AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2014 #1 Skrevet 29. oktober 2014 Skal til gynekologen i morgen. Jeg har så lite lyst!! I tillegg har jeg mensen. Hastesak, så kan ikke utsette, men æææh! Anonymous poster hash: efab5...9c0
Arianna Skrevet 29. oktober 2014 #2 Skrevet 29. oktober 2014 Lykke til! Prøv heller å tenke på at gynekologen faktisk gjør dette opp til flere ganger hver eneste dag! De er så vant til det som man kan bli, og har sett det aller aller meste. Det går nok kjempefint, skal du se!!
AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2014 #3 Skrevet 29. oktober 2014 Lykke til! Prøv heller å tenke på at gynekologen faktisk gjør dette opp til flere ganger hver eneste dag! De er så vant til det som man kan bli, og har sett det aller aller meste. Det går nok kjempefint, skal du se!! Med mensen? :o Anonymous poster hash: efab5...9c0
AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2014 #4 Skrevet 29. oktober 2014 Med mensen? :o Anonymous poster hash: efab5...9c0 Jeg har minst 3 pasienter om dagen som har menstruasjon under undersøkelsen. Det går helt fint Anonymous poster hash: 13d08...a9b
Arianna Skrevet 29. oktober 2014 #5 Skrevet 29. oktober 2014 Med mensen? :o Anonymous poster hash: efab5...9c0 Til og med med mensen! Tror nok de er vant til det meste som kan komme ut derfra
AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2014 #6 Skrevet 29. oktober 2014 Jeg har minst 3 pasienter om dagen som har menstruasjon under undersøkelsen. Det går helt fint Takk Føler meg bare så utrolig ekkel... Anonymous poster hash: efab5...9c0
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå