Gå til innhold

Sirkas Sirkus

sirka

Anbefalte innlegg

Hurra for 25 og 26 uker! :danse:

Jeg begynner også å få "gammel-dame" problemer nå :ler: Har allerede begynt å bekymre meg for hvordan jeg skal få på meg sko o.l etterhvert :wink:

Ønsker deg ei fin langhelg! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ser du skal reise bort i helga så jeg må nesten ønske deg god helg på forskudd da!! :vinke:

Håper du får ei fin helg sirka!! Kos deg masse hos mor og far! Stooor :klem: fra Madden

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Innom med en advents :klem:

Skal til byen i morgen og få fatt i litt ting sånn at det omsider blir litt adventsstemning i Charminahjemmet også! Det meste er visst forsvunnet i flyttingen!

Håper du koser deg om dagen!

:klem: fra Charmina

:babyjente: Martine 17.10 :babyjente:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk for hilsener alle sammen! :P

Det ser ut som jeg blir her hos mine foreldre uka som kommer også, ikke bare denne helgen som planlagt.

Badet tar nemlig lengre tid en jeg trodde, og uten do-muligheter frister det ikke mye å være hjemme.

:tunge1:

Får ikke oppdatert meg og skrevet hilsener i dagbøkene deres på en stund. (Nettverket her er så treiiiiiiigt... :tunge1: ) Jeg kommer sterkere tilbake!

:klem: til alle.

25+4

26+4 :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det skjønner jeg godt. er ikke morsomt og være gravid og ikke ha en do i nærheten.

du skal være velkommen tilbake når du er vel hjemme igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er nok smartest at du holder deg hos foreldrene dine du til doen er i orden ja :)

Å være uten do syns er jo fælt no i seg selv, og hvis du er gravid blir det jo enda verre :ler:

Typen min vil ha meg med på hytta til faren, men jeg har ikke så lyst, for der er det bare utedo :o Tenke seg til å måtte traske ut i den kalde snøen for å få gått på do :-( Det er bra jeg ikke kevde fo 100 år siden :ler:

Koz deg masse hos foreldrene dine!

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Håper du koser deg hos dine foreldre!! jeg sitter hjemmer med influensa så formen er ikke på topp. håper det kommer seg så jeg får litt ut av helgen!!

Ha en super helg!!! KLEM

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk for hilsener! :-)

Er fremdeles hos mine foreldre. Her har jeg også klart å bli syk. Omgangsyke! :kvalm: Heldigvis litt bedre i dag.

I helgen drar jeg hjem igjen. Nå er do og dusj montert på det nye badet vårt, så nå blir det levelige forhold igjen..

Skal forhåpentligvis på venne-julebord i morgen. Det har jeg gledet meg til lenge, men nå ser det ut som om omgangssyken har tatt en rundtur blant vennene mine, så vi får se om de blir noe av... Håper veeeeeldig!!!

26+2

27+2 8)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...