Gå til innhold

Finne avsender av brev?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Kan man finne ut hvem avsender av et usignert brev er på noe vis?



Anonymous poster hash: 75f1c...5bc
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

desverre. Eneste du kan se er hvilket postkontor det er sendt fra, hvis du klarer å lese på stempelet.

Jeg fikk en gang en gave i posten. Det var noe jeg hadde snakket om i flere år og til flere. Nå, 3 år senere, er det fortsatt ingen som har røpet seg... frustrende

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

desverre. Eneste du kan se er hvilket postkontor det er sendt fra, hvis du klarer å lese på stempelet.

Jeg fikk en gang en gave i posten. Det var noe jeg hadde snakket om i flere år og til flere. Nå, 3 år senere, er det fortsatt ingen som har røpet seg... frustrende

Klarer ikke se hvilket stempel der er nei, kan kanskje høre om de på posten klarer å tyde det men... Har fått et brev som beretter en god del familiehemligheter(ikke truende altså, bare at jeg fortjente å vite disse tingene, og de forklarer et par ting), så det må jo være noen som kjenner min familie godt. Men all min familie er gått bort, så jeg fatter ikke hvem det er. Er desperat...

Anonymous poster hash: 75f1c...5bc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klarer ikke se hvilket stempel der er nei, kan kanskje høre om de på posten klarer å tyde det men... Har fått et brev som beretter en god del familiehemligheter(ikke truende altså, bare at jeg fortjente å vite disse tingene, og de forklarer et par ting), så det må jo være noen som kjenner min familie godt. Men all min familie er gått bort, så jeg fatter ikke hvem det er. Er desperat...

Anonymous poster hash: 75f1c...5bc

ÅJ! Spennende og litt skummelt.

Det er jo ikke så sikkert det er noen du kjenner...

Du må oppdatere oss, TS! Om du får vite noe, eller om du får flere brev.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Da bør du søke hjelp jos noen som kan kunsten å grave, f.eks. Frelsesarmeens ettersøkstjeneste.

Anonymous poster hash: 85a0d...4f7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da bør du søke hjelp jos noen som kan kunsten å grave, f.eks. Frelsesarmeens ettersøkstjeneste.

Anonymous poster hash: 85a0d...4f7

Tja, kan vel forsøke det også i mangel på noe annet, takk for tips:)

Anonymous poster hash: 75f1c...5bc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...