Gå til innhold

Stillegående klitorisvibrator

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg har en klitorisvibrator som heter Lelo Nea men den har begynt å bråke sånn når jeg bruker den.

Er ganske tynne vegger der jeg bor og vil ikke at de andre i huset skal høre det.

Er det noen som har noen tips til klitorisvibratorer som er stilegående, men som allikevel er kraftige? Og som er rimelige når det kommer til pris?

Takk for svar! :)

Anonymous poster hash: f8a56...188
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har Lelo sin Siri, og kan vel ikke annet en å skryte av lav lyd når jeg ble 'tatt på senga' av et familiemedlem her en morgen med halv styrke (som er mer en nok for meg) og det ikke ble lagt merke til av den andre. Litt dyr syns jeg, men den er verdt det. Kjente på nea også i butikken, men har ikke sans for hard plast, Siri har silikon på tuppen. Minus er at den ikke er vanntett og må derfor passe på så en ikke får mye kliss ved knappene, og er litt kronglete å gjøre rent etterpå. :)

Eller så har jeg en mystic wand jeg er veldig glad i. Den har alt minus lyden som blir litt for høy for en rask en med folk på utsiden av døra. Men hvis alle andre ser på tv eller sover så er det null problem å bruke den. :)

Anonymous poster hash: 48b63...ca6

• Liker 1
Skrevet

Jeg har Lelo sin Siri, og kan vel ikke annet en å skryte av lav lyd når jeg ble 'tatt på senga' av et familiemedlem her en morgen med halv styrke (som er mer en nok for meg) og det ikke ble lagt merke til av den andre. Litt dyr syns jeg, men den er verdt det. Kjente på nea også i butikken, men har ikke sans for hard plast, Siri har silikon på tuppen. Minus er at den ikke er vanntett og må derfor passe på så en ikke får mye kliss ved knappene, og er litt kronglete å gjøre rent etterpå. :)

Eller så har jeg en mystic wand jeg er veldig glad i. Den har alt minus lyden som blir litt for høy for en rask en med folk på utsiden av døra. Men hvis alle andre ser på tv eller sover så er det null problem å bruke den. :)

Anonymous poster hash: 48b63...ca6

Takk for svar. Den skal jeg undersøke nærmere :D

Skrevet

Hei, jeg jobber på kondomeriet og bestselgeren hos oss er vibratoregget "Mimi". Denne er silikonbelagt, stillegående og hakket kraftigere enn Nea.

http://www.kondomeriet.no/produkt/mimi-vibrende-egg/26239443

Anonymous poster hash: 78926...ba1

Takk for tipset, den skal jeg sjekke ut :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...