Gå til innhold

Posten har rotet bort pakke...


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Du må ringe posten for å høre om pakken har kommet til et annet lager (der de samler pakker og brev med uleselig skrift, pakker som har blitt ødelagt osv)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Traineeordningen er for folk som har studerte høyere nivå innenfor fag som Posten etterspør.

Du tenker sikkert på "du gjør forskjellen"som er et interigreringsprogram,get your facts straight.

Det er nok en god del jurister som står i kassa ja, for de fleste yrker etterspør erfaring,ikke bare skolegang. Gang på gang driter folk seg ut på dette. Studerer i 5 år og har ingen relevant erfaring å stille opp med.

Og får du jobb så er det først og fremst innenfor "fri rettshjelp"eller saker med NAV folk og Asylsøkere, så du får kose deg;)

Nope! Tenkte på den traineeordningen. Folk som har en bachelor i et eller annet jalla og øyner en mulighet til å skape karriere i posten - sikkert landets største gjennomtrekk bedrift.

Ser på svaret ditt at du ikke aner hva en jurist er. Med oss så er karakterer avgjørende for hvor du havner. Til og med et D-snitt ordner deg jobb så nei, ingen kassejobb eller posten jobb for oss.

Du aner ikke hva fri rettshjelp er ser jeg. Heller ikke hvor lukrativ de asylsakene er ser jeg. Må suge for deg at de fleste av oss har hatt noen opphold i landets mest prestisjefylte firmaene, menmen ser at du ikke har det så lett. Lev for å lever :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nope! Tenkte på den traineeordningen. Folk som har en bachelor i et eller annet jalla og øyner en mulighet til å skape karriere i posten - sikkert landets største gjennomtrekk bedrift.

Ser på svaret ditt at du ikke aner hva en jurist er. Med oss så er karakterer avgjørende for hvor du havner. Til og med et D-snitt ordner deg jobb så nei, ingen kassejobb eller posten jobb for oss.

Du aner ikke hva fri rettshjelp er ser jeg. Heller ikke hvor lukrativ de asylsakene er ser jeg. Må suge for deg at de fleste av oss har hatt noen opphold i landets mest prestisjefylte firmaene, menmen ser at du ikke har det så lett. Lev for å lever :)

Jaha? Er IKT,logistikk,økonomi,forretningsutvikøing,markedsføring og miljø et eller annet "jalla"?

Det ordner seg ikke jobb slik du tror vet du. Først og fremst blir du kanskje advokat for halvkriminelle Ronny som snorter pepper i helgene og som har stjålet fra eldre. Og fri rettshjelp og asylsøkere lukrativt?HAHAHAHAHAHA....nå lo jeg godt!

Jeg har det lett jeg kjære deg;) Jeg har ingen gjeld,ikke har jeg brukt 5år av livet på ubrukelig skolegang og jeg har masse erfaring. Og tro det eller ei,jeg tjener godt:-D

Mottoet er forøvrig" vi lever for å levere" og "finding new ways" jeg tror en dysletiker ikke stiller så sterkt innenfor jussen så du bør nok finpusse skrivingen din litt først;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og du driter bare deg selv ut når du først skriver at trainee er for dropouts fra videregående for så å bytte det til at det er for folk med bachelor, for siste gang:get your facts straight! Nå gidder jeg ikke å diskutere med deg lenger,for dette var rimelig kjedelig. En oppblåst kødd som tror han skal bli den nye Tor Erling Staff.

Hej då!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jaha? Er IKT,logistikk,økonomi,forretningsutvikøing,markedsføring og miljø et eller annet "jalla"?

Jupp, det er jalla. Tror du folk utdanner seg fordi de primært sikter seg til posten? Ser for øvrig at poenget jeg hadde isted med at slike utdannelser er like mye verdt som et halvferdig vitnemål - noe som fløy over hodet på deg. En bedrift som opplever nedskjæringer konstant og gjennomstrømming er høy fordi .. la oss se? det er den ideelle arbeidsplassen. hadde ikke staten vært en av aksjonærene der så hadde den bedriften gått konk for lengst.

Det ordner seg ikke jobb slik du tror vet du. Først og fremst blir du kanskje advokat for halvkriminelle Ronny som snorter pepper i helgene og som har stjålet fra eldre. Og fri rettshjelp og asylsøkere lukrativt?HAHAHAHAHAHA....nå lo jeg godt!

Og nei? Er dette et moralsk spørsmål eller er det et spørsmål om mennesket man skal forsvare? Ja de som satser på primært straff, får en del tvilsomme oppgaver men tror du de bryr seg om hvem de forsvarer? tror du de gjør det for veldedighet? tror du ikke at blakke ronny som har krav på et forsvar får det gratis mot at vi andre - inkl deg og den "saftige :D" posten lønna di?

Jeg har det lett jeg kjære deg;) Jeg har ingen gjeld,ikke har jeg brukt 5år av livet på ubrukelig skolegang og jeg har masse erfaring. Og tro det eller ei,jeg tjener godt:-D

Du har det lett? Så bra for deg! :D Du må ha hatt noen store mål her i livet da :D

Mottoet er forøvrig" vi lever for å levere" og "finding new ways" jeg tror en dysletiker ikke stiller så sterkt innenfor jussen så du bør nok finpusse skrivingen din litt først;)

Der ja! Dysleksi. Fra en posten ansatt. :D Dagens! haha! Ja, jeg har dysleksi. Hva hvis jeg hadde det? stereotypen om at jussen er forbeholdt pompøse språkkraftige individer lever videre. Viderefør denne er du snill :D

Staff? Hvem vil bli som staff? Er det alt du har fått med deg i media? Sorg nå for at posten min kommer frem og at den ikke forsvinner pga udugeligheten deres, for så å skjul deg bak et eller annet. Til og med en ape kunne gjort jobben din :)

Hva annet har jeg ikke svart på nå? Om jeg får meg jobb? Jeg kan gjette meg til du har en lønning på rundt 430k etter 5 års arbeid. Auda, det er der jeg starter om 2 mnd. La det synke inn :D Så lurer jeg på hvem av oss to som klarer å få mest ut av arbeidslivet. Ta deg en kaffepause igjen du! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok,jeg må bare for dette blir facepalm deluxe...posten har hatt nedskjæringer innenfor postkontor og brev pga dette er gått over digitalt, derimot så øker netthandelen og samtidig fortjenelsen til posten. Og gjennomstrømningen er høy "på gulvet"for der er det mange vikarer og studenter.

Ja,du bryr deg nok godt om å måtte forsvare voldsdømte og voldtektsmenn eller hur? Du må jo være moralens vokter!

Jeg har nådd mine mål m.t.p utdanning og jobb så jeg har andre mål her i livet:)

"Ja,jeg har dysleksi.Hva hvis jeg hadde det?" Dette forsto jeg ikke men du kan vel sikkert opplyse meg via et eller annet paragraf.

Auda,tror du en HR ansatt tjener 400 000kr? Prøv heller opp mot 700.000kr du så snakker vi:) lykke til med startlønna di og nedbetalinga av gjelda:) og en ape klarer nok å forsvare en annen ape. Pluss at hvem som helst forstår at shit happens i alle bedrifter,ting forsvinner/blir stjålet etc, har du ikke fått med deg det så har du levd under en stein.

Men du,takk for diskusjonen da,veldig opplysende må jeg si. Og ikke glem at om du havner på kiwi så skal jeg ha hvert 4.bind gratis;)

(Ok,nå gidder jeg ikke mer,skriv hva du vil,se ned på mennesker så mye du vil,det er bare deg det feiler noe)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ps: jeg jobber ikke i posten,vet ikke hvor du tar det fra, men har jobbet der og vet endel om hva som skjer der, men må si det er synd at du ser ned på folk som ikke lever ditt liv,,triste greier.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok,jeg må bare for dette blir facepalm deluxe...posten har hatt nedskjæringer innenfor postkontor og brev pga dette er gått over digitalt, derimot så øker netthandelen og samtidig fortjenelsen til posten. Og gjennomstrømningen er høy "på gulvet"for der er det mange vikarer og studenter.

Ja,du bryr deg nok godt om å måtte forsvare voldsdømte og voldtektsmenn eller hur? Du må jo være moralens vokter!

Jeg har nådd mine mål m.t.p utdanning og jobb så jeg har andre mål her i livet:)

"Ja,jeg har dysleksi.Hva hvis jeg hadde det?" Dette forsto jeg ikke men du kan vel sikkert opplyse meg via et eller annet paragraf.

Auda,tror du en HR ansatt tjener 400 000kr? Prøv heller opp mot 700.000kr du så snakker vi:) lykke til med startlønna di og nedbetalinga av gjelda:) og en ape klarer nok å forsvare en annen ape. Pluss at hvem som helst forstår at shit happens i alle bedrifter,ting forsvinner/blir stjålet etc, har du ikke fått med deg det så har du levd under en stein.

Men du,takk for diskusjonen da,veldig opplysende må jeg si. Og ikke glem at om du havner på kiwi så skal jeg ha hvert 4.bind gratis;)

(Ok,nå gidder jeg ikke mer,skriv hva du vil,se ned på mennesker så mye du vil,det er bare deg det feiler noe)

:(

HR hahaha

Endret av Bbc_tromvik
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...