Cielo Skrevet 26. november 2004 #401 Del Skrevet 26. november 2004 God helg! Lykke til med panikkrydding og -vasking! Cielo. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Teletubbien Skrevet 26. november 2004 #402 Del Skrevet 26. november 2004 Heisann Sirka.... Er formen fin? Så en sånn kjempesøt babydress med Ole Brumm og greier i dag, som en på jobben hadde kjøpt til sitt tantebarn, sukk Den var såååå søt, fikk nesten lyst på baby bare ved synet Ha en superfin helg da Sirka, men du .... Avataren din er død :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sirka Skrevet 26. november 2004 Forfatter #403 Del Skrevet 26. november 2004 Jeg har avantaren framme....Hmm? Prøver å oppdatere. Er den tilbake? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Siam Skrevet 26. november 2004 #404 Del Skrevet 26. november 2004 God helg, sirka!! (Jeg ser avataren din, jeg...) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Teletubbien Skrevet 26. november 2004 #405 Del Skrevet 26. november 2004 Nå er den der igjen - Men den var borte en stund altså - helt sant. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sirka Skrevet 26. november 2004 Forfatter #406 Del Skrevet 26. november 2004 Hurra! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Charmina Skrevet 26. november 2004 #407 Del Skrevet 26. november 2004 Innom og ønsker god helg til deg! Merkelig med sånne arbeidsfolk som skal komme ..........hvorfor kommer de aldri når de skal? Aner ikke hvor mange timer vi har ventet på diverse folk som sier de skal komme om morgenen og ikke dukker opp før langt på dag!Og av og til ikke i det hele tatt! Jeg har hatt rørlegger her for 3 gang for å montere noe på badet og for 3 gang klarte han å glemme noen deler! Ellers pøsregner det her og all snøen er forsvunnet - og med den litt av julestemningen! Men den kommer nok tilbake! Stor fra Charmina MARTINE 17.10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sirka Skrevet 27. november 2004 Forfatter #408 Del Skrevet 27. november 2004 Takk for hilsen! I dag har jeg hatt besøk av mine foreldre. Pappa har ordnet med det nye badet vårt, og mamma har hjulpet meg i huset. Vi har bl.a. pusset alle vinduene, så nå kunne jeg ikke vente lenger og satt fram adventstakene og hengte opp adventstjerna. *Sukk*, det ble så fiiiiiint! :rosasmil: Ute er det skikkelig "julekort" med masse snø, unger på akebrett med hodelykt ( :-D ) og stjerneklart. Ganske vakkert i grunn. Nå kommer advent-stemningen! :D 24+3 25+3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
@riel Skrevet 27. november 2004 #409 Del Skrevet 27. november 2004 Du får ta et bilde av "julekortet" og sende det til meg, så kan jeg forstørre det, og klistre det på vinduet mitt slik at vi også får litt utendørs julestemning Julestemningen vår har regnet vekk allerede den :-? Men det kom egentlig ikke som en bombe med tanke på at jeg befinner meg i Rogaland. Får make an extra effort for å gjøre det kjempe julete inne jeg da Pleier å være flink til å pynte, for jeg er så glad i julen Og i år har jeg bestemt meg for å bake litt også, er ikke særlig glad i å bake :-? men gjør det for julekosens skyld. Skal lage sirupssnipper og peppermyntedrops Kos deg masse Sirka Advents fra meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Madden Skrevet 27. november 2004 #410 Del Skrevet 27. november 2004 Jeg befinner meg også på vestlandet...den litt mindre julete landsdelen i øyeblikket..så jeg kunne også tenkt meg noen sånne bilder for å lime inn i vinduene mine...alternativet er å fortsette sånn som nå..pynte inne og ikke se ut! Godt å høre at dere har fått gjort unna alt dere måtte! Nå kan du hvile på laurbærene en stund sirka!! Nå er det første søndag i advent!! (om 3 minutter!! ) Hilsen ivrig -jente!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sirka Skrevet 28. november 2004 Forfatter #411 Del Skrevet 28. november 2004 Håper dere får julekort-utsikt snart @riel og Madden. :klem2: 1. søndag i advent i dag. Adventlysene er tent og vi har hatt en laaaaang frokost. Tenkte jeg skulle få med meg mannen på en tur i vinterværet. Med mine nye brodder går nok det bra... For komme meg ut nå, for ellers tror jeg at jeg blir i sofaen i hele dag... 24+4 25+4 :-D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sirka Skrevet 28. november 2004 Forfatter #412 Del Skrevet 28. november 2004 Nå har jeg fått gått meg en 1.5 timers tur, så nå kan jeg slappe av resten av søndagen med god samvittighet. Gubben skal vel se fotballkamp og så skal vi kose oss med en dvd senere på kvelden: "Secret Window". Håper den er bra. Johnny Depp spiller jo hovedrollen... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Teletubbien Skrevet 28. november 2004 #413 Del Skrevet 28. november 2004 Se hva jeg fant på lommelegen i dag da: 26 svangerskapsuke:Fosteret reagerer på forskjellige sanseinntrykk, både stryk utenpå magen, lys og lyd. Mange kvinner forteller at barnet kjenner igjen musikk som ble spilt for det under svangerskapet etter at det er født. Så koselig, her kan vi altså komme til å få se et lite nurk som ligger og digger filmmusikken til Secret Window Nuvel, det kunne vel vært verre ting!! Stakk bare innom en snartur mens jeg venter på Hulemannens pizza for å ønske deg en fin 1 søndag i advent! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sirka Skrevet 29. november 2004 Forfatter #414 Del Skrevet 29. november 2004 Hei igjen, Teletubbien. Jeg har alt merket at babyen reagerer på lyd og berøring. Før var det vanskelig for mannen å kjenne bevegelser, men nå kan han bare stryke på magen så begynner den å sparke... :hjerter2: Musikalsk stimulering får den nok også siden mannen min er musiker og jeg musikklærer. Er en del musikk i heimen, ja. I går kveld var det mye avslapning i sofaen med filmer. Først "Secret Window" (Skjønte hvordan den kom til å slutte nesten med en gang.... :-? , men Depp spilte bra..) Etterpå måtte jeg bare få med meg "Den fabelaktige Amèlie fra Montmartre" en gang til. Den er jo så fiiiiin! Som tidligere nevnt så sparker babyen bra fra seg for tiden. Magen står og dirrer noen ganger... Magen har vokst en del de siste ukene. Nå begynner det å bli litt vanskeligere å bøye seg o.l., og jeg føler meg noen ganger som ei gammel dame når jeg skal komme meg opp av senga, sofa etc.. Det blir nok bare verre og verre fram til mars... Men formen er egentlig ikke så verst, så jeg skal ikke klage. 24+5 25+5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
@riel Skrevet 29. november 2004 #415 Del Skrevet 29. november 2004 Hei på deg Sirka Gjett om jeg kjenner til den "gammel dame" følelsen. Har vært ganske slitsomt å komme seg opp av senga for meg etter operasjonen, så det har oppstått noen latterlige mislykkede forsøk Så fantastisk det må være å kjenne en liten bebis sparke i magen! Jeg gleder meg veldig til til det blir min tur, men må smøre meg medt tålmodighet til utdannelsen er fullført Blir litt koselig i måndsskiftet januar/februar, for da kommer et lite tantebarn til verden Og jeg har funnet den perfekte julegaven til de snart nybakte foreldrene: Baby signs (en bok om enkle tegn en kan bruke for å kommunisere med barnet før det lærer å snakke) Oppdaget boka da vi var i USA i sommer, for det var et reportasjeinnslag om den på TV. Tror nok det blir en gave det er kjekt for de å få Have a great day Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tetra Skrevet 30. november 2004 #416 Del Skrevet 30. november 2004 Koslig å kjenne mye til den lille ja, og mer blir det nok etterhvert Sirka. Jeg kjenner meg godt i gjen med det du sier om gammel dame følelsen, ikke alltid like greit å komme seg opp nei, og i hvertfall ikke når en stivner i ryggen.... men men, det hører vel med. Vi har noe stort å glede oss til om noen måneder så.... Ha en fin dag videre :klem2: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sirka Skrevet 30. november 2004 Forfatter #417 Del Skrevet 30. november 2004 Takk for hilsener @riel og Tetra. I dag har jeg begynt å bake til jul. Tenkte vi skulle ta en liten smak nå i kveld + litt gløgg..... Det er jo desember i morgen.. I går fikk jeg også handlet litt julegaver, så nå er jeg i gang.. 24+6 25+6 8) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linemor Skrevet 30. november 2004 #418 Del Skrevet 30. november 2004 er kos og kose seg nå. det er deilig hvis man klarer og la være og stresse i førjula. håper resten av gavehandlingen går fint og at dere får en fin desember mnd alle tre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Teletubbien Skrevet 1. desember 2004 #419 Del Skrevet 1. desember 2004 1 desember i dag Sirka Her hos meg er det bakedag Baker julekake først så får vi se etterhvert hva vi finner på- jeg og trollungene Hører på julemusikk for første gang i år, og det er kooooselig ja Jeg har to venninder som venter smått nå snart, en i desember og en i februar Hun ene som skal ha i desember har termin 27, og er kjempebestemt på å få FØR julaften Riktignok er det nr 2, og de kommer kanskje før enn om det er nr 1, men likevel - sånt styrer man ikke selv da Fikk melding her om dagen, blodprosenten hennes hadde steget litt, og hun håpet inderlig det var et tegn Jeg har ikke hørt noe om det da, men..... Kos deg da Sirka!!!! - Smakte forresten på julegløgg her i går, og jeg er egentlig kjempeglad i det, men den i går var virkelig fæl :o Var helt supersterk, tror det var bare halvparten av vannet!!!! - Jammen best å lage selv tror jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sirka Skrevet 1. desember 2004 Forfatter #420 Del Skrevet 1. desember 2004 Takk for hilsen, Linemor og Teletubbien. 1 desember i dag og greier. Har bare julekalenderen fra det lokale idrettslaget å åpne, men det holder for meg.. I morgen kommer endelig rørleggerne her. Det skal bli godt å få skiftet ut gamle rør og få byttet ut toalett og vask. Dette fører jo med seg at vannet blir stengt en stund, så jeg rømmer hjemmet og tar en langhelg hos mine foreldre. Som gravid flyr man jo en del på do, og det blir litt tungvint når rørleggere skal være her i flere dager.. Jeg og mamma skal handle julegaver å kose oss. Kan hende jeg tar meg en liten tur innom KG på det treeeeige :-x nettverket hos mine foreldre, men for sikkerhets skyld får jeg ønske alle en god adventshelg. 25+0 26+0 :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå