Gå til innhold

Sparkjøp


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Handler mye på Sparkjøp, bare ikke voksenklær. De har masse fin og god ull til barna, og jeg handler en god del shampo og såpe og slikt. Kjekt å ha store flasker i skapet. Ellers har de masse som er "kjekt å ha".



Anonymous poster hash: c9e05...eca
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg handla masse der før når de hadde butikk på Gulskogen. Da fant man stadig noen kule klær og sko. Nå handler jeg av og til via nettet, men synes butikken i Mjøndalen er rotete og uoversiktlig, og plaggene ser billige ut på måten de har vagt å plassere det.. Før var det en "avd" for arbeidstøy, en for gamle damer, og en for oss yngre. Nå henger alt hulter til bulter i en eneste stor røre :(



Anonymous poster hash: 719f3...be6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjøper alt jeg trenger av ullplagg på Sparkjøp. Får pes for det på Kg, men er veldig fornøyd med kvaliteten og prisen. Kjøper Eva-ull - herlige plagg som ikke klør og holder fint på fasongen :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lille-pus

Jeg kjøper alt jeg trenger av ullplagg på Sparkjøp. Får pes for det på Kg, men er veldig fornøyd med kvaliteten og prisen. Kjøper Eva-ull - herlige plagg som ikke klør og holder fint på fasongen :)

Det såkalte 'peset' skom kommer på KG betyr like mye som et musepiss i havet :ler:

- hvorfor skulle det at noen ennå ikke har oppdaget at ullplagg fra Eva virkelig er value for money plage de av oss som for lengst har funnet det ut? :klo:

Vi er to :5:

Edit: Mine benklær i 100% merinoull koster 90 kroner mer per stk hos mer 'eksklusive' butikker enn Sparkjøp.

Det er ikke verd å betale så mye mer for akkurat samme produkt.

Endret av Lille-pus
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det såkalte 'peset' skom kommer på KG betyr like mye som et musepiss i havet :ler:

- hvorfor skulle det at noen ennå ikke har oppdaget at ullplagg fra Eva virkelig er value for money plage de av oss som for lengst har funnet det ut? :klo:

Vi er to :5:

Edit: Mine benklær i 100% merinoull koster 90 kroner mer per stk hos mer 'eksklusive' butikker enn Sparkjøp.

Det er ikke verd å betale så mye mer for akkurat samme produkt.

Ja, ikke sant? Jeg håper flere oppdager kvaliteten, men om de ikke vil prøve så blir det jo flere plagg hengende igjen til meg ;)

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes Spar Kjøp er en så grei butikk! Man får mange produkter som er identiske med det som selges i andre butikker, til en mye lavere penge. Med dette tenker jeg på:

- Ull, som allerede er nevnt en del ganger i denne tråden. Ullklær fra merker som Safa, Janus og Eva til lavere pris enn andre steder.
- Undertøy. De har masse pent undertøy. F.eks. flotte BHer og truser fra Triumph. I tillegg er jeg glad i pysjamasene derfra.
- Sengetøy, dyner og puter. De har flotte varer fra blant annet Høie. Har en vinterdyne derfra som har holdt meg varm i mange år.
- Kosmetikk. De har hårprodukter fra f.eks. Jon Frieda og Aussie, jeg har sett Essie-neglelakker og kremer fra Elizabeth Arden. Alt dette mye rimeligere enn f.eks. parfymeri, apotek og Vita. I tillegg har de vanlige kosmetikkmerker som Nivea, Max factor, Loreal osv.

I tillegg handler jeg i blant garn og barnetøy derfra. Det eneste jeg sjelden kjøper, er vanlige klær til kvinner. De har mye som ikke er helt min stil. Likevel må jeg påpeke at jeg for noen år siden kjøpte en hvit sommerkjole på Spar Kjøp, og jeg har aldri fått så mange komplementer fra et plagg som jeg fikk fra den. Folk kommenterte at den så eksklusiv ut, og noen spurte til og med om det var Isabel Marant eller DAY Birger et Mikkelsen. Haha!



Anonymous poster hash: 6b8c5...aa2
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Enig med dere som skriver at Sparkjøp er gode på ullundertøy. Det er få steder som har et så bredt utvalg til rimelige priser. Takket være Sparkjøp kom jeg meg greit i gjennom de sprengkalde vintrene vi hadde få år tilbake.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...