AnonymBruker Skrevet 2. november 2014 #1 Skrevet 2. november 2014 Hvordan vet jeg om jeg holder ekstra med vann? Jeg skal snart ha mensen, men jeg har i det siste gått opp 5kg på 2 mndr uten at jeg spiser mye dritt, jeg trener og er aktiv. Buksene strammer og gir meg merker, og jeg orker ikke å h på meg jeans omtrent. Jeg er innimellom hoven i fingrene, ikke hele tiden. Anonymous poster hash: 1c085...aec
AnonymBruker Skrevet 2. november 2014 #2 Skrevet 2. november 2014 Få deg en legetime og bli undersøkt.Anonymous poster hash: f717e...77b
AnonymBruker Skrevet 2. november 2014 #3 Skrevet 2. november 2014 Det er helt normalt å øke litt i vekt rundt EL og det er som regel vann. 5 +/- kg er IKKE mye på 2 mnd, som regel svinger vi i vekt hele tiden. Ikke vei deg hele tiden, det holder med èn gang i måneden på morgenen etter å ha vært på do veier du minst. Anonymous poster hash: f5840...de5 1
AnonymBruker Skrevet 2. november 2014 #4 Skrevet 2. november 2014 Har man mye vann i kroppen kan man merke det ved å trykke fingrene ned i huden. Går huden sent tilba er den ødematøs. Enklest å få til åp anklene f.eks da det er et sted det ofte samler seg.Anonymous poster hash: de0a2...223 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå