AnonymBruker Skrevet 2. november 2014 #1 Skrevet 2. november 2014 Hvor får dere motivasjon til å trene fra? Tidligere var jeg aktiv 5 ganger i uka, og brøy meg virkelig om hvordan jeg så ut. Jeg fikk helt angst når jeg ikke fikk trent og spist sånn jeg skulle. Nå klarer jeg ikke trene engang?!? Jeg har ikke motivasjon, lyst eller noe. jeg har prøvd flere ganger. Når jeg kommer meg på studio, trener jeg, også kan det gå en måned til neste gang. Noen som har det eller har hatt det sånn?? Hva gjør dere da? Hva får dere til å få tilbake motivasjonen?? Anonymous poster hash: c84b8...f09
AnonymBruker Skrevet 2. november 2014 #2 Skrevet 2. november 2014 Er i samme båt. Skal prøve å få startet opp til uken. Motivasjonen min er å føle meg bedre fysisk. Nå er jeg slapp og sliten hele tiden, og jeg følte meg så sunn og energisk da jeg begynte å komme i form. Holder på den tanken og håper det driver meg fremover Anonymous poster hash: 5bc4d...683
Gjest lillelarve Skrevet 2. november 2014 #3 Skrevet 2. november 2014 (endret) Jeg føler ikke at jeg trenger motivasjon lenger, siden jeg har blit så glad i det. Har perioder der jeg trenger et lite dytt, og da bruker jeg å: - Lage en plan over uka (følger den ikke hele tida, men den er likevel en motivasjon) i en liten skrivebok. Bruker fargerik tusj og pynter den for da har jeg lyst å se på den. - Kjøpe et nytt treningsplagg om jeg har råd. Får dårlig samvittighet om jeg ikke bruker det nye plagget jeg brukte penger på. - Legge fram treningsklærne og skoene på gulvet dagen før, der jeg blir å se det. Da minner jeg meg selv på det. - Hører på musikk som får meg i stemning til en økt. For øyeblikket er det Katy Perry - This Is How We Do. - Ser på fantastiske (og EKTE) før- og etterbilder. Ikke det at utseende betyr alt for meg, men det gir meg likevel masse motivasjon! - Da jeg var på mitt laveste (da jeg hadde 0 motivasjon og 0 lyst i det hele tatt), lagde jeg meg treningsdagbok på Word. Lagde også planer over måltid jeg kunne spise, treningsøkter jeg kunne gjennomføre. Så lagde jeg meg dagbok her på KG, og da ble det mye bedre faktisk. Fikk mer motivasjon - folk kunne se framgangen min, følge meg, etc. Motivasjon i første omgang, tålmodighet, styrke, stahet... Det trengs... Virkelig... Men det går an!! Du kommer til å klare det om du bare setter i gang og fortsetter sånn! Å, forresten! Positiv tankegang er også nøkkel! Prøv å ikke se mørkt på ting, som jeg gjorde før. Tenk at det er for ditt eget beste; tenk på deg selv om et par uker eller måneder - på hvor mye friskere du er! Endret 2. november 2014 av lillelarve 2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå