Gå til innhold

Trenger tips om film


Donnie Darko

Anbefalte innlegg

Jeg er drittsjuk og tenkte jeg skulle flykte inn i den trygge filmverdenen. Jeg ønsker og se noen filmer hvor jeg slipper å tenke så mye.. Helst noe gladvold/action filmer med tynn story og mange eksplosjoner og biljakter. Har fått tak i "Welcome to the jungle" med The Rock og han derre Stifler typen fra american pie. Noen flere forslag?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Anonymous
mange eksplosjoner og biljakter.

Blues Brothers. Genial musikk som bonus!

We're on a mission from God

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Étoile

I kina spiser de hund, Gamle menn i nye biler og Blinkende lykter - herlig gladvold.

God bedring! :trøste:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I kina spiser de hund, Gamle menn i nye biler og Blinkende lykter - herlig gladvold.

God bedring! :trøste:

Gamle menn i nye biler.. Den må jeg se! har sett I kina spiser de hund og digga den så ufattelig!

Takk for tips alle sammen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Étoile

Gamle menn i nye biler.. Den må jeg se! har sett I kina spiser de hund og digga den så ufattelig!

Takk for tips alle sammen!

Blinkende lykter er samme kategori den også - anbefales!

(Og hvis du vil ha underholdende musikk bør du hente short music for short people - spesielt short attention span er veldig underholdende)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

TrippleX og Taxi 1+2+3

Har sett de taxi filmene stå i hylla men aldri leid dem. De er bra altså?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp, som hjerneløs underholdning. Humor og masse action (og svensk supermodell i hvertfall i den første filmen, tror også den andre)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp, som hjerneløs underholdning. Humor og masse action (og svensk supermodell i hvertfall i den første filmen, tror også den andre)

Du hadde ikke trengt å si mer en "Svensk supermodell" Denne filmen er nuh på listen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Scarface er jo relativt voldelig og samtidig lett å like :wink:

Humor har den derimot ikke så fryktelig mye av?!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest TomKrus

Death Wish 5, eller var det 3? Uansett en av filmene hvor nærmest hele slekta til Bronson er utryddet, og han hjelper nå fettere av tidligere naboer eller no.

Finfin moral hvor man skyter nestenvoldtektsmenn og veskenappere i ryggen.

En annnen kanonfilm er They Live, med verdens lengste slosscene midt i filmen, inkludert wrestlingmoves for å få det hele til å virke mer realistisk (ifølge regissøren), og med verdens dårligste årsak (et ønske om å ikke ta på seg et par solbriller). Et gjennomgående veldig bradårlig soundtrack også, og meningsløse lange scener. Virker som om de med en feiltakelse lagde filmen av det som egentlig skulle ha blitt klippet bort. Videre er det mye bra og umotivert vold og skyting, og tidenes filmsitat ("I'm here to kick ass and chew bubblegum, and I'm out of bubblegum").

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva med "Apocalypse now", da? Klassiker! Bare begynnelsen, med Jin Morrison som synger "This is the End"... Såå bra!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

"Bleeder". Også en dansk film. En sterk film. Hvis du likte "I Kina spiser de hund" vil du nok også like denne.

God bedreing!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...