Gå til innhold

Tvillinger med ulik far


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Noen som har lese artikkelen på babyverden om kvinnen som fikk tvillinger med to forskjellige fedre? Hun forteller at hun hadde sex med en kompis en kveld og under et døgn senere hadde hun sex med mannen sin som hun var forlovet med. Hun visste ikke hvem faren var under graviditeten men skjønte at begge var faren med en gang etter fødselen da den ene var helt lys og lik eksmannen sin og den andre var helt mørk med andre etniske trekk som kompisen. DNA tester bekreftet det. Hun avslutter med å fortelle at fedrene har samvær men at de enda ikke skjønner at de har hver sin far, og at begge barna kaller begge for pappa.

Leser at denne kvinnen får mye sympati om hvor synd det er i henne som må gå gjennom dette, og hvor tungt det må være for henne. Er jeg den eneste som ikke synes synd i henne for fem flate øre?? Hun puler på en annen og kryper til sengs med sin kommende mann samme dagen og har da ingen andre enn seg selv å skylde for at det ble som det ble. Er jo mennene det er synd i. Vet ikke om det bare er tragisk eller komisk at hun forteller at hun enda er singel etter et par år fordi hun ikke stoler på mannfolk, når det er hun selv som ikke er til å stole på.

Dette er visst ikke første gang det har skjedd, og er visst ikke så uvanlig. Det jeg ikke skjønner er hvordan de kan kategoriseres som tvillinger? De er jo halvsøsken.

Her er artikkelen

http://www.babyverden.no/Baby/Livet/Noah-og-Nora-er-tvillinger-men-har-ulik-far/

Anonymous poster hash: 9ea67...994

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Blondie65

De er tvillinger og halvsøsken.

Tvillinger = (i dette tilfellet) to befruktede egg som blir utviklet i samme livmor på samme tid.

Halvssøsken = har en forelder felles.

Jeg synes ikke synd i personer som er utro.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tvillinger med ulik far er helt vanlig fenomen der kvinnen ikke er trofast.

Der har og vært en dokumentar på tv der barna har samme far men en tvilling er hvit og den andre er farget.

Anonymous poster hash: 0fcfa...b21

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syntes ikke det er synd på noen egentlig. Ikke at jeg dømmer moren så veldig for hennes litt frynsete moral heller...

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Først trodde jeg slik bare var mulig på film, men forsto etterhvert at det faktisk er mulig i real life også. Rare greier.
Men syns synd på hun som har født disse tvillingene kan jeg ikke si jeg gjør, det er da en situasjon hun har satt seg i selv.
Er mer synd på barna da som må vokse opp og leve med at mora ikke klarte holde seg til han hun var i forhold med.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er ikke en sann artikkel. Det er bare sprøyt. Historien minner mest om en novelle fra "Norsk Ukeblad".



Anonymous poster hash: e6904...e6c
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er ikke en sann artikkel. Det er bare sprøyt. Historien minner mest om en novelle fra "Norsk Ukeblad".

Anonymous poster hash: e6904...e6c

Om denne er sann eller ikke, så har det likevel skjedd flere ganger at to egg som blir sluppet samtidig, blir befruktet av sædceller til to ulike menn. Det fins da nok av kvinner som har sex med to ulike menn med et par-tre dagers mellomrom. Trenger ikke være utroskap i bildet heller.

Jeg synes ikke synd i kvinnen for at hun havnet i en slik situasjon da hun tross alt var utro mot sin mann. Samtidig må det jo være tøft å måtte "betale" for sitt feilgrep for resten av livet. De fleste som er utro opplever tross alt ikke større konsekvenser enn samlivsbrudd.

Å si at hun ikke stoler på menn når det var hun som var utro, er derimot helt idiotisk.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som har lese artikkelen på babyverden om kvinnen som fikk tvillinger med to forskjellige fedre? Hun forteller at hun hadde sex med en kompis en kveld og under et døgn senere hadde hun sex med mannen sin som hun var forlovet med. Hun visste ikke hvem faren var under graviditeten men skjønte at begge var faren med en gang etter fødselen da den ene var helt lys og lik eksmannen sin og den andre var helt mørk med andre etniske trekk som kompisen. DNA tester bekreftet det. Hun avslutter med å fortelle at fedrene har samvær men at de enda ikke skjønner at de har hver sin far, og at begge barna kaller begge for pappa.

Leser at denne kvinnen får mye sympati om hvor synd det er i henne som må gå gjennom dette, og hvor tungt det må være for henne. Er jeg den eneste som ikke synes synd i henne for fem flate øre?? Hun puler på en annen og kryper til sengs med sin kommende mann samme dagen og har da ingen andre enn seg selv å skylde for at det ble som det ble. Er jo mennene det er synd i. Vet ikke om det bare er tragisk eller komisk at hun forteller at hun enda er singel etter et par år fordi hun ikke stoler på mannfolk, når det er hun selv som ikke er til å stole på.

Dette er visst ikke første gang det har skjedd, og er visst ikke så uvanlig. Det jeg ikke skjønner er hvordan de kan kategoriseres som tvillinger? De er jo halvsøsken.

Her er artikkelen

http://www.babyverden.no/Baby/Livet/Noah-og-Nora-er-tvillinger-men-har-ulik-far/

Anonymous poster hash: 9ea67...994

Synd på henne er det ikke. Da har ikke myndigheter i Norge sett på det som en berikelse og bli forelder. Det er blant annetdet de legger til grunn for ikke å kunne reklamere på ei sterilisering som går feil det blir barn i ettertid. Det er synd på mannen som var sammen med henne. Han burde kunne stole på henne. Komidk og se damer som slakter menn som er utro. Her får den utro damen sympati av de samme som før har slaktet utro menn. Det er noe bi det jeg har skrevet før at damer støtter damer og er ikke nødvendigvis nøytrale blant annet i barnefordelingssaker. Dette understreker tiltroen til forvaltning og familievernkontor når en vet at de som skriver her jobber i de samme organer. Sukk sukk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sprettballen

Her får den utro damen sympati av de samme som før har slaktet utro menn. Det er noe bi det jeg har skrevet før at damer støtter damer og er ikke nødvendigvis nøytrale blant annet i barnefordelingssaker. Dette understreker tiltroen til forvaltning og familievernkontor når en vet at de som skriver her jobber i de samme organer. Sukk sukk

Hvor ser du denne sympatien?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det der skjer jo med katter hele tiden...



Anonymous poster hash: 02b08...cd7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det der skjer jo med katter hele tiden...

Anonymous poster hash: 02b08...cd7

Jo, men det er jo fordi de bevisst parrer seg med flere for å få større mangfold i kullet sitt for å øke sannsynligheten for friske og sterke avkom. Det er ikke akkurat noe som ligger instinktivt i oss mennesker også. :P
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jo, men det er jo fordi de bevisst parrer seg med flere for å få større mangfold i kullet sitt for å øke sannsynligheten for friske og sterke avkom. Det er ikke akkurat noe som ligger instinktivt i oss mennesker også. :P

Nei, de parrer seg ikke "bevisst" med så mange som mulig. Løpetiden gjør katten superkåt, og de parrer seg så lenge løpetiden varer.

Anonymous poster hash: 7a421...863

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, de parrer seg ikke "bevisst" med så mange som mulig. Løpetiden gjør katten superkåt, og de parrer seg så lenge løpetiden varer.

Anonymous poster hash: 7a421...863

Ja, og instinktet deres gjør at de oppfører seg nettopp sånn. Fra naturens side. Endret av Teriyaki
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synd på henne er det ikke. Da har ikke myndigheter i Norge sett på det som en berikelse og bli forelder. Det er blant annetdet de legger til grunn for ikke å kunne reklamere på ei sterilisering som går feil det blir barn i ettertid. Det er synd på mannen som var sammen med henne. Han burde kunne stole på henne. Komidk og se damer som slakter menn som er utro. Her får den utro damen sympati av de samme som før har slaktet utro menn. Det er noe bi det jeg har skrevet før at damer støtter damer og er ikke nødvendigvis nøytrale blant annet i barnefordelingssaker. Dette understreker tiltroen til forvaltning og familievernkontor når en vet at de som skriver her jobber i de samme organer. Sukk sukk

Host opp de svarene her inne som støtter denne damen!

Forøvrig er det en forunderlig verden vi lever i..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Går det ikke an at det er synd i alle involverte? Hvorfor må dere være så streng?

Har dere aldri gjort noe feil, eller noe dere angrer på? Hun vet nok at det hun gjorde var galt, og hun har nok betalt for det.

Det er klart at det er synd i henne! At man synes det, betyr jo ikke at man synes det er ok å være utro.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...