daemonia Skrevet 2. november 2014 #1 Skrevet 2. november 2014 Er det noen her som bruker dette? En venninne har invitert meg til noe sånn produktpresentasjongreier, så jeg lurer litt på om det er så bra som det blir fremstilt, og om det i det hele tatt er noe poeng i å gå dit. Så hvilke erfaringer har dere andre?
AnonymBruker Skrevet 2. november 2014 #2 Skrevet 2. november 2014 Jeg bruker Aloe heat lotion og Aloe vera lotionen deres. Heat lotion er deilig å massere nakke og skuldre med, lukter godt og blir lindrende varmt. Kan også brukes i tinningen ved hodepine. Aloe vera lotion er super til tørr hud, min samboer bruker den på tørre områder i ansiktet. Den fungerer mye bedre enn alt annet han har prøvd. Aloe vera lotion er også fin om man har små barn som har sår eller brenner seg, lindrer huden. Var nylig på et Forever living-party og synes det virker som OK produkter til greie priser. Anonymous poster hash: 58e31...1de 1
karroo Skrevet 2. november 2014 #3 Skrevet 2. november 2014 Synes absolutt de har noen bra produkter! Det er verdt å forsøke. Så klart er ikke alt like bra og noe er litt overpriset. 1
daemonia Skrevet 2. november 2014 Forfatter #4 Skrevet 2. november 2014 Takk for svar Synes det meste av slike direktesalg greier er mye tull, men aloe vera er jo kjent for å ha god effekt på det meste. SÅ derfor har jeg faktisk vurdert å gå dit selv om jeg blankt avslår alt annet Så det høres ut som at det kan være verdt å få med seg da Noen flere erfaringer folkens?
Elysian Skrevet 2. november 2014 #5 Skrevet 2. november 2014 (endret) Jeg har kjøpt en del Forever-produkter og er fornøyd med det meste. Var skeptisk, men siden en venninne snakket så varmt om produktene gav jeg det en sjanse. Det jeg syns er fint med Forever er at man faktisk kan returnere produktene om man ikke er fornøyd og få pengene tilbake. - Bruker den Aloe vera sprayen - super når jeg blir solbrent eller får soleksem. Det er en stor flaske som er veldig drøy i bruk. - Msn-gel til min vonde skulder. Syns Heat lotion lukter for kraftig. - Propolis-kremen er den eneste hudkremen jeg tåler. Super på vinteren. - De har noen fine farger på blushene sine. Grei størrelse som ikke tar mye plass i veska. - Deodoranten deres tåler jeg ikke, men huden min er fryktelig ømfintlig, så det er nok ikke produktet det er noe feil med. - Tannkremen har god smak og fungerer bra, men er litt for dyr etter min mening. Tror den ligger på 85,-. - De har også to shake mix, sjokolade og vaniljesmak. De kommer jeg absolutt til å kjøpe igjen. Funker bra sammen med soyamelk - Liker også kroppsskrubben deres (husker ikke hva den heter) Ble positivt overrasket Endret 2. november 2014 av Elysian 1
AnonymBruker Skrevet 2. november 2014 #6 Skrevet 2. november 2014 Har brukt flere produkter herfra. Gode produkter, men er de testet på dyr? Anonymous poster hash: d8806...1b3
Gjest Raptuza Skrevet 2. november 2014 #7 Skrevet 2. november 2014 Lypsylen deiras var veldig god synes eg. Propoliskremen ok, men klissete som håndkrem. Lukta godt, då.
OppNedPåAlt Skrevet 3. november 2014 #8 Skrevet 3. november 2014 Brukte en ellerannen ting som shampo til bikkja, det var bare en sånn prøve så husker ikke hva den het. Iallefall så funka den mye bedre enn vanlig hundeshampo
daemonia Skrevet 15. november 2014 Forfatter #9 Skrevet 15. november 2014 Jeg var på dette partyet tidligere denne uka. Og jeg må si at jeg er imponert over de tingene som ble prøvd. Jeg prøvde ansiktsmaske, serum, dagkrem, propolis, og gelly. Har ikke bestilt alt dette, men noe. Og bestilte også Argi+ siden både jeg og mannen sliter litt med energien for tiden. Han har en fysisk krevende jobb og lang kjørevei akkurat nå så da får det virkelig blitt testet ut. Og så ser jeg om det blir noen julegaver også derfra. Jeg har i hvert fall endt opp med å bli fornøyd etter en test så jeg gleder meg til å få prøve dette ordentlig ut
DesertRose Skrevet 16. november 2014 #10 Skrevet 16. november 2014 Har brukt flere produkter herfra. Gode produkter, men er de testet på dyr? Anonymous poster hash: d8806...1b3 [/ac De er ikke testet på dyr:)
Katten Skrevet 16. november 2014 #11 Skrevet 16. november 2014 Jeg bruker tannkremen deres, synes den er bra! De fleste "naturlige" tannkremer ligger på 80-100 kr, med mindre du handler på iherb, så jeg synes den er greit.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå