Billeba Skrevet 18. juli 2004 #1 Skrevet 18. juli 2004 Vi har som nevnt i en tidligere tråd ikke helt funnet ut hvilken sang solisten vår skal synge under vielsen. Men etter å ha hørt "Closest thing to cazy" med Katie Melua synes vi begge at dette er en nydelig sang. Men vi klarer ikke helt å tolke teksten. Blir den litt "feil" i denne anledningen? Hva synes du??????
Seterjenta Skrevet 20. juli 2004 #2 Skrevet 20. juli 2004 Jeg synes også det er en nydelig sang, men vet ikke om jeg ville brukt den i kirka. Deler av sangen (refrenget) er søt, men resten synes jeg handler litt om å svikte... Likevel klarer hun ikke å gi slipp på han...? Her har du teksten hvertfall, enklere å lese det enn å høre det av og til CHORUS: This is the closest thing to crazy I have ever been Feeling twenty-two, acting seventeen, This is the nearest thing to crazy I have ever known, I was never crazy on my own. And now I know that there's a link between the two, Being close to craziness and being close to you. Lykke til med valget! Deler av tesksten er slettet. Du kan ikke poste innlegg som inneholder, sangtekster og annet materiale med kopirett (Kopinor.no) Remyline Moderator
Snorkie Skrevet 20. juli 2004 #3 Skrevet 20. juli 2004 Vi vurderer å ha Unintended med Muse. Begge synes den sangen er helt nydelig (men den kan om enn tolkes litt trist da). Hvis vi bruker den kommer det til å bli med gitar. Her er teksten: You could be my unintended Choice to live my life extended You could be the one I’ll always love You could be the one who listens to my deepest inquisitions You could be the one I’ll always love Deler av tesksten er slettet. Du kan ikke poste innlegg som inneholder, sangtekster og annet materiale med kopirett (Kopinor.no) Remyline Moderator
Gjest Tex Skrevet 20. juli 2004 #4 Skrevet 20. juli 2004 Ikke glem at både prest og organist skal godkjenne valgene først da...
magnhild Skrevet 20. juli 2004 #5 Skrevet 20. juli 2004 Fine sanger alle sammen!! Vi skal ha 'Et liv for deg' av han i Real GRoup...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå