Gå til innhold

bifil hav

Fremhevede innlegg

Skrevet

Kanskje litt rar trår da det egentlig ikke et spesielt viktig for meg, og jeg bryr meg egentlig ikke om "hva jeg er" heller, men men, så sitter man å tenker da!

Hvert fall! Jeg har alltid spesielt tent på store og muskuløse karer,og elsker følelsen sv å være liten i forhold til dem, det tenner meg faktisk til og med, på en måte. Jeg har en samboer som jeg elsker og håper å dele resten av livet mitt med, så derfor den delen om at jeg egentlig ikke bryr meg. Har verken lyst til å ha sex med andre menn eller kvinner når jeg har han :)

Men så har det seg slik at jeg oftere blir tiltrukket sv jenter enn av menn? En sjelden gang ser jeg en mann jeg liker, men mye oftere ser jeg jenter! Har vært veldig forelsket i mange jenter, slik at man oppfører seg som en liten fjortis rundt dem og fniser og ler av alt.. Drømmer om å kysse dem når du snakker med dem osv. MEN jeg kunne ALDRI tenkt meg å ha sex med en jente, syntes det er skikkelig avventende og virker veldig kjedelig... Kunne kanskje blitt slikket av en jente om jeg måtte (det sier jo nok) men aldri skikket selv. Og jeg hadde nok følt at noe manglet, altså penis!

Så for å oppdatere, det er som oftest jenter jeg blir hodestups forelsket i, men kunne aldri ja tenkt meg å ha sex med de! Det er bare menn jeg tenner seksuelt på og hele kjemien mellom mann/kvinne! Tenker kanskje at det har noe med at jeg tenner på store og sterke menn og å være liten, men alle jentene jeg har vært forelsket i er på samme størrelse som meg (høyde og vekt), og at de derfor ikke samsvarer med hva jeg tiltrekkes av seksuelt! :vetikke:

Syntes det bare er så rart, for da jeg var ute på byen før var det alltid jenter jeg hadde lyst til å kysse og flørte med (selv om jeg aldri turte da)... Og jeg møtte veldig sjeldent gutter som jeg likte. Det kan jo bare være så enkelt som at jeg er veldig kresen når det kommer til menn, og at det derfor var så få jeg møtte som jeg har likt. Altså min optimale mann ville sett ut som en viss Arnold slik han gjorde da han var yngre! Første terminator filmen, eller conan osv.

Anonymous poster hash: 97e4c...d29

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Åj sann! Det var ikke akkurat den overskriften der jeg var ute etter :fnise: bommet lit på knappene. Jaja

Anonymous poster hash: 97e4c...d29

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...