AnonymBruker Skrevet 1. november 2014 #1 Skrevet 1. november 2014 Jeg byttet nylig p-piller til Oralcon, og noen dager etter begynte det å klø nedentil. Det kan jo være tilfeldig at det begynte akkurat samtidig med p-pillene da(gikk fra lite hormon til mye hormon), står ikke som bivirkning på pakningsvedlegget. Når jeg ser med et speil der nede er jeg hverken rød eller noe annet, alt ser helt ut som vanlig. Kløen er ikke voldsom, jeg skulle klart å leve med det, men nok til at jeg reagerer på det. Prøver å ikke klø i tilfelle jeg bare har blitt sår fra å klø og det er derfor det klør mer... Har også byttet merke på bind, nesten så jeg lurer på om det er dem(har mensen akkurat nå). Jeg tror ikke jeg er smittet med en kjønnssykdom, har vært med samme partner i 5 år og har sterke tvil om at han har vært utro. Vi har uansett brukt kondom i ca. en måneds tid nettopp fordi jeg skulle bytte p-piller. Det kan jo ha skjedd selvsagt men... Er kløe nedentil et symptom på en kjønnssykdom?:S Sopp? :S Lukter ikke annerledes, og har aldri hatt noen problemer med musa. Ikke vondt å føre noe inn i skjeden heller. I tillegg har jeg jo selvsagt hovne lymfeknuter i lysken... Men jeg er små-dårlig i halsen(antakelig kjæresten som har smitta meg) så kan jo være det. Har uansett hatt hovne lymfeknuter i lysken før uten at det var noe spesielt. Jeg vet jeg burde gå til legen men legen min så ubehagelig, fatter ikke at hun jobber med mennesker i det hele tatt... Så har ikke lyst å ligge der med beina i været for henne. Og tar jo en måned å få byttet lege, og jeg aner jo ikke hva jeg bytter til. Er uansett så blakk at jeg kan grine for jeg har nettopp blåst flere tusen hos tannlegen:\ Anonymous poster hash: dd739...9ba
AnonymBruker Skrevet 1. november 2014 #2 Skrevet 1. november 2014 Er nok sopp. Kjøp noe Canesten salve og tabletter. Anonymous poster hash: a4bfd...c04
AnonymBruker Skrevet 1. november 2014 #3 Skrevet 1. november 2014 Du har byttet bindmerke, bytt tilbake til det du hadde og se om kløen forsvinner i løpet av noen dager Anonymous poster hash: c04a9...cb9
AnonymBruker Skrevet 1. november 2014 #4 Skrevet 1. november 2014 Det er mest sannsynlig p-pillene. En venninne av min venninne er sykepleier, og sa at det høres ut som en av de mer sjelde bivirkningene til oralcon. Hun forsvant dessverre fra nett før jeg fikk spurt om jeg kunne avslutte p-pillene midt i et brett. Noen som vet? Har ikke lyst å ta morgendagens pille for det er blitt verre. Har begynt å bli rød og små-hoven, det begynner å nærme seg mer vondt enn kløe...:S Anonymous poster hash: dd739...9ba
AnonymBruker Skrevet 2. november 2014 #5 Skrevet 2. november 2014 Prøv først å bytte bindmerke, er det ikke det så dra til legen igjen om det ikke går over.Anonymous poster hash: 83285...cd8
AnonymBruker Skrevet 2. november 2014 #6 Skrevet 2. november 2014 Om du har tenkt å slutte helt med p-piller (og ikke bytte merke), så kan du avslutte midt på brettet. Ingen bør pines slik.Anonymous poster hash: a4bfd...c04
AnonymBruker Skrevet 2. november 2014 #7 Skrevet 2. november 2014 Om du har tenkt å slutte helt med p-piller (og ikke bytte merke), så kan du avslutte midt på brettet. Ingen bør pines slik.Anonymous poster hash: a4bfd...c04 Okei, tenkte i alle fall å slutte for en stund, la syklusen "komme seg," for jeg blir jo gal av å ha det sånn! Anonymous poster hash: dd739...9ba
AnonymBruker Skrevet 2. november 2014 #8 Skrevet 2. november 2014 Okei, tenkte i alle fall å slutte for en stund, la syklusen "komme seg," for jeg blir jo gal av å ha det sånn!Anonymous poster hash: dd739...9ba Egentlig er det ikke så bra å ha pause, og så begynne igjen. Da er det større sjanse for blodpropp sier de. Anonymous poster hash: a4bfd...c04
AnonymBruker Skrevet 2. november 2014 #9 Skrevet 2. november 2014 Jeg fikk sopp gang på gang da jeg prøvde p-ring, måtte rett og slett kutte det ut. Har ikke opplevd den bivirkningen på annen hormonell prevensjon, så det er vel bare sånn at noen ting slår feil ut for forskjellige mennesker. Anonymous poster hash: 9bfb4...d16
AnonymBruker Skrevet 2. november 2014 #10 Skrevet 2. november 2014 Og du er sikker på at du ikke reagerer allergisk mot kondom? Anonymous poster hash: 9772e...dbe
AnonymBruker Skrevet 7. november 2014 #11 Skrevet 7. november 2014 Og du er sikker på at du ikke reagerer allergisk mot kondom? Anonymous poster hash: 9772e...dbe Ja, det er jeg helt sikker på, brukt kondomer mange ganger og aldri fått en sånn reaksjon. Og nå har jeg vært uten p-pillene en ukes tid, og alle symptomene jeg hadde er borte:) Så var p-pillene. Ikke bra å starte og stoppe men jeg kunne jo ikke ha det sånn, hjepes. Snakker om tortur:P Tror jeg legger p-pillene på hylla en stund, har så mye anna å stresse med nå. Kondomer får holde. Anonymous poster hash: dd739...9ba
AnonymBruker Skrevet 7. november 2014 #12 Skrevet 7. november 2014 Jeg slet mye med soppinfeksjoner som aldri ga seg når jeg gikk på oralcon, byttet til cerazette og har ikke vært plaget siden! Anonymous poster hash: 5b8b2...e1d
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå