Gå til innhold

- Vi pules på lørdag kl 2000


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Ingeborg Heldal hyller Petter og Gunhild Stordalen som setter av 15 minutter i uka til sex, nærmere bestemt hver lørdag kl. 20.

http://heldal.blogg.no/1414414217_vi_pules_p_lrdag_kl20.html

Synes det hele bare blir patetisk. Er vel en humoristisk undertone her, men jeg vi ha meg frabedt at Heldal taler på vegne av meg. Ja, vi har ikke sex 5 ganer i døgnet som når vi var kåte 18-åringer, men for vårt forhold er intimitet og nærhet noe mye mer større og viktig enn at det bare skal være en "tømmestasjon" lørdag kl. 2000. Det betyr ikke at vi har sex regelemssig 3-4 ganger i uka, noen ganger blir det kanskje 0 eller 1. Poenget er at vi "planlegger" ikke slik aktivitet. Det får komme når det kommer, når vi har tid, overskudd og ikke minst lyst. Da blir det ekte, da blir det slik det skal være.

For øvrig har jeg mangt å si om herr og fru Stordalen, men det lar jeg ligge, for da blir vel innlegget slettet, men kan røpe at det nok ville handlet mye om det å være høy på seg selv.



Anonymous poster hash: 2e992...212
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det jeg synes er kvalmt er å legge ut om privatliv til alle- ha litt intigritet lksom..



Anonymous poster hash: 11f68...7cf
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Av Stordalen?

Om det var mannen i mitt liv ja. Men tanken på å booke sex-tid syntes jeg er litt søt i ett såpass hektisk liv. Spesielt det med levering av mat på døren 20.15 :fnise:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Foretrekker å ikke planlegge men heller la lystene styre.

15 minutter er for øvrig altfor liten tid :fnise:

Jeg forstår at noen lider av tidsklemma, men satser på og håper at vi aldri kommer så ille ut at vi må ha sex etter en timeplan!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jaja. Da vet vi hva Stordalen gjør på klokken 20 i aften i alle fall.



Anonymous poster hash: 58374...b4c
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jaja. Da vet vi hva Stordalen gjør på klokken 20 i aften i alle fall.

Anonymous poster hash: 58374...b4c

Mao, vent til 20:05 om du skal ha tak i ham :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kan forstå og også til en viss grad respektere ønsket om å rydde tid til hverandre i en sikkert hektisk hverdag. Å legge til rette for at man har tid til å være sammen og kose seg... Men derfra til å plotte inn "ukens sexkvarter" i kalenderen hadde gitt meg enten fullstendig tørke nedentil eller en hemningsløs latterkrampe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Liker ikke avtalt sex, hadde følt meg som en gatesex-selger... Liker når det er overraskende og romantisk...Han har strødd røde roser i senga og han tar hånden til prinsessa si og gir henne en uforglemmelig episode.... sukk... :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har sex hver fredag jeg, Det har vært sånn i 7 år. Kunne skrevet det ned i kalenderen. :laugh:

Det betyr ikke at vi ikke har sex de andre dagene, men på fredag gjør noe hyggelig sammen, lager godt mat eller spiser ute og avslutter dagen med sex.



Anonymous poster hash: abdaa...d7d
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Antagelig helt naturlig med litt sushi etter sex siden jeg antar ingen av de røyker. Ser Alex Sushi kun har levering til 22:00, så det utelukker vel en runde nr 2.... om de da ikke sparer litt sushi fra runde nr 1...for vi må vel kunne anta at de ikke er storspiste...eller at de har penger nok til å bestille dobbel porsjon...eller...argh..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 minutters pulings? Hvordan klarer man det? Liksom... Litt kyssing, så litt fingring, og så bare jukker han i vei i noen minutter før han faller om som et slakt og så er det ferdig? :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...