murmeldyret Skrevet 1. desember 2004 #421 Del Skrevet 1. desember 2004 Hurra for 25 og 26 uker! Jeg begynner også å få "gammel-dame" problemer nå Har allerede begynt å bekymre meg for hvordan jeg skal få på meg sko o.l etterhvert Ønsker deg ei fin langhelg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Madden Skrevet 2. desember 2004 #422 Del Skrevet 2. desember 2004 Ser du skal reise bort i helga så jeg må nesten ønske deg god helg på forskudd da!! Håper du får ei fin helg sirka!! Kos deg masse hos mor og far! Stooor fra Madden Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Charmina Skrevet 3. desember 2004 #423 Del Skrevet 3. desember 2004 Innom med en advents Skal til byen i morgen og få fatt i litt ting sånn at det omsider blir litt adventsstemning i Charminahjemmet også! Det meste er visst forsvunnet i flyttingen! Håper du koser deg om dagen! fra Charmina Martine 17.10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mrs. Potter Skrevet 3. desember 2004 #424 Del Skrevet 3. desember 2004 En riktig god helg til deg,sirka fra Mrs.Potter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Glossy Skrevet 3. desember 2004 #425 Del Skrevet 3. desember 2004 Bare innom for å ønske deg en riktig god helg!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
RoadQueen Skrevet 3. desember 2004 #426 Del Skrevet 3. desember 2004 Hei! Håpar du hadde ei fin helg hjå foreldra dine og fekk gjort unna ein del julehandel. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
@riel Skrevet 3. desember 2004 #427 Del Skrevet 3. desember 2004 ha en god helg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Teletubbien Skrevet 4. desember 2004 #428 Del Skrevet 4. desember 2004 Håper du koser deg hos foreldrene dine og blir litt skjemt bort i helgen..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sirka Skrevet 5. desember 2004 Forfatter #429 Del Skrevet 5. desember 2004 Takk for hilsener alle sammen! Det ser ut som jeg blir her hos mine foreldre uka som kommer også, ikke bare denne helgen som planlagt. Badet tar nemlig lengre tid en jeg trodde, og uten do-muligheter frister det ikke mye å være hjemme. Får ikke oppdatert meg og skrevet hilsener i dagbøkene deres på en stund. (Nettverket her er så treiiiiiiigt... ) Jeg kommer sterkere tilbake! til alle. 25+4 26+4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linemor Skrevet 6. desember 2004 #430 Del Skrevet 6. desember 2004 det skjønner jeg godt. er ikke morsomt og være gravid og ikke ha en do i nærheten. du skal være velkommen tilbake når du er vel hjemme igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tetra Skrevet 7. desember 2004 #431 Del Skrevet 7. desember 2004 Håper du får en fin uke da!! Ikke godt å være hjemme uten do muligheter nei, hadde nok ikke jeg heller klart Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
@riel Skrevet 7. desember 2004 #432 Del Skrevet 7. desember 2004 Det er nok smartest at du holder deg hos foreldrene dine du til doen er i orden ja Å være uten do syns er jo fælt no i seg selv, og hvis du er gravid blir det jo enda verre Typen min vil ha meg med på hytta til faren, men jeg har ikke så lyst, for der er det bare utedo :o Tenke seg til å måtte traske ut i den kalde snøen for å få gått på do :-( Det er bra jeg ikke kevde fo 100 år siden Koz deg masse hos foreldrene dine! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
murmeldyret Skrevet 8. desember 2004 #433 Del Skrevet 8. desember 2004 Jada, det måtte jo gå surr i tellinga en vakker dag Gratulerer med 26 og 27 uker! :klem2: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Glossy Skrevet 10. desember 2004 #434 Del Skrevet 10. desember 2004 Håper du koser deg hos dine foreldre!! jeg sitter hjemmer med influensa så formen er ikke på topp. håper det kommer seg så jeg får litt ut av helgen!! Ha en super helg!!! KLEM Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tetra Skrevet 10. desember 2004 #435 Del Skrevet 10. desember 2004 Ha en kjempe fin helg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Veronal Skrevet 10. desember 2004 #436 Del Skrevet 10. desember 2004 God helg, sirka! Håper badet kommer i orden snart slik at du får høvelige surfemuligheter. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Madden Skrevet 10. desember 2004 #437 Del Skrevet 10. desember 2004 Bare innom for å si RIKTIG GOD HELG!! fra Madden Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sirka Skrevet 10. desember 2004 Forfatter #438 Del Skrevet 10. desember 2004 Takk for hilsener! :-) Er fremdeles hos mine foreldre. Her har jeg også klart å bli syk. Omgangsyke! Heldigvis litt bedre i dag. I helgen drar jeg hjem igjen. Nå er do og dusj montert på det nye badet vårt, så nå blir det levelige forhold igjen.. Skal forhåpentligvis på venne-julebord i morgen. Det har jeg gledet meg til lenge, men nå ser det ut som om omgangssyken har tatt en rundtur blant vennene mine, så vi får se om de blir noe av... Håper veeeeeldig!!! 26+2 27+2 8) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
@riel Skrevet 10. desember 2004 #439 Del Skrevet 10. desember 2004 Heisan Sirka! En god helg sendes deg fra @riel. Jeg håper det blir julebord på deg imorgen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
RoadQueen Skrevet 10. desember 2004 #440 Del Skrevet 10. desember 2004 God helg til deg Sirka, håpar formen vert betre og at julebordet ikkje vert kansellert! Klem Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå