Gjest Malanthor Skrevet 3. november 2014 #21 Skrevet 3. november 2014 Mann 42, on 03 Nov 2014 - 02:34, said: Stønn. Hva faen er det som feiler disse folka? Kan det være så forbanna vanskelig å selge TV over nett? Jeg må si jeg begynner å forstå piratene. DERES system fungerer upåklagelig over hele kloden. Welcome to the darkness childe. Now go forth and download! Download all you like! Except for the good stuff which you can pay for.
Mann 42 Skrevet 3. november 2014 Forfatter #22 Skrevet 3. november 2014 Welcome to the darkness childe. Now go forth and download! Download all you like! Except for the good stuff which you can pay for. Venter heller på blurayen. Alt kommer før eller siden på bluray.
AnonymBruker Skrevet 3. november 2014 #23 Skrevet 3. november 2014 Venter heller på blurayen. Alt kommer før eller siden på bluray. Hvis du likevel uansett skal kjøpe blurayen, hadde jeg ikke hatt så veldig dårlig samvittighet over å følge Malantors forslag. Anonymous poster hash: 4ad6b...09b
Mann 42 Skrevet 3. november 2014 Forfatter #24 Skrevet 3. november 2014 Hvis du likevel uansett skal kjøpe blurayen, hadde jeg ikke hatt så veldig dårlig samvittighet over å følge Malantors forslag. Anonymous poster hash: 4ad6b...09b Den dukker kanskje opp på en av de kanalene som jeg allerede abonnerer på, hvis serien slår an. Tegneserien var veldig suksessfull, og ha gått i over 20 år, så hvis de behandler stoffet med den respekten det fortjener, så er det ganske mange tegneseriefans som nok vil elske å se John Constantine komme til live på skjermen. Litt som med The Walking Dead, tenker jeg. Den hadde en solid fanbase mange år før den førstes sesongen gikk på lufta.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå