AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2014 #1 Skrevet 28. oktober 2014 Har noen av dere hatt en bra ONS? Jeg har bare hatt helt greie, dog det ene utviklet seg til et venner med fordeler. Og da ble det bra, men ikke første gangen. Har inntrykk av at ONS generelt aldri blir super bra, kanskje fordi man er litt bedugget og?Anonymous poster hash: c81c6...938
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2014 #2 Skrevet 28. oktober 2014 Har noen av dere hatt en bra ONS? Jeg har bare hatt helt greie, dog det ene utviklet seg til et venner med fordeler. Og da ble det bra, men ikke første gangen. Har inntrykk av at ONS generelt aldri blir super bra, kanskje fordi man er litt bedugget og?Anonymous poster hash: c81c6...938 Har aldri hatt ons. Er meg imot å ha sex med fremmede folk i fylla. Alkohol og sex er sjelden en god kombinasjon. Har aldri sex uten å være tiltrukket av personen i edru tilstand.Anonymous poster hash: 6b050...91d
draug 75 Skrevet 28. oktober 2014 #3 Skrevet 28. oktober 2014 Faktisk. Jeg har hatt, eller skal vi si vært med på, noen fabelaktige ONSer. Også. Det skal innrømmes da at jeg har vært heldig de gangene. Problemet med sånne ONSer er at du gjerne vil ha mer. I og med at den mest rettframme måten å forholde seg til et ONS er nettopp å la det forbli nettopp et ONS. Og den beste motivasjonen for å la det forbli et ONS, er at det ikke var noe særlig. Men hvis det ikke var noe særlig, hva var vitsen da? 2
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2014 #4 Skrevet 28. oktober 2014 nei. eller en. Anonymous poster hash: c8ffc...766
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2014 #5 Skrevet 28. oktober 2014 han var snill og hadde tatovering. mayatatovering. fint. Anonymous poster hash: c8ffc...766
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2014 #6 Skrevet 28. oktober 2014 Hatt en skikkelig, skikkelig bra ONS. Vi var begge edru, da. Anonymous poster hash: 3d1ee...740
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2014 #8 Skrevet 28. oktober 2014 Ja, flere Anonymous poster hash: 30e2a...9f3 1
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2014 #9 Skrevet 28. oktober 2014 Én skikkelig, skikkelig bra. Ellers en del middelmådig/dårlig. Anonymous poster hash: 7554d...192
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2014 #11 Skrevet 28. oktober 2014 Ja, fikk tilfeldigvis en homofil/bifil gutt på besøk også gjorde vi faktisk det. Var en ganske herlig opplevelse. Anonymous poster hash: 74e03...c45
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2014 #12 Skrevet 28. oktober 2014 Ja, vi var bare lett brisne. Hadde veldig ba sex flere ganger den natten. Dette var mann nr.2 jeg hadde sex med. Så for meg var det bare kult at jeg turte det jeg gjorde, at det var bra sex. At han også syntes det, han var 10 år eldre. På morgningen laget han egg og bacon til meg, så kjørte han meg hjem. Syntes det var så bra at vi kunne ha det hyggelig, takke for en fin natt. Men ingen av oss ba om nummeret til den andre, eller spurte om å møtes igjen. Anonymous poster hash: a503b...929
Nowayback Skrevet 28. oktober 2014 #13 Skrevet 28. oktober 2014 Nei, jeg syns Onsdager har en tendens til å være tunge.. Midt i uka og greier. 3
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2014 #14 Skrevet 28. oktober 2014 Hatt ONS en gang. Ingen suksess. For mye alkohol for begge og kun uklare minner av klønete greier. Anonymous poster hash: d21ca...dbd
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2014 #15 Skrevet 28. oktober 2014 Ja, jeg har hatt en knallbra. Det endte jo med fler enn en natt da Anonymous poster hash: 3e49b...182
mara2012 Skrevet 29. oktober 2014 #16 Skrevet 29. oktober 2014 Bra og bra.. Det er vel egentlig bare én som har satt spor, hvertfall. Fordi han var velustyrt og vi hadde sex flere ganger, på spennende steder. Men, det er gjerne det at man da gjerne vil ha mer.. Og da var det jo litt dritt å finne ut dagen etterpå at han hadde dame, på Facebook..
AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2014 #18 Skrevet 29. oktober 2014 Har hatt en fantastisk en. Jeg var ikke spesielt full, men beruset var jeg selvsagt da dette var etter en kveld på byen. Vi hadde sex mange ganger den natten/morgenen, både i senga og dusjen. Han var også hyggelig dagen etter. Har dessverre(?) ikke møtt han igjen, men kanskje like greit, da alle mine venner hater han. Det forble med andre ord hemmelig Anonymous poster hash: 4541a...59d
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå