AnonymBruker Skrevet 2. november 2014 #1 Skrevet 2. november 2014 Trenger tips. Jeg får ikke orgasme sammen med mannen og får det heller ikke til på egenhånd uten vibrator. Har prøvd litt på egenhånd uten vibrator for å på en måte lære meg hva som skal til, blir jo kåt og våt av fantasier og fingring men det stopper der. Noen som har noen råd til hvordan jeg skal klare å komme over kneika? Teknikker som er bulletproof? Anonymous poster hash: 11963...405
Hulderen Skrevet 2. november 2014 #2 Skrevet 2. november 2014 Hva med å bruke vibrator samtidig som du har sex med din mann?
AnonymBruker Skrevet 2. november 2014 #3 Skrevet 2. november 2014 Trenger tips. Jeg får ikke orgasme sammen med mannen og får det heller ikke til på egenhånd uten vibrator. Har prøvd litt på egenhånd uten vibrator for å på en måte lære meg hva som skal til, blir jo kåt og våt av fantasier og fingring men det stopper der. Noen som har noen råd til hvordan jeg skal klare å komme over kneika? Teknikker som er bulletproof?Anonymous poster hash: 11963...405 Jeg har det på samme måte! og det er så frusterene !!! Er nå snart 31 og aldri fått orgasme uten vibrator. Nå er jeg sammen med en mann som har hintet til at han ikke syns det er noe særlig å ha med leketøy inn i akten.. Så må vel bare respektere det? Anonymous poster hash: c74e4...fec
AnonymBruker Skrevet 2. november 2014 #4 Skrevet 2. november 2014 Samme "problemet" her. Aldri fått orgasme med mannen min (eller andre menn). Vil ikke benytte vibrator under akten heller så må vel bare leve med det.Anonymous poster hash: 66c27...301
Hulderen Skrevet 2. november 2014 #5 Skrevet 2. november 2014 Jeg har det på samme måte! og det er så frusterene !!! Er nå snart 31 og aldri fått orgasme uten vibrator. Nå er jeg sammen med en mann som har hintet til at han ikke syns det er noe særlig å ha med leketøy inn i akten.. Så må vel bare respektere det? Anonymous poster hash: c74e4...fec Du får hinte tilbake at du ikke syns det er noe særlig å ha sex uten orgasme. Er hans sexliv viktigere enn ditt? Får han ikke utløsning hvis du bruket vibrator? 4
Gjest Keikolina Skrevet 2. november 2014 #6 Skrevet 2. november 2014 Samme "problemet" her. Aldri fått orgasme med mannen min (eller andre menn). Vil ikke benytte vibrator under akten heller så må vel bare leve med det.Anonymous poster hash: 66c27...301 Det er da bare ekstra krydder
AnonymBruker Skrevet 2. november 2014 #7 Skrevet 2. november 2014 Jeg hadde aldri fått orgasme uten vibrator/dusj før jeg traff mannen. Han klarte _nesten_ å få meg "over kneika" første gang vi hadde sex :O Da lå jeg på magen, han lå oppå meg, og pulte meg uten å være inni meg-da kom han nær klitoris. Etterhvert fant vi ut at hvis han sitter inntil veggen e.l., og jeg ligger på fanget hans, med penis helt inntil fitta mi (ikke inni) og beveger meg "opp og ned" så går det som nesten hver gang. (trengs glidemiddel på den siste der i hvertfall). Jeg har ikke sjans til å få orgasme av megselv uten vib/dusj, men han klarer det. Det viktigste er å slappe av, ikke tenke på at du "må komme". Da kommer du i hvertfall ikke! Anonymous poster hash: 2f6b4...8da
AnonymBruker Skrevet 2. november 2014 #8 Skrevet 2. november 2014 Hvilken orgasme er det dere søker? Klitoris orgasme vha puling? Eller vaginal, gpunkt orgasme vha puling? Er det klitoris orgasme så må dere jo legge dere i en slik posisjon av klitoris blir stimulert. Anonymous poster hash: 8b1ad...707
AnonymBruker Skrevet 2. november 2014 #9 Skrevet 2. november 2014 Ts her. En orgasme i det hele tatt. Samme hva. Får det bare ikke til. Er ikke noen problem å ta med vibrator i seng med mannen, men ønsker å utvide horisonten. Litt kjedelig at vibrator er det eneste som funker. Oral sex er vel det nermeste jeg har kommet å få en når han slikker meg. Vi har jo deilig sex men ønsker meg å klare det uten en vibrator. Anonymous poster hash: 11963...405
AnonymBruker Skrevet 2. november 2014 #10 Skrevet 2. november 2014 Ikke gi opp. Ta på deg selv, kjenn på hva som føles godt. Du er vant til vibrasjoner, ikke gnukking som man som oftest ender med 'for hånd'. kanskje du må bruke litt mer krefter? Hva med å få en orgasme med Vibratoren først, vente 15 min og så prøve med hånda? Det funket fint for meg, bare omvendt. Tok vel 6 mnd før jeg klarte å komme av en vibrator, så regner med du bare har blitt for vant til den ene teknikken? Jeg har i hvert fall med mye tid og prøving/feiling fått til å komme av det meste. Anonymous poster hash: 57a03...eed
Gjest Heartbeat Skrevet 2. november 2014 #11 Skrevet 2. november 2014 Blir dere ikke forvent med å bruke vibratorer og slike kraftige ting? Kanskje det på en måte har bedøvd dere nedentil, så orgasmen ikke kommer uten kunstig stimuli? Jeg ville forsøkt og klart meg uten ei stund og heller eksperimentert med partner, glidemiddel, tunge og god tid, ikke stress.
AnonymBruker Skrevet 2. november 2014 #12 Skrevet 2. november 2014 Legg vibratoren på hylla en stund og øv på å få orgasme med fingrene. Stryk rundt og på klitoris, jeg liker sirkelbevegelser. Et godt tips er å bruke MYE glidemiddel/olje!! Anonymous poster hash: 08f80...32b
Timza Skrevet 2. november 2014 #13 Skrevet 2. november 2014 Ts her. En orgasme i det hele tatt. Samme hva. Får det bare ikke til. Er ikke noen problem å ta med vibrator i seng med mannen, men ønsker å utvide horisonten. Litt kjedelig at vibrator er det eneste som funker. Oral sex er vel det nermeste jeg har kommet å få en når han slikker meg. Vi har jo deilig sex men ønsker meg å klare det uten en vibrator.Anonymous poster hash: 11963...405 Du trenger jo åpenbart ganske direkte og "hard" stimuli for å komme. Be han være røffere med tunge og lepper hår han slikker. Du burde kanskje også prøve å unngå vibratoren for en stund, kanskje noe av følsomheten kan komme tilbake om du har gjort deg avhengig av den?
Gjest Sitrondrops Skrevet 2. november 2014 #14 Skrevet 2. november 2014 Legg vibratoren på hylla en stund og øv på å få orgasme med fingrene. Stryk rundt og på klitoris, jeg liker sirkelbevegelser. Et godt tips er å bruke MYE glidemiddel/olje!! Anonymous poster hash: 08f80...32b Vet du, når man har problemer med å komme er det faktisk bedre å ikke ha noe vått der. Jo mer vått jo mindre følsom blir man. 1
AnonymBruker Skrevet 2. november 2014 #15 Skrevet 2. november 2014 Litt vått må det jo være, men jo mer vått, jo bedre glid, jo mindre friksjon, jo mindre friksjon jo mindre intenst blir det. Liker best olje, en bitteliten dråpe. Det glir og holder fuktig, men gir bedre friksjon enn glidemiddel som gjerne blir veldig glatt. Anonymous poster hash: 57a03...eed
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå