AnonymBruker Skrevet 1. november 2014 #1 Skrevet 1. november 2014 Jeg drømmer om å ha sex med jenter fra alle land i verden. Norge Tanzania Spania Italia Russland og Vietnam er i boks. Anonymous poster hash: c6541...eda
AnonymBruker Skrevet 1. november 2014 #2 Skrevet 1. november 2014 Jeg har ikke Tanzania, men Nigeria (nei, ikke hore), sør-afrika og Elfenbenskysten. Og de andre lande du har skrevet ned har jeg også+ Sverige, Danmark, Iran, Pakistan, India, Thailand, Korea, USA, Chile, Cuba, Brasil, Belgia og Ungarn. Det er det jeg kommer på i farta. Jeg vil også jorda rundt. Håper veldig på Venezuela. Anonymous poster hash: 4421a...dad
AnonymBruker Skrevet 1. november 2014 #3 Skrevet 1. november 2014 Jeg har Norge, Tyrkia, Iran, Syria, Albania og Italia. Nå vil ikke jeg har fra alle steder i verden, vil ikke ha et så høyt antall sexpartnere, men kanskje heller ha det i alle verdens land, men kjæresten Anonymous poster hash: 37038...ea5
HomerS Skrevet 2. november 2014 #4 Skrevet 2. november 2014 Jeg har Norge, Tyrkia, Iran, Syria, Albania og Italia. Nå vil ikke jeg har fra alle steder i verden, vil ikke ha et så høyt antall sexpartnere, men kanskje heller ha det i alle verdens land, men kjæresten Anonymous poster hash: 37038...ea5 Hva om en person har dobbelt statsborgerskap, teller det som to land? Veldig viktig at dette blir avklart...
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå