Gå til innhold

Hvor oppbevarer dere bamser?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Ungen min har så utrolig mange bamser, selvom hun er under to år. Noen er så digre også, hvor oppbevarer man bamser? Har en søppelsekk full tenker jeg. (Slapå v, hun får ikke flere).

Anonymous poster hash: f917e...14c

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Slapp av*

Anonymous poster hash: f917e...14c

Skrevet

Mine bamser satt pent på en hylle som min far satte opp over sengen min.

Anonymous poster hash: d686e...bb0
Skrevet

De hun liker best har vi i en fin kurv ved sengen hennes. Resten ligger i lekekasser og noen har vi gjemt bort.

Skrevet

Fretex.

(Og de barnet er mest knyttet til beholder man)

Anonymous poster hash: bad7f...d64
  • Liker 1
Skrevet

Har en stor stråkurv på soverommet som de sitter i, også har hun en eller to om gangen i lekegrinda.

Regner med at når hun blir litt eldre (2-3 år) så bruker vi babysenga til bamser siden hun må ha større seng selv da.

Skrevet

Fretex.

Da jeg var 14 kastet min stefar to søppelsekker med alle mine bamser i "med uhell".

Pass på hvilke barnet liker av dem og har relasjon til. Utover det kan det gjerne gå til fretex, eller liknende.

Anonymous poster hash: ebfd0...3c2
Skrevet

Tivolibamser og bamser som er ødelagte eller som de ikke har noe forhold til kaster vi eller gir til Fretex el.l. Ellers er de litt i sengen og litt i lekekasser. De små har vel en 8-10 stk hver.

Skrevet

Min tremenning hadde fire hyller, - en på hver vegg på rommet sitt, hvor det satt hauger av bamser. Husker jeg riktig hadde hun 88 til sammen, og de fleste satt på de hyllene

Gjest Ive Lina
Skrevet (endret)

Min tremenning hadde fire hyller, - en på hver vegg på rommet sitt, hvor det satt hauger av bamser. Husker jeg riktig hadde hun 88 til sammen, og de fleste satt på de hyllene

Er det mulig?

Mine barn hadde 2-3 bamser hver.

Man må tenke på hvor vanvittig mye støv slike bamser samler. Jeg hadde aldri hatt haugevis av bamser på rommet til barna.

Endret av Ive Lina
Skrevet

Yngste sønnen min er astmatiker, så ingen bamser på soverommet.

Eldste har 1 stor bamse han fikk som nyfødt, den sitter i en gammel stol på kottet.

Skrevet

I sånne fra IKEA: 0102700_PE248155_S2.JPG

Anonymous poster hash: 552e6...814
Skrevet

I sånne fra IKEA: 0102700_PE248155_S2.JPG

Anonymous poster hash: 552e6...814

Vi har bamsene i en sånn her.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...