FruRaeder Skrevet 30. oktober 2014 #21 Skrevet 30. oktober 2014 Går i bølgedaler hvor mye "likes" jeg får, og det er sjelden de nærmeste vennene som "liker". Hvor mye "liker" du egentlig? Jeg liker kanskje maks 5-10 bilder hver dag, så det vil jo være rart av meg å forvente 100 likes hvis jeg skulle legge ut noe. Moren min og lillesøsteren min kan få flere hundre "likes" på et helt vanlig innlegg, men det samme gjelder vennene deres. Mine venner og de på min alder legger stort sett aldri ut noe.
Okapi Skrevet 30. oktober 2014 #22 Skrevet 30. oktober 2014 13/196. Ramlet meg aldri inn å sjekke før jeg så denne tråden.
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2014 #23 Skrevet 30. oktober 2014 Går i bølgedaler hvor mye "likes" jeg får, og det er sjelden de nærmeste vennene som "liker". Hvor mye "liker" du egentlig? Jeg liker kanskje maks 5-10 bilder hver dag, så det vil jo være rart av meg å forvente 100 likes hvis jeg skulle legge ut noe. Moren min og lillesøsteren min kan få flere hundre "likes" på et helt vanlig innlegg, men det samme gjelder vennene deres. Mine venner og de på min alder legger stort sett aldri ut noe. Liker du så mange bilder HVER dag? Det var jo ikke lite i det hele tatt syns jeg da! Anonymous poster hash: c9aec...5cf
FruRaeder Skrevet 31. oktober 2014 #24 Skrevet 31. oktober 2014 (endret) Liker du så mange bilder HVER dag? Det var jo ikke lite i det hele tatt syns jeg da!Anonymous poster hash: c9aec...5cf Bilder nei. Skrev mye feil ser jeg nå. Mente innlegg, lenker osv. Skrev maks, og antallet stemmer nok sikkert mer for en uke. Er ikke Facebook hver dag heller. 😅 Endret 31. oktober 2014 av seductive
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2014 #25 Skrevet 31. oktober 2014 Bilder nei. Skrev feil. Mente innlegg, lenker osv. Skrev maks, og antallet stemmer nok mer for en uke. Ofte "liker" jeg ikke noe. Er ikke så ofte på Facebook. Åjaa, da misforstod jeg visst! Anonymous poster hash: c9aec...5cf
FruRaeder Skrevet 31. oktober 2014 #26 Skrevet 31. oktober 2014 Åjaa, da misforstod jeg visst! Anonymous poster hash: c9aec...5cf Neida, bare jeg som skrev feil. Er litt i svime om dagene.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå