Gå til innhold

Holder på å eksplodere!

Fremhevede innlegg

Gjest FuturePrimitive
Skrevet

Er du passe dum eller?? hva har det med saken å gjøre? Og hva gjør du inne på kg egentlig? er du kastrert eller?

Du virker jo from som Jesus selv..lurer på hvor du har fått det fra :)

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Mamma 84, du må da kunne svare skikkelig selv om du får svar du ikke liker? Overse innlegget, da.

Jeg skjønner jo at dere har dype problemer dere imellom, sånn som du skriver, men er det virkelig umulig å overkomme når det gjelder barnet ditt sin bursdag? Skylder du ham ikke å legge vekk komfliktene akkurat da? Jeg forstår mormor at hun vil komme dagen etter når hun ikke kan komme selve familiedagen. Hvis du virkelig ikke kan tåle at hun er der under barnebursdagen, hva med å la henne komme tidligere på dagen, gi gaven sin til barnebarnet sitt og være med ham litt? Gjør det klart at du ikke har tid til å være vertinne, for du har et barneselskap å forberede. Hvis dette er i helgen, da ...

Eller spør om hun kan komme en annen dag det passer?

Endret av Harlekin
  • Liker 1
Skrevet

Du høres ikke akkurat ut som et sjarmtroll du heller, så det er vel gjerne ikke bare sin mor som er problemet i denne saken.

Uansett. Som mormor er det sikkert kjipt å være bortreist når barnebarnet skal feires med familiebursdag. Hadde det vært min mor så hadde hun sikkert blitt kjempeglad for å da få være med på barnebursdagen i steden. En litt annen type feiring, men likevel får hun da ta del i å feire barnebarnet. Om så bare for å være kjøkkenassistent og hjelpe med mat og rydding. Her bør du sette barnet i fokus, og ikke deg selv. Barnets kontakt med besteforeldrene er viktig synes jeg.

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...