Gjest Kritisk Skrevet 2. november 2014 #41 Del Skrevet 2. november 2014 Jeg synes det er litt interessant at CBE ofte skriver om møtene med CP og mannen, kaller dem venner etc., men jeg har aldri sett CP nevne CBE på sin egen blogg. tror nok CP er varsom med å omtale CBE for å ikke få denne trassige tenåringsmannen til CBE på nakken 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MiniMjau Skrevet 2. november 2014 #42 Del Skrevet 2. november 2014 Er vel kanskje ikke så "stort" for CP å ha et foretningsmøte med ff/lke. Og hun anser kanskje slike "småting" som uviktige å blogge om? Hun har nok møte med klienter ofte, og virker generelt mer verdensvant enn ff. CP drar feks til Paris og blir invitert til LV. Hun har en helt annen status som moteblogger enn det FF har. Anser ikke FF som noen moteblogger i det hele tatt egentlig, til tross for at hun viser frem ulike antrekk. hun har kanskje veldig lyst til å bli det? 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Salmonella Skrevet 2. november 2014 #43 Del Skrevet 2. november 2014 (endret) Om Camilla Pihl skal blogge om de avtalene hun har med Caroline Berg Eriksen så går det kanskje under en form for reklame og da burde hun vel blogget om alle klientavtalene sine og det er vel kanskje ikke det hun vil bruke bloggen sin til? Endret 2. november 2014 av Salmonella Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Salmonella Skrevet 2. november 2014 #44 Del Skrevet 2. november 2014 Er vel kanskje ikke så "stort" for CP å ha et foretningsmøte med ff/lke. Og hun anser kanskje slike "småting" som uviktige å blogge om? Hun har nok møte med klienter ofte, og virker generelt mer verdensvant enn ff. CP drar feks til Paris og blir invitert til LV. Hun har en helt annen status som moteblogger enn det FF har. Anser ikke FF som noen moteblogger i det hele tatt egentlig, til tross for at hun viser frem ulike antrekk. hun har kanskje veldig lyst til å bli det? Det første du sier der blir jo veldig rart.. Hvorfor skulle hun gidde å være manager til Caroline Berg Eriksens blogg om det du sier stemmer? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MiniMjau Skrevet 2. november 2014 #45 Del Skrevet 2. november 2014 Det første du sier der blir jo veldig rart.. Hvorfor skulle hun gidde å være manager til Caroline Berg Eriksens blogg om det du sier stemmer? Det jeg mener er at cp antagelig har mange slike møter, og at hun ikke kan blogge om alle, ikke engang om ff. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Salmonella Skrevet 2. november 2014 #46 Del Skrevet 2. november 2014 Det jeg mener er at cp antagelig har mange slike møter, og at hun ikke kan blogge om alle, ikke engang om ff. Ok Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Valetta Skrevet 2. november 2014 #47 Del Skrevet 2. november 2014 Men er det vanlig og "forventet" at CP skulle blogget om foretningsmøter? Det er jo totalt uinteressant for andre enn de som var tilstede? Tenker at det er sånt som skjer i kulissene bare...og at det bare er de mest desperate bloggerne som føler behov for å legge ut slikt 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hinkelpinkel Skrevet 2. november 2014 #48 Del Skrevet 2. november 2014 Nå er det vel relativt sjelden at CP skriver noe om vennene sine uansett? Hun blogger jo for det meste om cuteness overload. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Valetta Skrevet 2. november 2014 #49 Del Skrevet 2. november 2014 Linni er en MEISTER i å blogge om slike foretningsmøter. " Møte med verdens BESTE advokat <3", "Møte med verdens fiiineste regnskapsfører" 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kritisk Skrevet 2. november 2014 #50 Del Skrevet 2. november 2014 Linni er en MEISTER i å blogge om slike foretningsmøter. " Møte med verdens BESTE advokat <3", "Møte med verdens fiiineste regnskapsfører" K andersen også, tar heeeeelt av iblant! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Weetzie Skrevet 2. november 2014 #51 Del Skrevet 2. november 2014 Er vel kanskje ikke så "stort" for CP å ha et foretningsmøte med ff/lke. Og hun anser kanskje slike "småting" som uviktige å blogge om? Hun har nok møte med klienter ofte, og virker generelt mer verdensvant enn ff. CP drar feks til Paris og blir invitert til LV. Hun har en helt annen status som moteblogger enn det FF har. Anser ikke FF som noen moteblogger i det hele tatt egentlig, til tross for at hun viser frem ulike antrekk. hun har kanskje veldig lyst til å bli det? Ja, jeg vet - har bare merket meg at FF forsøker å fronte dette samarbeidet så mye som mulig, men jeg har kun sett PP (mannen til CP) nevne det, så jeg tenker jo mitt om hva CP synes om FF. Må si at den nye satsingen på bloggen og den nye interiørstilen FF skulle bytte til har gått meg hus forbi. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sunshine23 Skrevet 2. november 2014 #52 Del Skrevet 2. november 2014 Linni er en MEISTER i å blogge om slike foretningsmøter. " Møte med verdens BESTE advokat <3", "Møte med verdens fiiineste regnskapsfører" Huff ja enig med deg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Angstkvinnen Skrevet 3. november 2014 #53 Del Skrevet 3. november 2014 Marna aka Komikerfrue har i mange år vært naboen til Camilla Pihl og Peter Peters, i tillegg er Oslo lite og "bransjen" desto enda mindre. Det er ikke tvil i min sjel at managerteamet ble en del stresset over Fotballfruemannens tweeting. Det sier seg selv at komikerparet er hakket mer sjarmerende og likt i den riktige kretsen enn det Siljanparet er, så det er jo ikke akkurat så lurt å tweete såppas nedlatende om dem. 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ljhh Skrevet 7. november 2014 #54 Del Skrevet 7. november 2014 Marna aka Komikerfrue har i mange år vært naboen til Camilla Pihl og Peter Peters, i tillegg er Oslo lite og "bransjen" desto enda mindre. Det er ikke tvil i min sjel at managerteamet ble en del stresset over Fotballfruemannens tweeting. Det sier seg selv at komikerparet er hakket mer sjarmerende og likt i den riktige kretsen enn det Siljanparet er, så det er jo ikke akkurat så lurt å tweete såppas nedlatende om dem. Signerer den! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Honey Dew Skrevet 7. november 2014 #55 Del Skrevet 7. november 2014 Nå er det vel relativt sjelden at CP skriver noe om vennene sine uansett? Hun blogger jo for det meste om cuteness overload. Hvem er CP? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hinkelpinkel Skrevet 7. november 2014 #56 Del Skrevet 7. november 2014 Hvem er CP? Camilla Pihl. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Honey Dew Skrevet 7. november 2014 #57 Del Skrevet 7. november 2014 Camilla Pihl. Takk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg