Gå til innhold

Blir det ikke no utdrikkningslag?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå er det bare tre uker igjen til den store dagen...

2 helger igjen med mulig utdrikningslag. Men jeg tror ærlig talt ikke at det blir noe utdrikningslag på meg...

Venninnene tror visst at jeg ikke kan gå utom døra fordi jeg har ei lita tulle på 4 mnd. Man kan jo ha det kos selv om man ikke blir "kidnappa" og skjenka full....(spise go mat m/litt vin, en tur til manikyr...)

Føler meg litt glemt jeg... :roll: Trodde "alle" pleide å ha utdrikningslag...

Videoannonse
Annonse
Gjest Fighter
Skrevet

Hva sier forloveren din da? Har hun nevnt noe om utdrikningslag? Du kan jo nevne at du kunne tenkte deg en kveld med litt god mat og vin.

Skrevet

Har ikke snakka med ho på en stund,

ho har vært på ferie... Men ho har aldri spurt eller nevnt det... Lillejenta har enda ikke begynt med tåteflaska, så det hadde jo vært greit å vite om hun planlegger noe...

Skrevet

Har du pratet med venninnene dine om dette? Du har tydeligvis fått med deg at DE ikke tror du kan finne på noe siden du har ei lita jente, men har DU sagt i fra at dette ikke er tilfellet? Det er jo fullt mulig å ha en koselig picnic eller lignende! Bare det å få være sammen med venner som betyr noe og ha en jentekveld er jo kjempe kos - og veslejenta kan vel være med?

Skrevet

Mitt lag var mandagen rett før bryllupet...

Skrevet

Nei, har ikke snakka med dem om dette... Syns det blir litt teit om JEG skal komme med ønsker til utdrikningslaget...

Men kanskje det er akkurat DET jeg burde gjøre... Men jeg vet ikke om jeg gidder å stelle i stand hele kalaset selv...Har jo nok å tenke på: 2 barn, hus som må ryddes til det kommer masse folk, nært forestående bryllup med masse gjøremål....

Samtidig hadde det vært utrolig gøy med en skikkelig jentekveld...med barnevakt til eldstemann

*drømmer*

Skrevet

Kan du ikke foreslå det for forloveren din, at dere samles en gjeng med jenter med god mat og alkoholfri drikke, og musikk og bilder fra gamle dager så mimrer dere litt.

Vi bruker alltid å ha gaveoverrekning i våre utdrikningslag, der hver gave symboliserer en episode i brudens liv sammen med den som kjøpte gaven.

Går fint at selv om en er edru. Kanskje litt vanskelig og foreslå slikt selv, men synes egentlig forloveren din burde tenkt på slikt selv.

Gjest Anonymous
Skrevet

Hei, Lotte20.

Har ingen gode råd, men ville bare si at jeg har det omtrent slik som du jeg også. (riktignok uten baby)

Min forlover er veldig travelt opptatt for tida - blant annet med flytting fra en kant av landet til en annen. Og hun har rett og slett ikke tid til å stelle istand noe stort utdrikningslag. I går tok hun mot til seg og fortalte at hun hadde såå dårlig samvittighet, men at hun håpet jeg kunne holde av en bestemt dag så vi kunne "drikke vin".

Jeg må innrømme at jeg hadde håpet på litt mer enn at hun og jeg skal drikke vin en kveld, så jeg føler meg nok litt glemt jeg også hvis det er det det blir til.

Men jeg tenker at dette er faktisk en av tingene rundt bryllupet jeg ikke får gjort noe med, så det får bli slik forloveren vil.

Og dessuten kan det jo hende at både din og min forlover har mer i tankene enn det vi vet. Det er jo alltid mye hemmelighetskremmeri rundt utdrikningslag. Vi får krysse fingrene for det. :-)

Lykke til med mulig utdrikningslag og ihvertfall med bryllupet. Vi gifter oss samme dag :-)

Skrevet
Min forlover er veldig travelt opptatt for tida - blant annet med flytting fra en kant av landet til en annen. Og hun har rett og slett ikke tid til å stelle istand noe stort utdrikningslag. I går tok hun mot til seg og fortalte at hun hadde såå dårlig samvittighet, men at hun håpet jeg kunne holde av en bestemt dag så vi kunne "drikke vin".

Jeg må innrømme at jeg hadde håpet på litt mer enn at hun og jeg skal drikke vin en kveld, så jeg føler meg nok litt glemt jeg også hvis det er det det blir til.

Jeg synes den som er forlover bør stelle i stand utdrikningslag når hun har sagt ja til å være forlover! Og hvis hun ikke kan av en eller annen grunn, så kan hun sende ballen videre til en annen venninne. Jeg har vært vertinne for to utdrikningslag fordi forloveren enten ikke kunne ha det selv eller bodde på en annen kant av landet. Men kanskje de overrasker deg i siste liten Lotte...! :wink:

Skrevet

Godt å høre at det ikke er bare meg da Ingeline. Men du har i det minste fått en "beklagelse" om at det ikke blir noe.

Verken jeg eller sambo har hørt noe fra henne om dette (det vet jeg helt sikkert, siden jeg må være litt forberedt mht pumping av melk til vesla) Søstra mi - som er en god venninne har andre planer denne førstkommende helga...og helga etter begynner vi å få det utrolig travelt (skal forberede all maten + bryllupskaka selv...i tillegg har vi to små barn...)

Kan jo kanskje sondere terrenget litt blant andre venner for å høre om de har nevnt det for ho... Men problemet er at ho ikke kjenner så mange av dem, og derfor må kontakte sambo for å få vite hvem som er bedt...

• 2 måneder senere...
Gjest Anonymous
Skrevet

ble det noe utdrikningslag på deg???

Gjest Anonymous
Skrevet

Nå var det vel egentlig Lotte du spurte, men siden jeg hadde skrevet at jeg ikke trodde jeg fikk noe utdrikningslag, svarer jeg også.

Jeg hadde et kjempekoselig utdrikningslag. Forloveren min var riktignok travelt opptatt i forkant, men hun hadde vært i kontakt med flere andre venninner som bidro litt hver.

Ingeline - lykkelig gift.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...