Gå til innhold

Ekstremkristen

Fremhevede innlegg

Skrevet

Kjenner du noen? Hva feiler det disse folka?

Kjenner en dame som jeg ble kjent med for ikke lenge siden. Ble min nye nabo

Så spurte hun om vi skulle bli fb venner. Egentlig kjente vi hverandre i yngre dager også, da vi er omtrent fra samme plass

Greit at folk er kristen, men her går det på det ekstreme

Hun mener bla enden er nær nå. Hver dag egentlig

Hun er i en kristen organisiasjon. De som mener at homofili er sykt osv

SEX HØRER EKTESKAPET TIL, samtidlig som hun selv er skilt og har sex utenfor ekteskspet. (jada. vet det)

Hetser islam på nett osv.

Hun blir bla irettesatt på nett av familien pga av sine holdninger.

Hva feiler det slike folk?

Anonymous poster hash: ae60f...b0a
  • Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg er sånn selv. det jeg mener med at enden er nær er at enden på mitt liv er nær og at jeg har vært døden nær hele mitt liv. jeg har ikke noe imot homofile, men jeg liker ikke å blande meg i andres privatliv. islam synes jeg er en trist religion som kutter av hender og spiser for mye kruydder. synes ikke homofili egentlig er sykt de har bare valgt vanskeligere uttrykk for sin kjærlighet? det er egentlig ganske søtt hvis de faktysk blir forelsket, men nå er jeg aseksuell og puristisk anlagt da og vil helst bo i en iglo eller en bil.

Anonymous poster hash: 4a8e5...3fc
  • Liker 2
Gjest Hummels
Skrevet (endret)

De ekstremt religiøse som hater homofili, hyler ut om at enden er nær, at alle som ikke tror på jesus kommer til å brenne i helvete i all evighet er bare å ignorere og holde seg unna. La de få styre på med seg selv.

Har ikke noe i mot vanlige kristne. Har noe i mot muslimer som er for drap, henging, steining, kutting av hoder, armer, ben og gudene vet hva, og ser ned på kvinner og homofile. De takler jeg ikke. Vanlige muslimer som kan oppføre seg har jeg ingenting i mot.

Endret av Hummels
  • Liker 3
Skrevet

Homofobi, islamhat og religiøs propaganda er alle grunner til å havne i blokkeringslista mi på facebook

• Liker 1
Skrevet (endret)

De ekstremt religiøse som hater homofili, hyler ut om at enden er nær, at alle som ikke tror på jesus kommer til å brenne i helvete i all evighet er bare å ignorere og holde seg unna. La de få styre på med seg selv.

Har ikke noe i mot vanlige kristne. Har noe i mot muslimer som er for drap, henging, steining, kutting av hoder, armer, ben og gudene vet hva, og ser ned på kvinner og homofile. De takler jeg ikke. Vanlige muslimer som kan oppføre seg har jeg ingenting i mot.

Litt off topic: Hva synes du om dødsstraffen i USA da?

Jeg er ikke muslim selv, men synes at rett skal være rett med tanke på at man ikke lovpriser det amerikanske ukritisk.

Endret av extra
Gjest Hummels
Skrevet

Litt off topic: Hva synes du om dødsstraffen i USA da?

Jeg er ikke muslim selv, men synes at rett skal være rett.

Er i mot dødsstraff. Drapsmenn slipper alt for lett unna med døden. De må låses inne for godt! La samvittigheten spise de opp. Hvis de eier følelser og samvittighet.

Det blir for idiotisk at folk skal drepe de som har drept noen for å vise at drap er galt..

• Liker 1
Skrevet

Er i mot dødsstraff. Drapsmenn slipper alt for lett unna med døden. De må låses inne for godt! La samvittigheten spise de opp. Hvis de eier følelser og samvittighet.

Det blir for idiotisk at folk skal drepe de som har drept noen for å vise at drap er galt..

Da er vi nok enige. Fint at du ser på saken fra flere vinkler.

Gjest supernova_87
Skrevet

jeg er sånn selv. det jeg mener med at enden er nær er at enden på mitt liv er nær og at jeg har vært døden nær hele mitt liv. jeg har ikke noe imot homofile, men jeg liker ikke å blande meg i andres privatliv. islam synes jeg er en trist religion som kutter av hender og spiser for mye kruydder. synes ikke homofili egentlig er sykt de har bare valgt vanskeligere uttrykk for sin kjærlighet? det er egentlig ganske søtt hvis de faktysk blir forelsket, men nå er jeg aseksuell og puristisk anlagt da og vil helst bo i en iglo eller en bil.

Anonymous poster hash: 4a8e5...3fc

Hvorfor skriver du at "du er sånn selv"? For så å skrive at du er forskjellig på nesten alle punkter? :fnise:

Skrevet

Kjenner du noen? Hva feiler det disse folka?

Kjenner en dame som jeg ble kjent med for ikke lenge siden. Ble min nye nabo

Så spurte hun om vi skulle bli fb venner. Egentlig kjente vi hverandre i yngre dager også, da vi er omtrent fra samme plass

Greit at folk er kristen, men her går det på det ekstreme

Hun mener bla enden er nær nå. Hver dag egentlig

Hun er i en kristen organisiasjon. De som mener at homofili er sykt osv

SEX HØRER EKTESKAPET TIL, samtidlig som hun selv er skilt og har sex utenfor ekteskspet. (jada. vet det)

Hetser islam på nett osv.

Hun blir bla irettesatt på nett av familien pga av sine holdninger.

Hva feiler det slike folk?

Anonymous poster hash: ae60f...b0a

Ekstremisme og fanatisme kaller man det. Jeg kjenner endel som er slik. De lever i en frykt for å leve, og har måttet finne sin trøst i Bibelen sitt ord. Hadde de bare holdt det for seg selv, så kunne de kost seg med det så mye de ville. Problemet starter når de prøver å ødelegge andre mennesker, spesiellt små barn som er lettere å påvirke. Det er trist det. Skremselspropagandaen har ingen hensikt annen enn å skape mer skremsel.

Anonymous poster hash: 957ba...381

Skrevet

Ekstremisme er det samme om det er kristne ekstremister, muslimske ekstremister osv. De ser det bare ikke selv.

Anonymous poster hash: 4dfbd...e8d
Skrevet

Jeg tror det skyldes at de er unormalt sinte og trenger noe å skylde på, sånn at de ikke klandrer seg selv.

Skrevet

Slike mennesker med ekstreme holdninger synder like mye som oss "vanlige"

Mange tilfeller viser de mere hat og fordømmelse.

Hvis det er slik en " Gud " skal være så holder jeg meg heller til det andre alternativet i bibelen " skuffle kull " :ler:

Er ateist , holder mine kort åpne ;)

Skrevet

Homofobi, islamhat og religiøs propaganda er alle grunner til å havne i blokkeringslista mi på facebook

Gjelder dette også fobi og hat mot kristendom?

;)

Anonymous poster hash: 89026...0b1

Skrevet

synes ikke homofili egentlig er sykt de har bare valgt vanskeligere uttrykk for sin kjærlighet?Anonymous poster hash: 4a8e5...3fc

På samme måte som da du måtte velge om du ville være hetrofil, mener du?

:roll:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...