AnonymBruker Skrevet 1. november 2014 #1 Skrevet 1. november 2014 NRK setter full fokus på barnemishandling og her kan dere være anonyme. Slår du, mobber du, eller voldtar du barnet ditt? Gjør du andre ting som kan skade barnet ditt? Og hvorfor? Veldig mange barn blir mishandlet og det er en overvekt av mødre som utsetter barn for dette, så KG er det rette forumet å spørre på. Anonymous poster hash: a46cd...595
AnonymBruker Skrevet 1. november 2014 #3 Skrevet 1. november 2014 For en motbydelig tråd! Håper den stenges med en gangAnonymous poster hash: 1eaf2...f39 19
Gjest Keikolina Skrevet 1. november 2014 #4 Skrevet 1. november 2014 Er det noen som innrømmer noe sånt i denne tråden håper jeg virkelig kg tar det videre og leverer ut ip til politi.
AnonymBruker Skrevet 1. november 2014 #5 Skrevet 1. november 2014 Var noen som snakket om en video hvor en i barnevernet eller noe intervjuer små barn angående mishandling. Noen som vet hvilken video det er og har link til den? Var på nettsidene tror jeg men jeg har ikke funnet den. Har forøvrig ikke barn selv. Anonymous poster hash: c5f86...4a3
AnonymBruker Skrevet 1. november 2014 #6 Skrevet 1. november 2014 For en motbydelig tråd! Håper den stenges med en gangAnonymous poster hash: 1eaf2...f39 Ja, det er motbydelig. Men hvorfor kan vi ikke prate om det når det er så stort problem? TS Anonymous poster hash: a46cd...595 8
AnonymBruker Skrevet 1. november 2014 #7 Skrevet 1. november 2014 Selvfølgelig...hver dag Anonymous poster hash: 31d4c...6f6
Cherrybomb Skrevet 1. november 2014 #8 Skrevet 1. november 2014 Ja, det er motbydelig. Men hvorfor kan vi ikke prate om det når det er så stort problem? TS Anonymous poster hash: a46cd...595 Helt ærlig tror jeg ikke foreldre som mishandler barna sine henger på et slikt forum, for å si det sånn. Om du tenker på ganske grov mishandling. 1
AnonymBruker Skrevet 1. november 2014 #9 Skrevet 1. november 2014 Ja, det er motbydelig. Men hvorfor kan vi ikke prate om det når det er så stort problem? TSAnonymous poster hash: a46cd...595 Det er helt greit å diskutere temaet. Men dette blir jo mer en tråd der du oppfordrer de som mishandler til å skryte av det! Anonymous poster hash: 1eaf2...f39 2
AnonymBruker Skrevet 1. november 2014 #10 Skrevet 1. november 2014 Helt ærlig tror jeg ikke foreldre som mishandler barna sine henger på et slikt forum, for å si det sånn. Om du tenker på ganske grov mishandling. Tror du ikke? Hvorfor ikke? Det er jo ganske vanlig, og hvorfor skulle de ikke henge her? Blir ikke det veldig naivt? Blir mødre fulle nok kommer det jo alltid en innrømmelse, at joda, de har slått barnet sitt og de har mobbet det, og lagt skylden på frustrasjon og maktesløshet. Alle på KG er jo ikke snille damer som vil bare godt her i verden. Jeg synes vi kan prate om dette jeg. KG anmelder ingen her inne. ABB var jo bruker her og han fikk holde på som han ville, så det er nok mange sadister blant oss (beklager avsporing, men kun for å vise at mange forskjellige typer her inne, også de onde). TS Anonymous poster hash: a46cd...595 7
AnonymBruker Skrevet 1. november 2014 #11 Skrevet 1. november 2014 Det er helt greit å diskutere temaet. Men dette blir jo mer en tråd der du oppfordrer de som mishandler til å skryte av det!Anonymous poster hash: 1eaf2...f39 Skryte? Nei. Anonymous poster hash: a46cd...595 3
AnonymBruker Skrevet 1. november 2014 #12 Skrevet 1. november 2014 Skryte? Nei. Anonymous poster hash: a46cd...595 jo du oppfordrer dem jo til å skrive hva de gjør og hvorfor de gjør det. Anonymous poster hash: 1eaf2...f39 1
AnonymBruker Skrevet 1. november 2014 #13 Skrevet 1. november 2014 jo du oppfordrer dem jo til å skrive hva de gjør og hvorfor de gjør det.Anonymous poster hash: 1eaf2...f39 Ja, det gjør jeg. Men det betyr ikke at jeg ber de skryte av det. Jeg lurer på hva som er bakgrunnen for at noen velger å være slemme mot barna sine. Vil ikke du vite det da? Skal vi la være å prate om det? Er det bedre? TS Anonymous poster hash: a46cd...595 6
AnonymBruker Skrevet 1. november 2014 #14 Skrevet 1. november 2014 Ja, det gjør jeg. Men det betyr ikke at jeg ber de skryte av det. Jeg lurer på hva som er bakgrunnen for at noen velger å være slemme mot barna sine. Vil ikke du vite det da? Skal vi la være å prate om det? Er det bedre? TSAnonymous poster hash: a46cd...595 Ingen grunn er god for å skade barn og jeg driter i hvorfor disse syke menneskene føler de kan gjøre det. Hvem vill lese om overgripere som unnskylder sin grusomme handlinger? Fokuset bør heller være på å fange opp de barna som utsettes for vold og misbruk tidligere. Folk er alt for feige når det kommer til å melde fra til bv selv om det er åpenlyst att noe er galt. Anonymous poster hash: 1eaf2...f39 2
AnonymBruker Skrevet 1. november 2014 #15 Skrevet 1. november 2014 Ingen grunn er god for å skade barn og jeg driter i hvorfor disse syke menneskene føler de kan gjøre det. Hvem vill lese om overgripere som unnskylder sin grusomme handlinger? Fokuset bør heller være på å fange opp de barna som utsettes for vold og misbruk tidligere. Folk er alt for feige når det kommer til å melde fra til bv selv om det er åpenlyst att noe er galt.Anonymous poster hash: 1eaf2...f39 Ei mor (eller en far) trenger ikke å være syke, kanskje veldig utslitte og frusterte, og så tar de det utover barnet sitt. Jeg synes ikke vi skal drite i det, hvordan skal vi da lære om overgrep og kunne hjelpe barn som blir utsatt for det? Jeg vil lese om det, for jeg vil forstå hvorfor det skjer, slik at jeg kan oppdage barn, og foreldre som har det vondt. Enig! Da må vi prate om det og ikke bli sinte når noen gjør det, slik som jeg gjør nå. Det er ikke sikkert de er, kanskje de ikke vet hva de skal se etter. Eller kanskje det blir for ondt å ta innover seg. Slik som nå når det forlanges at tråden stenges. TS Anonymous poster hash: a46cd...595 1
AnonymBruker Skrevet 1. november 2014 #16 Skrevet 1. november 2014 Var noen som snakket om en video hvor en i barnevernet eller noe intervjuer små barn angående mishandling. Noen som vet hvilken video det er og har link til den? Var på nettsidene tror jeg men jeg har ikke funnet den. Har forøvrig ikke barn selv. Anonymous poster hash: c5f86...4a3 Ingen? Anonymous poster hash: c5f86...4a3
AnonymBruker Skrevet 1. november 2014 #17 Skrevet 1. november 2014 NRK setter full fokus på barnemishandling og her kan dere være anonyme. Slår du, mobber du, eller voldtar du barnet ditt? Gjør du andre ting som kan skade barnet ditt? Og hvorfor? Veldig mange barn blir mishandlet og det er en overvekt av mødre som utsetter barn for dette, så KG er det rette forumet å spørre på. Anonymous poster hash: a46cd...595 herregud! Syk tråd! Anonymous poster hash: a1544...6ba
Gjest crem Skrevet 1. november 2014 #18 Skrevet 1. november 2014 denne tråden burde bli stengt.. kvalmt
AnonymBruker Skrevet 1. november 2014 #19 Skrevet 1. november 2014 oppfordrer alle til å rapportere tråden! Anonymous poster hash: a1544...6ba
AnonymBruker Skrevet 1. november 2014 #20 Skrevet 1. november 2014 NRK setter full fokus på barnemishandling og her kan dere være anonyme. Slår du, mobber du, eller voldtar du barnet ditt? Gjør du andre ting som kan skade barnet ditt? Og hvorfor? Veldig mange barn blir mishandlet og det er en overvekt av mødre som utsetter barn for dette, så KG er det rette forumet å spørre på. Anonymous poster hash: a46cd...595 Plusset deg ved en feil, skulle rapportere.Anonymous poster hash: 444ef...df0 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå