AnonymBruker Skrevet 3. november 2014 #21 Skrevet 3. november 2014 Sliter med atopisk eksem på halsen samt leppene og rundt øynene, hva som utløser det aner jeg ikke, men har vært konstant plaget i perioder nå i 4-5 år. Jeg bruker en salve som heter protopic, den er på resept, men den hjelper og fjerner eksemet helt! Anonymous poster hash: f504e...369
AnonymBruker Skrevet 3. november 2014 #22 Skrevet 3. november 2014 Vurderte det, siden jeg blir bra når jeg er i syden, men er ikke verdt risikoen for kreft synes jeg...Anonymous poster hash: 7e250...e6e Så lenge du ikke overdriver bruken så er sjansen for kreft forsvinnende liten. Om du i tillegg holder godt øye med eventuelle føflekker har du nærmest ingenting å bekymre deg over. Anonymous poster hash: 5c144...352 1
Blossomgirl Skrevet 3. november 2014 #23 Skrevet 3. november 2014 Sliter med atopisk eksem på halsen samt leppene og rundt øynene, hva som utløser det aner jeg ikke, men har vært konstant plaget i perioder nå i 4-5 år. Jeg bruker en salve som heter protopic, den er på resept, men den hjelper og fjerner eksemet helt! Anonymous poster hash: f504e...369 Hvor lenge brukte du den før den forsvant? Har samme symptomer som deg. Rundt munnen, hals og øynene.
AnonymBruker Skrevet 3. november 2014 #24 Skrevet 3. november 2014 Sliter med atopisk eksem på halsen samt leppene og rundt øynene, hva som utløser det aner jeg ikke, men har vært konstant plaget i perioder nå i 4-5 år. Jeg bruker en salve som heter protopic, den er på resept, men den hjelper og fjerner eksemet helt! Anonymous poster hash: f504e...369 Har du sjekket deg for nikkel allergi? Jeg få utslett om jeg drikker av termokpper eller noe som har vært i metallbeholdere (termos eller sånne kaffebeholdere på kafeer). Og det er desverre slik at nesten alle maskaramerker innholder nikkel =( Anonymous poster hash: 3b761...484
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå