Gjest Lille Du Skrevet 18. juli 2004 #1 Skrevet 18. juli 2004 Lurer litt på åssend et går/ gikk med dere som kastet dere med på dietten? funket den...gikk dere ned? Lille Du
MzS Skrevet 19. juli 2004 #2 Skrevet 19. juli 2004 Hei hei! Det går bra med meg, er fortsatt 4 kg lettere enn da jeg startet på dietten og går fortsatt ned, enda nå skeier jeg veldig ut i helgene Er kjempeflink i ukene da, til å følge prinsippene i dietten og til å trene. Føler meg bedre enn på lenge, lett og fin i kroppen. Deilig å slippe den tunge metthetsfølelsen du får etter å ha spist mye karbohydrater... Spiser karbohydrater altså, men bare de aller groveste. Og det er rart med det - i ukene når jeg følger dietten (fase 2 altså, ikke den strengeste fasen) så har jeg overhodet ikke lyst på godteri eller usunn mat! Mens i helgene når jeg ikke følger den like bra merker jeg godtesuget bedre kan du si ja... Det er helt tydelig at dette med å spise for å holde blodsukkeret stabilt virkelig har noe for seg. Kommer helt klart til å fortsette å leve etter "hovedreglene" til SB-dietten! Må bare bli enda litt flinkere i helgene også... Klem
Piglet Skrevet 19. juli 2004 #3 Skrevet 19. juli 2004 Les her: http://forum.kvinneguiden.no/viewtopic.php...ght=south+beach Piglet
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå