Gå til innhold

Atopisk eksem


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Sliter med atopisk eksem på halsen samt leppene og rundt øynene, hva som utløser det aner jeg ikke, men har vært konstant plaget i perioder nå i 4-5 år. Jeg bruker en salve som heter protopic, den er på resept, men den hjelper og fjerner eksemet helt!



Anonymous poster hash: f504e...369
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vurderte det, siden jeg blir bra når jeg er i syden, men er ikke verdt risikoen for kreft synes jeg...

Anonymous poster hash: 7e250...e6e

Så lenge du ikke overdriver bruken så er sjansen for kreft forsvinnende liten. Om du i tillegg holder godt øye med eventuelle føflekker har du nærmest ingenting å bekymre deg over.

Anonymous poster hash: 5c144...352

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sliter med atopisk eksem på halsen samt leppene og rundt øynene, hva som utløser det aner jeg ikke, men har vært konstant plaget i perioder nå i 4-5 år. Jeg bruker en salve som heter protopic, den er på resept, men den hjelper og fjerner eksemet helt!

Anonymous poster hash: f504e...369

Hvor lenge brukte du den før den forsvant? Har samme symptomer som deg. Rundt munnen, hals og øynene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sliter med atopisk eksem på halsen samt leppene og rundt øynene, hva som utløser det aner jeg ikke, men har vært konstant plaget i perioder nå i 4-5 år. Jeg bruker en salve som heter protopic, den er på resept, men den hjelper og fjerner eksemet helt!

Anonymous poster hash: f504e...369

Har du sjekket deg for nikkel allergi? Jeg få utslett om jeg drikker av termokpper eller noe som har vært i metallbeholdere (termos eller sånne kaffebeholdere på kafeer). Og det er desverre slik at nesten alle maskaramerker innholder nikkel =(

Anonymous poster hash: 3b761...484

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...