Gjest TomKrus Skrevet 19. juli 2004 #21 Skrevet 19. juli 2004 Hva om man hverken har sex eller penger....? :o Du kan alltids selge deg...
Gjest TomKrus Skrevet 19. juli 2004 #23 Skrevet 19. juli 2004 Og det skulle jeg bli rik av....? Nei, men du skulle vel alltids fått litt sex.
Kevin Skrevet 19. juli 2004 #24 Skrevet 19. juli 2004 Joda, for et par tiere til bussen hjem hadde det kanskje vært noen interessenter, men hvem vet.... Uansett så er vel ingen av de to nevnte kategorier livets viktigste, selvom de begge garantert beriker ethvert liv...
Gjest Anonymous Skrevet 20. juli 2004 #25 Skrevet 20. juli 2004 Et gamelt ortak sier at "Det er bedre å være rik og frisk, enn syk og fattig! En kjennsgjerning er det jo også at rike, ihvertfall menn, gjerne får den sex'en de vil ha, gitt at de selv er i stand til å ha sex da selvsagt. Derfor kan man med rimelig sikkerhet fastslå at penger avler sex. Derimot, spør man de stakkars jentene i kvaderaturen i Oslo, er jeg ikke sikker på at sex avler penger...
Gjest gjest1 Skrevet 20. juli 2004 #26 Skrevet 20. juli 2004 Det hjelper lite å ha sex i rennesteinen! Penger er fint
Hu i Svingen Skrevet 22. juli 2004 #27 Skrevet 22. juli 2004 Nei, men du skulle vel alltids fått litt sex.
Titti72 Skrevet 22. juli 2004 #28 Skrevet 22. juli 2004 Kunne jeg velge mellom en 5 minutters knull med en samboer på 8. året og en bunke med 1000 lapper hadde jeg tatt pengene. Sexen kunne jeg fått seinere alikevel.
Lala Skrevet 23. juli 2004 #29 Skrevet 23. juli 2004 Kunne jeg velge mellom en 5 minutters knull med en samboer på 8. året og en bunke med 1000 lapper hadde jeg tatt pengene. Sexen kunne jeg fått seinere alikevel. oi da! du var glad i din samboer? nei.. Hva mente du forresten TomKrus at man får mye bra sex for penger? Om du ikke betaler direkte for sexen, tolker jeg det slik at du betaler indirekte gjennom andre materielle goder (gaver, blomster, en pen/ryddig framtreden mv.?). Ja? Hva ellers skulle man brukt pengene til å få sex for?
Gjest TomKrus Skrevet 24. juli 2004 #30 Skrevet 24. juli 2004 Hva mente du forresten TomKrus at man får mye bra sex for penger? Om du ikke betaler direkte for sexen' date=' tolker jeg det slik at du betaler indirekte gjennom andre materielle goder (gaver, blomster, en pen/ryddig framtreden mv.?). Ja? Hva ellers skulle man brukt pengene til å få sex for?[/quote'] Hjelpemidler, settingen rundt (mat, bad, lys musikk etc). En luksustur til et hotell f.eks, kan være en vitamininnsprøytning for sexlivet.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå