Gå til innhold

Kvinner mer tolerante enn menn?


WubWub

Anbefalte innlegg

Dette vet vi alle er tull fra ende til annen. Rene sludderet

Vi vet alle at du er ute etter å provosere :)

Men det jeg skriver er faktisk sant. Seksuelt er jeg mye mer liberal enn han.

Anonymous poster hash: 36b4c...7ed

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

du føyer deg pent inn i rekken av kvinner som ikke vil ha en bifil kjæreste.

mens gutter derimot har null problem med å ha ei bifil kjæreste.

oser fordommer og intoleranse lang vei her

Melkeintoleranse.

http://nhi.no/sykdommer/allergi/matvareallergi-og-intoleranse-kostrad/melkeintoleranse-kostrad-827.html

Verste folka jeg veit om. Tenk å snu ryggen til det mest naturlige og sunne på denne jord. Neste gangen du drar sammen Skype-panelet ditt til debatt Wubbiz, kan du ikke spørre hva de syns om dette? Selv syns jeg at kjølhaling på oversiden av en Boeing 747 hadde vært på sin plass.

Anonymous poster hash: 7e726...b1c

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest pluviophile

var da voldstomt til kakehysteri på deg. prøver du presse meg til å bli like fet og usunn som deg?

Ikke noe farlig å spise kake om du er en aktiv crossfit-trener som meg. Vi har nemlig lov til å ha spise dager. Ferdig snakka.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Melkeintoleranse.

http://nhi.no/sykdommer/allergi/matvareallergi-og-intoleranse-kostrad/melkeintoleranse-kostrad-827.html

Verste folka jeg veit om. Tenk å snu ryggen til det mest naturlige og sunne på denne jord. Neste gangen du drar sammen Skype-panelet ditt til debatt Wubbiz, kan du ikke spørre hva de syns om dette? Selv syns jeg at kjølhaling på oversiden av en Boeing 747 hadde vært på sin plass.

Anonymous poster hash: 7e726...b1c

de verste folka er kvinner som forhåndsdømmer bifie menn, putter de i søplebøtta og kaster de. snakk om intoleranse og hat. hvor kommer dette fra? hvorfor er kvinner fyllt av så mye intoleranse? jeg skjønner det ikke.

vi lever i et sekulært samfunn så kvinner har da ingen grunn til å diskriminere bifile menn på denne måten?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke noe farlig å spise kake om du er en aktiv crossfit-trener som meg. Vi har nemlig lov til å ha spise dager. Ferdig snakka.

jeg kjemper som alltid en kamp de svake og undertrykte i samfunnet. hvor alle andre vakler og piper så står jeg frem med en sterk klar tale om at vi ikke lenger godtar diskriminering !

ikke mobb kameraten min for da får du med meg å gjøre ! jeg slåss for de som ikke kan!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hummels

Jeg kunne ikke ha tenkt meg å være sammen med en bi mann pga av smittefaren (menn som har sex med menn er skikkelig dårlige til å beskytte seg).

Anonymous poster hash: 9dc15...960

Jeg beskytter meg som oftest skal jeg si deg. Å når jeg er i forhold så har vi sex kun med hverandre så klart, av og til noen jenter vi kjenner som er med oss, og vi er 100% sikker begge to av vi ikke har noe som helst sykdommer. Kvinner kan da være like dårlige på å beskytte seg selv. Vertfall når de har sex med menn.

Gjorde du seriøst det? Veldig spesielt å spørre folk om noe sånt på skype, og tviler på at alle svarte det samme. Klarer ikke tro på det der.

Anonymous poster hash: 4d981...2d5

Ja virker litt rart at alle har samme mening.

Mitt inntrykk av bifile menn er at de som oftest egentlig er homofile, mens bifile jenter bare har eksperimentert. Det er ganske stuerent for jenter å eksperimentere med andre jenter, i motsetning til hvordan det er for gutter.

Så jeg hadde vært skeptisk fordi det hadde vært en svært god mulighet for at mannen egentlig ikke tente på meg.

Tror kanskje mennene du spurte så for seg korte seksuelle forhold med en slik kvinne, og ikke som en mor til sine barn og en de skal være sammen med resten av livet. Kvinner tenker annerledes. De vil svært ofte tenke "hvordan vil han være som far, og kunne jeg tilbrakt hele livet med en mann som muligens er homofil"

Anonymous poster hash: 36b4c...7ed

Jeg er 100% bifil. Jeg vet at jeg ikke er homofil. Har egentlig alltid tent på både kvinner og menn og kan forelske meg i begge. Er sammen med en gutt/mann.

Folk som hakker ned på homofile, lesbiske og bifile kan bare drite å dra. Det er sikkert noe som er ekkelt på de selv likevel.. Sex med det samme kjønn er bare deilig. Ikke kan han bli gravid heller :D

Endret av Hummels
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det der har ikke noe med om man tolererer homofili Ts. Jeg synes feks ikke det er så tennene å tenke på at en mann jeg har sex med har hatt sex med menn, men har absolutt ikke noe i mot mennesker som er homofile/bi forde! Respekterer de like mye som alle andre :)



Anonymous poster hash: 260c3...873
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det der har ikke noe med om man tolererer homofili Ts. Jeg synes feks ikke det er så tennene å tenke på at en mann jeg har sex med har hatt sex med menn, men har absolutt ikke noe i mot mennesker som er homofile/bi forde! Respekterer de like mye som alle andre :)

Anonymous poster hash: 260c3...873

jeg syntes heller ikke det er tennende at 2 damer kliner. men jeg har ikke noe imot 2 kvinner som kliner fordet.

så hvorfor er du så fordomsfull?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det der har ikke noe med om man tolererer homofili Ts. Jeg synes feks ikke det er så tennene å tenke på at en mann jeg har sex med har hatt sex med menn, men har absolutt ikke noe i mot mennesker som er homofile/bi forde! Respekterer de like mye som alle andre :)

Anonymous poster hash: 260c3...873

enda en bekreftelse på hvor intolerante og dømmende kvinner er.

jeg kan garantere deg at INGEN menn har de samme sjuke og nedverdigende holdninge dine ovenfor bifile kvinner med mindre de er dypt religiøse

Endret av WubWub
Lenke til kommentar
Del på andre sider

enda en bekreftelse på hvor intolerante og dømmende kvinner er.

jeg kan garantere deg at INGEN menn har de samme sjuke og nedverdigende holdninge dine ovenfor bifile kvinner med mindre de er dypt religiøse

Unnskyld meg, men hva er det meg deg? Jeg er på ingen måte dømmende eller mangler toleranse. Jeg personlig finner det ikke attraktivt eller sexy, men dersom en mann jeg elsker hadde vist seg å være bifil, så hadde jeg ikke avsluttet forholdet pga. det. Jeg har heller ikke noe i mot menn som tenner på andre menn, synes ikke det er ekkelt, selv om jeg heller ikke synes det er direkte tennene. Hva vil du egentlig fram til med denne tråden? Hva er poenget? Har du ikke noe annet mer nyttig å bedrive tiden din med? :)

Anonymous poster hash: 260c3...873

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg syntes heller ikke det er tennende at 2 damer kliner. men jeg har ikke noe imot 2 kvinner som kliner fordet.

så hvorfor er du så fordomsfull?

Jeg har ikke noe i mot kvinner eller menn som kliner med en av samme kjønn. Hvor har du det fra?

Anonymous poster hash: 260c3...873

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet at det jeg sier nå er fordomsfullt, men når det kommer til sex og forhold er det faktisk lov å være fordomsfull og å ha personlige preferanser.

Det er en kjent sak at homofile menn ofte har mange partnere og skjeldent bruker kondom. Risikoen for kjønnssykdommer (og alvorlige kjønnssykdommer som HIV) er uendelig mye større blandt homofile menn enn for lesbiske kvinner, både på grunn av mange partnere, og fordi sykdommer smitter lettere når man tar den bak.

Det siste jeg vil ha her i verden er HIV. Homofile menn og menn fra Afrika er derfor utelukkede.

Når det gjelder sammenligningen din, må du selv se at denne ikke er helt fair. Spør de samme personene om hva de synes om å dusje med en homofil person av samme kjønn, og se hva slags svar du får.



Anonymous poster hash: 35ca0...da9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet at det jeg sier nå er fordomsfullt, men når det kommer til sex og forhold er det faktisk lov å være fordomsfull og å ha personlige preferanser.

Anonymous poster hash: 35ca0...da9

Elementary, my dear Watson. Bruk dine små grå nå.. Dine egne utsagn bekrefter mine antagelser om om at kvinner er mer dømmende enn menn.

Ja du er fordomsfull og intolerant. Bare innrømm det, du som de fleste kvinner.

Vi oss gutter derimot har ikke noe problem med bifile kvinner fordi vi er tolerante og omsorgsfulle

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Toleranse bør vel helst måles når det gjelder holdninger og oppførsel rettet mot mennesker hvis handlinger eller eksistens ikke direkte angår deg selv. I motsatt fall kan vel gjerne egoistiske og private årsaker påvirke resultatet - som f.eks. lysten på trekant.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Toleranse bør vel helst måles når det gjelder holdninger og oppførsel rettet mot mennesker hvis handlinger eller eksistens ikke direkte angår deg selv. I motsatt fall kan vel gjerne egoistiske og private årsaker påvirke resultatet - som f.eks. lysten på trekant.

ja nemlig, alle kvinner er egoistiske. der ser dere

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du overser glatt de svarene som ikke passer deg, og trekker frem kun det som kan ligne dine meninger. Når du i tillegg tolker svar i din retning som egentlig ikke er det så skjønner jeg at du bare troller.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Er mann, og jeg ser stadig det nevnes at "alle" menn kan tenke seg en bifil dame.

Vel, det gjør ikke jeg. Kunne ikke tenke meg å dele dama med noen, enten det måtte være en kvinne eller en annen mann.



Anonymous poster hash: aae63...90c
Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja, at du ikke kunne vært sammen med en bifil gutt. det samme svaret som de 20 jentene jeg spurte gav.

mens 20 gutter sa de kunne vært sammen med bifile jenter uten problem.

så du bekrefter jo at jenter er mindre tolerante enn gutter

Jævla idiot.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gutter som alltid tenker med kuken, ja, girl on girl, sykt hot, kanskje jeg får trekanter ut av dette, ÆSJ!

Blir seriøst kvalm av dere gutter(ikke menn) som tenker slikt. Vil dere ha en kjæreste dere en dag skal elske, så ikke tenk på andre jenter! Hvorfor skal det alltid være andre jenter involvert, omg. :kvalm:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...