tiden. Litt vanskelig å kjenne om det er hode eller rompe, bein eller arm, men det er ihvertfall masse "utstikkere" på magen nå og jeg kan kommunisere med den. Koselig! Magen har blitt stooooor den siste tiden synes jeg. Den er blitt så hard og "i veien hele tiden".. Men jeg er jo i 3. trimester og da er det vel bare å kalle seg høygravid!!! Svigerinna mi hadde med et lass barneklær til meg, etter sine tre små "troll". Jeg sorterte ut det jeg synes passet. Mye fint! Fikk også med meg annet barneutstyr. Denne måneden skal jeg og mannen ut å kjøpe vogn, seng og mye annet. Barnerommet skal også gjøres klart. Mye å gjøre med andre ord. 29+4 30+4 :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Madden Skrevet 2. januar 2005 #500 Del Skrevet 2. januar 2005 Du er igang med redebygging ser jeg..det høres bare såååå koselig ut å gjøre seg klar til å ta imot den lille...pusle med innredning og lage klart klær og utstyr...herlig!! Ang. de tanteungene..avogtil føler jeg også det slik..at jeg mister litt lysten på unger når de har vært spesielt bråkete og ulydige en stund..men så går det fort over igjen da..de er jo så skjønne tross alt!! Nå er det heller ikke så lenge igjen...plutselig er dagen der!! Ha en flott uke da sirka! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå