AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2014 #1 Skrevet 31. oktober 2014 Kort fortalt: Er på psykiatrisk avdeling, har vært helt tom for følelser i hele dag og håpte på at det skulle gå over noe det ikke har gjort. Jeg kommer til å klikke snart, har vært å fått sydd et par sår så det er uaktuelt at jeg skader meg igjen. Hjelper ikke å snakke med personalet heller. Hjelp Har borderline om det har noe å si. Anonymous poster hash: ef2f7...eec
Gjest supernova_87 Skrevet 31. oktober 2014 #2 Skrevet 31. oktober 2014 Jeg har ingen andre råd enn å prøve å snakke med personalet. Finn en av dem som du liker, og prøv å åpne deg om hvordan du føler det.
AnonymBruker Skrevet 1. november 2014 #3 Skrevet 1. november 2014 finn deg en god psykolog. Du trenger behandling over tid hvor du kan være trygg på at den andre er der. Kort fortalt: Er på psykiatrisk avdeling, har vært helt tom for følelser i hele dag og håpte på at det skulle gå over noe det ikke har gjort. Jeg kommer til å klikke snart, har vært å fått sydd et par sår så det er uaktuelt at jeg skader meg igjen. Hjelper ikke å snakke med personalet heller. Hjelp Har borderline om det har noe å si. Anonymous poster hash: ef2f7...eec Anonymous poster hash: c3d55...44f
Kosemose Skrevet 1. november 2014 #4 Skrevet 1. november 2014 Kjære TS, vi har ingen mulighet til å vite noe om kompetansen som ligger til grunn for de svar og råd du måtte få, og problemstillingen din er såpas alvorlig og kompleks og du trenger god og kyndig hjelp og veiledning. Ta kontakt med personalet der du er og snakk med de. Tråden din stenges, jeg ønsker deg lykke til. Mvh Kosemose, mod
Fremhevede innlegg