Gå til innhold

fotballfrue - mannen


Gjest Kritisk

Anbefalte innlegg

Det er bare tull at alle hyller den ene kroppen, men ikke den andre. Det var ekstremt mange som hyllet kroppen til FOTBALLFRUE etter det bildet hun la ut. Jeg synes heller vi skal gjlre det motsatt: ikke hylle noen av dem. Javel, de klarte å bli gravide, de fleste damer klarer det. Og så fødte de, de fleste damer gjør det. Det er ikke noen bragd, man må jo få ungen ut! Alle klarer å føde enten vaginalt eller med keisersnitt. Det er ingen bragd å gå 9mnd gravid, de har ikke noe valg! De kan ikke droppe ut eller gi seg! De er tvunget til det.

At de selv valgte å få et barn er ingen bragd, hvorfor man skal "hylle de som viser frem kroppen etter fødsel", forstår jeg ikke! Hvis noen utfører livreddende hjelp til en døende person, kan man hylle dem! Eller hvis noen redder kattunger fra den sikre død i en søppelpose på e18, men å føde? Å bære frem et barn? Nei

Disse post partum-bildene til Caroline Eriksen og Anja Johansen er ikke for å hylle en kvinnes evne til å bære frem og føde barn. Det er bare den offentlige unnskyldningen deres. Alle vet jo at det handler om "ædabæda se så tynn jeg er like etter fødsel!" Jeg priser meg faktisk lykkelig for at jeg bare har sønner, som slipper å vokse opp med et så hysterisk kroppspress ifbm graviditet.

Endret av Ultiva
  • Liker 38
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Sunshine23

Det er uansett ganske åpenbart at minst ett av temaene på gårsdagens møte var LKs nyeste Twitter-stunt.

Skulle virkelig likt å vært flue på veggen der..

Gud ja :fnise: Det skulle jeg å likt å vært.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bergensia

Disse post partum-bildene til Caroline Eriksen og Anja Johansen er jo ikke for å hylle en kvinnes evne til å bære frem og føde barn. Det er bare den offentlige unnskyldningen deres. Alle vet jo at det handler om "ædabæda se så tynn jeg er like etter fødsel!" Jeg priser meg faktisk lykkelig for at jeg bare har sønner, som slipper å vokse opp med et så hysterisk kroppspress ifbm graviditet.

Svømmefrue legger ut "heia Marna"-bilde på IG og kommentarfeltet kryr av damer som mener de så ut som FF og synes så synd på seg selv fordi de ikke blir hyllet og ikke hører at "de så ekte ut".

Anja svarer jo ikke på en eneste kritisk kommentar men applauderer heller de som klager.

Hva er poenget hennes med å legge ut bildet da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ble faktisk positivt overrasket at han faktisk la ut bilde jeg! Bare synd at det kom litt sent, da hadde det faktisk vært morsomt og ikke bare.. trist.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han blir for ekkel for meg. Jeg takler han ikke, og han går alltid og forsvarer Caroline som om hun er 3 år. Hun greier å prate for seg selv.

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hva har Camilla Pihl med Fotballfrue å gjøre? Er hun "manageren" hennes? Leser egentlig ikke fotballfruebloggen, og ser at Camilla Pihl har blitt nevnt flere ganger i forbindelse med denne saken, så bare lurer på hvorfor? :)

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest daisydaisy

Det er bare tull at alle hyller den ene kroppen, men ikke den andre. Det var ekstremt mange som hyllet kroppen til FOTBALLFRUE etter det bildet hun la ut. Jeg synes heller vi skal gjlre det motsatt: ikke hylle noen av dem. Javel, de klarte å bli gravide, de fleste damer klarer det. Og så fødte de, de fleste damer gjør det. Det er ikke noen bragd, man må jo få ungen ut! Alle klarer å føde enten vaginalt eller med keisersnitt. Det er ingen bragd å gå 9mnd gravid, de har ikke noe valg! De kan ikke droppe ut eller gi seg! De er tvunget til det.

At de selv valgte å få et barn er ingen bragd, hvorfor man skal "hylle de som viser frem kroppen etter fødsel", forstår jeg ikke! Hvis noen utfører livreddende hjelp til en døende person, kan man hylle dem! Eller hvis noen redder kattunger fra den sikre død i en søppelpose på e18, men å føde? Å bære frem et barn? Nei

Det å hylle kroppen til en kvinne etter fødselen er vel en ny trend, men etter min mening burde alle kvinner hylles (av sine nærmeste i det minste) etter de har gått gravid i 9 måneder og fødet et barn. Selv om det skjer hele tiden betyr det ikke at det ikke er imponerende.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pihl og mannen er de nye managerne, ja.

Hva er det man har ansvaret for når man er manager for en blogg da? :)

Det økonomiske, designet, intervjuer, sånne ting?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er det man har ansvaret for når man er manager for en blogg da? :)

Det økonomiske, designet, intervjuer, sånne ting?

Kan være slike ting ja. + image og PR.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

He-he, det er i hvert fall åpenbart om at de har fått råd om å fremstå mindre selvhøytidelig og mer med humor, jf. 'Happy weekend from two weirdos"...

Endret av Pås
  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Smellycat

He-he, det er i hvert fall åpenbart om at de har fått råd om å fremstå mindre selvhøytidelig og mer med humor, jf. 'Happy weekend from two weirdos"...

Hahahaha. Akkurat det samme tenkte jeg da jeg så de bildene ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et annet tema på møtet med managerren var kanskje "vis litt av et hverdagsliv folk flest har. Inkludert bruk av utedress og spising av sand/grus". :)

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

ja, kanskje! Blir det for mye kjeledresser og sand og søle faller nok mange fra! Ikke lett å finne den rette balansen mellom glamour og feilbarlighet! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes det er litt interessant at CBE ofte skriver om møtene med CP og mannen, kaller dem venner etc., men jeg har aldri sett CP nevne CBE på sin egen blogg.

Endret av Weetzie
  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kariannne

Lars Kristian virker utrolig umoden. Noe som heter all pr er god pr, men ikke i dette tilfelle. Hadde vært flau om det var min mann..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...