Gå til innhold

Sirkas Sirkus

sirka

Anbefalte innlegg

Gjest Teletubbien

:-( Omgangssyke er noe fysj og æsj. Er det ikke bare så typisk at det kommer når man skal gjøre noe gøy :roll: Og er det ikke en selv som har det, så må det jo bare være de man skal gjøre noe sammen med hva :roll:

Håper det blir julevennebord :ler: og sender en superstor helge- :klem: til deg!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Takk for hilsener og trøst.. :) Ja, nå er jeg hjemme igjen. Omgangssyken er over, og det ble julebord i går. :hoppe: Kjempekoselig selv om jeg må innrømme at jeg misunte vennene mine den deilige rødvinen... :wow: (, men tror de misunner meg magen min.. :wink: )

Fikk mange kommentarer på at jeg var "fint gravid"; at jeg bare har fått en kul på magen. Noen synes jeg var liten for å være i 27-28 uke.... Får se om det stemmer når jeg skal til legen på onsdag... Tror jeg har lagt på meg en del nå, føler meg ikke liten i det hele tatt, men det synes ennå bare forfra.... tror jeg...

Har fått handlet massevis av julegaver denne uken. Senest i dag var jeg og mannen på et søndagsåpent kjøpesenter og fikk kjøpt mange gaver. I morgen skal jeg kose meg med å pakke inn og sette på navnlapper. :gave:

Nå må jeg kose meg med pus for den har jeg ikke sett på

10 dager..

26+4

27+4 :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra at det ble vennejulebord på deg! :)

Så nå begynner magen og synes :) Tror ikke du skal bry deg særlig med at noen sa magen din var liten. Det er jo veldig forskjellig fra person til person :wink:

Huff, på søndagen er jo da senteret er fullest :o :ler: Men det er jo litt av sjarmen det med julegaveshoppinga. Da skal det være litt folksomt i butikkene :)

Koz deg med pus og mann da Sirka!

Klemz :kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Teletubbien

Åssen ser pusen ut da Sirka? Er det innepus eller utepus du har? Jeg har kjempelyst på katt jeg også, men så er jeg litt i tvil om hva vi skal gjøre med den om sommeren når vi er bortreist og sånn. Vi kjenner ingen potensielle kattepassere her nemlig :roll: I tillegg så har jeg litt lyst på rasekatt, og prøve å stille den ut og sånn :oops: og dem har man jo ofte bare inne :o Hvordan har man en katt bare inne om sommeren når dører og vinduer står på vidt gap da :klø: Hm, lengre tankeprosjekt det der!

Å :hoppe: I dag er det bare to uker til min første venninne har termin, 27desember :babysmokk: Er så spent!!! I dag på Jernia så jeg verdens søteste kuler til å henge på treet, i rosa og blått og det stod My first christmas eller noe :hjerter2: Sååå søtt! FÅr helt sponk (ehh, det står ikke i sykdomsboka på jobb i grunnen :klø: ) - når jeg helt tilfeldig detter innom babyavdelingen i klesbutikken. Ole Brumm og nusketinusksnusk :hjerter2:

Ha en fin dag da Sirka :vinke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Velkommen hjem igjen! :klem2:

Kjedelig at du fikk omgangsyka da :roll:

Godt den ble fort ferdig.

Litt fornøyd med at jeg har fått ukeskifte på samme dag som deg igjen, selv om din UL termin er før min da :wink:

Ønsker deg ei fin uke!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for hilsener alle sammen. :vinke:

Magen min er langt fra liten, @riel, i det siste har den blåst ut som en badeball.... :ler: Kommentarene kommer sikkert fordi folk vil være hyggelige.

Skal til legen i morgen. Spent på om alt er som det skal være. Tror det...

Teletubbien: Pusen jeg har er en "vanlig" huskatt, brandete/skillpaddefarget og verdens søteste. Det er en innekatt, som tar seg noen små turer ut om sommeren, men da må vi være med. Den tør ikke være ute alene.. :ler: Den elsker selskaper og høy musikk og pleier å ligge oppå forsterkeren når mannen spiller gitar... :ler:

I dag skal jeg endelig en tur på kino for å se "Bridget Jones 2". Bedre sent enn aldri! Det skal bli deilig å kose seg med mann og film.. og kanskje en sjokolade eller to.. :sikle:

26+6

27+6 :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

høres ut som om alt står strålende til spør du meg. deilig og være godt i gang med gavene da.

kos deg på kino, eller du er vel hjemme igjen nå kanskje da.

lykke til i morgen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Teletubbien

:ler::ler: Jeg syns jeg ser pusen på forsterkeren, nikkende med hodet - i takt med musikken, skikkelig digg digg digg :ler::ler::ler:

Hvordan gikk det hos legen i dag? Husker med mine to, de store høydepunktene når man var til kontroll og fikk målt mage og hørt hjertelyden, og kanskje, av og til en liten ultralyd :hjerter2: Jeg jobbet på sykehus da også, på gynekologisk poliklinikk (veldig passende :wink: ) og jeg var så heldig at vi skiftet ut en del ultralydapparater i den tiden jeg var gravid. Så stadig var det nye leger som skulle lære seg de nye og da var jeg fast prøvekanin. :ler: Har ganske mange ultralydbilder av min yngste trollunge ja :wink: Det er jo noen som snakker om at man ikke skal ta UL så ofte, men noen skade har det da ikke gjort :roll: Jeg syns det var skikkelig gøy å se så ofte jeg :wink:

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:vinke: Linemor, Murmel og Teletubbien!

I dag har jeg sneket meg over i 7 måned og det betyr vel at jeg er i 3 trimester.. :o Ikke lenge igjen nå...

Har vært hos legen i dag. Alt sto bra til.

BT: 105/75

Ødem:0

HB: 12,2

Vekt: Opp 1,5 kg den siste måneden, totalt opp 6 kg.

SF-mål: 24 cm, på normalen men litt under gj.snittet.

Hjertelyd: 140 s/m :hjerter2: (Legen tror det er gutt, men UL viste mest sannsynlig jente da.... Spennende dette her..)

Fikk også handlet litt julegaver siden jeg allikavel var i byen. Nå er jeg sliten. Mannen skal på spillejobb i kveld så jeg skal sløve på sofaen for meg selv.

27+0

28+0 :tommelsmil:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Flott at alt var bra hos legen!

Får du sneket flere ganger på kjønn da?

Jordmora mi sier at man ikke skal vektlegge pulsen til babyen for å avgjøre kjønn (men jeg må jo innrømme at Lille-Brum har lavere puls enn Lillepia hadde... :wink: )

Kos deg med sløving. Skal snart innta hvilestilling selv! :-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Murmel: Skal til spesialist + jordmor på fødeavdelingen i midten av januar. Kanskje jeg får UL da, det var ihvertfall meningen. Spennende å se om vi kan se klarere om det er gutt eller jente.

Når det gjelder kjerringrådene har jeg typisk gutte-mage; en sånn litt spiss en.. (Men det hadde mamma også både med meg og lillesøster, så det stemmer vel ikke alltid..)

@riel: Det er godt det ennå er en stund til jeg blir mor.. Barnerommet er ikke klart og jeg har ikke fått kjøpt inn så mye utstyr ennå. Det tenkte jeg at jeg skulle begynne med etter nyttår.. Må la være å tenke på bestevenninna mi som fikk tvillingene sine 2 måneder før tiden... :o

Er ganske så sikker på at jeg ikke får barnet før terminen..

Tetra: Har bare fine dager for tiden.. :) Dagen i dag ble ikke helt som planlagt. Skulle gjøre såååå mye i huset, men ble så fort sliten.

Er redd det blir mye stillesitting på meg for tiden. Veldig glatt utafor her ennå, og selv om jeg har brodder synes jeg det er litt ekkelt å gå lange turer. Får også vondt i isjiasnerven når jeg går lenge. Jordmor sier jeg derfor skal ta det med ro mens legen min sier at jeg skal være enda mer i aktivitet..... :forvirra: Litt forvirrende..

Nå må jeg ta meg i nakken å få gjort litt husarbeid.

27+1

28+1 :kyss:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Fysioterapauten min sier at jeg ikke skal belaste når jeg har vondt, og det tolket jeg til at hun mente isjiasnerven også. Det er forskjell på gravide og vanlige :wink:

Jeg hadde ikke i min villeste fantasi trodd at jeg skulle føde 10 uker før tiden sist. Nå er det bare 3 uker til :roll: Men for de aller fleste så skjer jo ikke sånt! :wink:

Klem fra Murmel! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde ikke i min villeste fantasi trodd at jeg skulle føde 10 uker før tiden sist.

Oj, nå ble jeg stressa du... :o ... :ler:

Havner jeg på fødestua så tidlig kommer jeg til å klore meg fast der. Det er ikke klart for ungen her hjemme ennå... :oops:

Tror nok både min og din unge kommer til å holde seg inni magen leeeenge ennå... :kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klart de skal holde seg i magen en stund enda!! :Nikke:

Godt å se at du har det bra...til tross for isjiasplager... :-( Du får ta det med ro synes jeg...har du vondt så skal du ikke presse deg! :riste:

Ha en flott adventshelg sirka!! Den siste adventshelga dette året!! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...