Gå til innhold

tips mot slimhoste?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Har hatt slimhoste i snart en uke, tar slimløsende men hjelper ikke noe særlig, kjøpte den apoteket anbefalte. Er nok et vrius for er ellers i bra form, eller litt snørr i nesa. Tips for å bli fortere frisk? Lei.

Anonymous poster hash: 951ee...4e9

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Unngå melkeprodukter, de gjør deg mer slimete.

Skrevet

Unngå melkeprodukter, de gjør deg mer slimete.

Vet det og gjør det, men det gjør meg ikke frisk :)

Skrevet (endret)

Prøvd Bronkyl? Ellers er Solvipect (mener jeg uten å være sikker) den eneste hostesaften som duger til slimhoste syns jeg. Er du veldig tett er kanskje Alvesco astmamedisin verdt et forsøk (om legen mener det selvfølgelig).

Jeg var hos legen for jeg slet veldig en periode med slim som ikke gikk bort etter jeg var syk, og da fikk jeg tips om de tre tingene over. :) Jeg har dog astma da.

PS: Drikk mest mulig vann. Brus, saft etc slimer også.

Endret av masekopp
Skrevet

Prøvd Bronkyl? Ellers er Solvipect (mener jeg uten å være sikker) den eneste hostesaften som duger til slimhoste syns jeg. Er du veldig tett er kanskje Alvesco astmamedisin verdt et forsøk (om legen mener det selvfølgelig).

Jeg var hos legen for jeg slet veldig en periode med slim som ikke gikk bort etter jeg var syk, og da fikk jeg tips om de tre tingene over. :) Jeg har dog astma da.

PS: Drikk mest mulig vann. Brus, saft etc slimer også.

Jeg bruker Bisolvon, som dama på apoteket anbefalte. Jeg kjenner at den hjelper litt, slimet blir tynnere og jeg hoster ekstra pga det, og det er sånn det skal være. Men etter ca en time så er det like ille som før. Jeg drikker mye vann og.

Om det ikke gir seg så får jeg prøve legen ja :)

Skrevet

Jeg bruker Bisolvon, som dama på apoteket anbefalte. Jeg kjenner at den hjelper litt, slimet blir tynnere og jeg hoster ekstra pga det, og det er sånn det skal være. Men etter ca en time så er det like ille som før. Jeg drikker mye vann og.

Om det ikke gir seg så får jeg prøve legen ja :)

Bisolvon duger også, men må si at Bronkyl fungerer bedre på meg. Har skjønt på de som jeg kjenner som sliter med KOLS og lungekreft at de får anbefalt Bronkyl fra legen. Men for meg er det ikke sååå stor forskjell.

God bedring :)

Skrevet

Bisolvon duger også, men må si at Bronkyl fungerer bedre på meg. Har skjønt på de som jeg kjenner som sliter med KOLS og lungekreft at de får anbefalt Bronkyl fra legen. Men for meg er det ikke sååå stor forskjell.

God bedring :)

Okey takk, får dra på apoteket i morgen da.

Takk ;)

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...