Gå til innhold

Sirkas Sirkus

sirka

Anbefalte innlegg

Så koselig at du er tilbake, Madden. :)

I dag har jeg fått trent litt og handlet. Nå har jeg funnet sofaen og det er deilig. Tenker jeg skal se en film snart og bare slappe av. Mannen er på spillejobb igjen denne helgen, og jeg lader opp til jul med å slappe av hjemme. Håper jeg får vasket en del her. Selv om vi ikke skal være her i jula, er det jo deilig å ha det "strøkent" til jul...

Magen blir større for hver dag. Er litt overgitt over mammaklærne. Er ikke så brei over rompe og hofter, så hvis buksa passer over magen så henger den og slenger over hoftene. Har veldig lange bein så jeg kan ikke kjøpe mindre størrelse eller....*sukk* Men det er vel ikke bare meg. Synes de fleste klager over disse mammaklærne.. Også så mye kjedelig da. :lol:

Nå har jeg funnet fram kokesjokolade fra skapet, en stooor en.. :oops: Er redd den forsvinner i løpet av kvelden....

27+2

28+2 :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Teletubbien

:vinke: Tuddelu Sirka

Vet du hva, jeg er også helt sikker på at "lille trille" holder seg lydig på plass frem til termin, eller i allefall myyyye nærmere :wink: Tvillinger kommer jo ofte tidligere enn sånne heldiggriser som din - som har riktig god plass helt alene :ler: - Nei, ta livet med ro, og kos deg fremover du Sirka, sikker på at du selv kjenner kroppen din og vet når du skal finne sofaen og når du kan stå på litt :wink:

Det er spennende dette med kjønn da, man kan jo tro og lure og mene, men til syvende og sist er det bare det lille mirakelet selv som har det rette svaret :sjarmor: Jeg tror egentlig at det er lettere å ta feil, hvis man har fått vite jente, enn om man har fått vite gutt! Om de sier jente, kan det jo rett og slett være at den lille snabelen ligger "utenfor" bildet.... Om man sier gutt, så skulle man jo tro det var noe :o der nede, forhåpentligvis en snabel da :ler:

Jeg spurte etter kjønn da jeg fikk eldstemann, men de ville ikke si det (Bodø sykehus :roll: ). Nå sist så fikk jeg vite det på 18 ukers ultralyden (Bærum sykehus).. Spiller jo egentlig ingen rolle, det er bare gøy - det syns vi jo alle. Blir litt oppgitt over sykehusene som nekter å si hva de tror/ser, fordi det er ikke det "viktige" :-? Som om vi ville bryte sammen om det ble det ene eller andre :frustrert:

Nuvel, la oss gjette litt her da - hva tror "alle" dere andre her inne det blir??? Jeg tror faktisk det blir en jente :babyjente:

Ha en superfin helg da Sirka, og sov godt :ler:

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jordmor sier jeg derfor skal ta det med ro mens legen min sier at jeg skal være enda mer i aktivitet..... :forvirra:   Litt forvirrende..
Kanskje du kan sladre om den ene til den andre, og høre om de har synspunkter når de hører de blir "motsagt"? :tunge1:

Havner jeg på fødestua så tidlig kommer jeg til å klore meg fast der. Det er ikke klart for ungen her hjemme ennå...
Hvis det er noe som helst trøst, så kan jeg minne deg om at premature barn nok må ligge på sykehuset en liten stund, så da kan dere kjøpe inn det dere mangler.

Men uansett; det er ikke ønskelig nei!!! :wink:

Er ikke så brei over rompe og hofter, så hvis buksa passer over magen så henger den og slenger over hoftene. Har veldig lange bein så jeg kan ikke kjøpe mindre størrelse eller....*sukk* Men det er vel ikke bare meg.
Jeg er også oppgitt - allerede! Når buksene passer rundt hoftene, så er det bare plass til begynnende mage!!

Jeg er også lang, men har bestemt meg for at hvis jeg finner en jeg liker rundt hofter, rumpe, lår og mage, så skal jeg be noen om å sy på litt på eventuelle korte ben...

Jeg har forresten funnet en dongeribukse på Lindex, som var helt grei. Den er av den typen med sort stretch-stoff rundt livet, og strikken øverst kan reguleres...

Men nå har ikke jeg så mye mage i forhold til deg sikkert... :ler:

Nå er det lenge siden jeg har sagt hei hos deg!!

Håper du har hatt en fin helg, Sirka!

Er det mannen din sin rumpe du har bilde av i avatar? :sjenert:

Ønsker deg en god jul med det samme, tilfelle jeg ikke putter inn flere ord før den tid!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for hilsener alle sammen. :vinke:

Spennende å se at du og tror det blir :babyjente: , Tubbi. Det blir nok spenning helt fram til fødselen her, ja.

Så koselig at du stakk innom, Lillen, og takk for kommentarene.

Nei, det er ikke mannen på avataren :ler: , men det ligner... (Mannen hadde ikke lyst til å bli "brettet" ut på nettet så da valgte jeg Dave Grohl (som kan ligne litt fra ulike vinkler.... :ler: )). Gitarfetisj... :oops:

(Får forresten sett Dave Grohl til sommeren, på Quart.. Mannen har skaffet billetter alt sånn at jeg kan :wow: litt..... :sjarmor: )

Begynner å få litt orden på huset nå før jul. Tar rom for rom. I dag står soverom og arbeidsrom for tur. Hvis jeg bare får rompa opp av sofaen..

Ferdig med alle julegavene . :bukke: Men lurer på om jeg skal kjøpe en liten gave til mannen fra baby i magen.... :sjarmor: Har alt kjøpt både fra meg og fra pus, men gøy med mange presanger.. :gave:

27+5

28+5 :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei sirka :nissevink:

Vil bare ønske deg ei riktig GOD JUL :nisse:

Høres ut som du er í rute med forberedelsene så da kan julefreden senke seg snart :wink:

:klem: fra tine

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for det *tine*. :)

I dag har jeg fått vasket kjøkkenet grundig. (Jeg bestilte pizza til middag i dag, ville ikke grise til mitt skinnende rene kjøkken.. :sjarmor: ).

Jeg har også fått stryke finklærene til meg og mannen. Deilig å få gjort. Jeg haaater å stryke!

Mannen har blitt syk. Forkjølet så det holder. Håper det ikke er influensa på gang.. Det ser ut som han liker å bli dullet med der han ligger under ullteppet og leser Pondus.. Han blir nok bra snart...

Men jeg blir nok smittet og får det i jula tenker jeg.. :evil:

I morgen skal jeg, endelig, til frisøren! Godt å få "fresha" seg opp før jul. :nissekone:

27+6

28+6 :-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selvfølgelig skal du til frisøren i morgen, for det skal jo jeg også :ler:

Vi er i grunn innmari flinke til å time, så da klarer vi vel fødselen også :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selvfølgelig skal du til frisøren i morgen, for det skal jo jeg også  :ler:  

Vi er i grunn innmari flinke til å time, så da klarer vi vel fødselen også  :wink:

:ler:

Det var deilig å få fikset seg på håret.

Bare en kort tur innom dagboken i dag. Har ikke tid til sånt i dag. Har syk mann hjemme. Hadde håpet på noe hjelp med de siste juleforberedelsene, men nå ser det ut som om jeg må ordne det meste selv.. *piiiiuuuu*

Så nå får jeg komme i gang..

28+0

29+0 :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vil bare ønske deg EN RIKTIG GOD JUL!!! Håper du får en super feiring.

Kjøp pakke til mannen fra baby du, det har jeg gjort. Men jeg har kjøpt til baby fra Nissen :wink:

STOR JULEKLEM FRA MEG :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tusen takk for julehilsener i dagboka mi!

Jeg ønsker deg, din kjære og det lille knøttet i magen en riktig god jul og et spennende nytt år! :gullengel::nisseblunk:

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gratulerer med 28 og 29 uker! :danse:

Kjedelig at mannen din ble syk nå da. Jeg hadde rett og slett ikke klart meg uten hjelp fra min mann disse dagene. Og enda er det mye som gjenstår i morgen (lille julaften altså). Håper han kommer seg raskt!

Da vil jeg ønske deg

Ei gledelig og fredelig Jul! :nissevink:

Juleklem fra Murmel! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for julehilsener alle sammen! :nissekone:

Nå skal jeg bare pakke og så drar vi nedover til foreldrene våre. Vi skal være hos svigers på julaften, så blir det en tur til mine foreldre. Så skal vi være litt hjemme, så drar vi nedover igjen i nyttårshelgen.

GOD JUL ALLE SAMMEN!!! :gullengel:

28+1

29+1 :nisseblunk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...